Jump to content

318D E90 143Cp Racechip


Andrei_VUV

Recommended Posts

N-am gasit nimic despre box tuning-ul de la Racechip asa ca am decis sa deschid subiectul. Am cumparat sapt trecuta o "cutie" de la www.racechip.de , varianta de 129euro , in locul celei de 229euro (Racechip) , mai mult din considerente de curiozitate despre produs. L-am comandat miercuri si joi a ajuns (are shipping 24h)si l-am instalat tot joi iar vineri l-am trimis inapoi in Germania. Dupa ce l-am instalat avea setarea standard E(stanga) si 0(dreapta) - setat standard de firma. Dupa ce am pornit motorul joi seara nu mi-a aparut nimic in bord , parea ca e ok. Vineri dimineata plec la servici.Pornesc si imi apare o eroare in bord "Engine fault! Reduced power" .Prima data m-am speriat de eroarea asta. Am plecat totusi cu masina si am simtit ca puterea era cu mult mai mica , parca turbina nici nu mai functiona , adica nu mai era senzatia aia cand te baga in scaun. Eroarea mi-a aparut si a ramas asa toata ziua. Vin de la servici dupa amiaza si incerc sa-i schimb setarile dupa manualul trimis de ei. Are tot felul de moduri de setare functie de setarea standard din fabrica ( cica pentru fiecare motor in parte ei il configureaza - motorul fiind common-rail - 318d E90 143cp din 06.2008 , cu functie start-stop). Am facut cum au zis ei dupa ultimul mail trimis si am schimbat setarea si tot degeaba , aceeasi eroare. Mai pornisem o data motorul si a avut un clantanit de parca dadea sa se opreasca. M-am enervat si m-am luat in gura cu ei pe mail. Au zis ca e posibil sa fie o greseala din fabrica sau in modul de instalare (care eu l-am facut ca la carte) ; ex. din mail: " technology is not perfect". Si-au cerut scuze si eu le-am zis sa-mi dea banii inapoi.Tot vineri am fost la posta si le-am trimis inapoi in Germania. Dupa aia mi-au zis ca o sa-l verifice si testeze dupa ce il primesc (cam in 5-7 zile) si daca e ok mi-l trimit inapoi sau imi returneaza banii. Au zis ca sunt lideri de piata in Germania in materie de chip (box tuning) si mai ales pt. motoarele BMW ( care au zis ca se preteaza cel mai bine la chip-ul lor) si ca sunt primul client care a avut asa o problema. Le-am zis sa-l puna pe o masina ca a mea sa-l testeze dupa ce il primesc. Mi-au raspuns azi ca nu se poate asa ceva ca asta implica unele costuri pt. firma , dar ca o sa-l testeze cum stiu ei ( pe bancul de proba sau eu stiu ). Acum sunt curios sa vedem ce se intampla. Inca mai corespondez aproape zilnic cu ei pe mail. Daca ati auzit de Racechip sau stiti de cineva care a folosit pe motoarele astea mai noi sa ma anuntati ca sunt f nedumerit.
Link to comment
Share on other sites

Acum functioneaza ok dar mi-e frica sa-l mai pun iar. Ei ziceau k au pus pe multe bmw-uri si pe astea mai noi si n-au avut nimic. Dar nu mi-au zis nimic de eroarea aia,ce-i cu ea....probabil stiu despre ce e vorba. De aia si spune in manualul de instalare pt. racechip ca pentru orice eroare aparuta e o anumita setare 9(stanga) si B(dreapta). Le-am pus si asa si tot degeaba,aceeasi eroare. Am vb si cu Alex de la BMW Teile si mi-a zis k apare oricum eroarea aia ...e un modul electronic undeva care stie de treaba asta cu powerbox-urile. Dar marea problema e ca imi scadea puterea motorului , ceva inexplicabil pt un powerbox. In fine , m-am cam pacalit cu asta dar aproape ca ma si asteptam sa fie asa la 130euro....a fost o curiozitate...dar mai mult o greseala
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am vb cu cineva care vinde Racechip in Romania ( e drept , un pic mai scump...cam cu 100 lei in plus fata de cat am dat eu) si i-am explicat ce am scris si mai sus. Eroarea se pare k provine de la faptul ca softul masinii e posibil sa fi fost schimbat inainte , eu neavand de unde sa stiu asta. Mi-a spus k a mai intalnit tipul asta de eroare "Engine fault!Reduced power" tot la unele masini care erau resoftate si au incercat sa puna un powerbox. Deci , masina poate sa fie resoftata. A fost luata de la Topcars Otopeni , fiind adusa din Belgia de la o firma de leasing si se pare k cel care a avut-o i-a modificat softul. Asta e bine pt mine ca nu mai tre' sa keltui pt crestere de putere sau nu stiu ce powerbox fictiv. Eu o simt undeva pe la 170-180cp...de aia si ziceam k e mult mai rapida decat un passat 2.0tdi 140cp...sa zicem k acum are o putere comparabila cu un Golf 2.0tdi 170cp sau 320d 177cp dupa unele teste. Totusi raman impresionat de consum care nu sare de 6%. Aud la unii cu passat 140cp k le consuma 7-8% si nici macar nu trage k a mea.
Link to comment
Share on other sites

Am vb cu cineva care vinde Racechip in Romania ( e drept , un pic mai scump...cam cu 100 lei in plus fata de cat am dat eu) si i-am explicat ce am scris si mai sus. Eroarea se pare k provine de la faptul ca softul masinii e posibil sa fi fost schimbat inainte , eu neavand de unde sa stiu asta. Mi-a spus k a mai intalnit tipul asta de eroare "Engine fault!Reduced power" tot la unele masini care erau resoftate si au incercat sa puna un powerbox. Deci , masina poate sa fie resoftata. A fost luata de la Topcars Otopeni , fiind adusa din Belgia de la o firma de leasing si se pare k cel care a avut-o i-a modificat softul. Asta e bine pt mine ca nu mai tre' sa keltui pt crestere de putere sau nu stiu ce powerbox fictiv. Eu o simt undeva pe la 170-180cp...de aia si ziceam k e mult mai rapida decat un passat 2.0tdi 140cp...sa zicem k acum are o putere comparabila cu un Golf 2.0tdi 170cp sau 320d 177cp dupa unele teste. Totusi raman impresionat de consum care nu sare de 6%. Aud la unii cu passat 140cp k le consuma 7-8% si nici macar nu trage k a mea.

 

Si eu mi-am montat pe 320d de 163 CP ,acum 2 ani .L-am cumparat de Race Chip Romania, si sunt foarte multumit de el. Sunt la acelasi pret ca aia din Germania. E o diferemta mica datorita TVA-ului. Am aproape 2 ani de cand il folosesc si am simtit diferenta imediat ce l-am montat. Am Mai testat vreo 2 cutiute magice, dar nu se compara cu asta. Ideea este ca cei de la Race Chip au 15 ani de cand se ocupa cu Asa ceva, deci nu sunt pionieri in Power Box-uri.

Anul trecut i-am recomandat unui prieten sa isi monteze un Race Chip, si a avut acceasi problema pe care ai avut-o si tu. A descoperit ca nu avea softul din fabrica, si de aceea nu era compatibil cu masina lui. Fiind masina cumparata second-hand nu avea de unde sa stie ca are alt soft pe ea.

Si-a Mai pus si un amic un Race Chip Pro, cu un 520d 184CP, 2011 si este foarte multumit de el. Chiar saptamana trecuta a fost la revizie si la dat jos ca sa nu vada cei de la Bavaria, dupa care l-a pus la loc.

Sa o stapanesti sanatos!

Link to comment
Share on other sites

Modulul de la Racechip a ramas la ei si mi-au trimis banii inapoi pe card (refund). A durat ceva....aproape 3 sapt pana mi-au dat 'refund' dupa ce le-am dat cateva mail-uri si ii tot intrebam daca au primit modulul si cand primesc banii. In fine...din ce am cautat pe net se pare k sunt softuri care pot face un test dyno. Incercati cu PCMSCAN versiunea 2.4.10...il gasiti pe net cu tot cu licenta. Mai e si o versiune 2.4.12 mai noua dar n-am gasit licenta...de fapt avea un keygen dar nu mergea. In pozele atasate se vede clar ca are simulatorul dyno. Din ce am mai citit si eu se pare ca el functioneaza in mers sau poate si pe loc , dar mai bine la un test drive cu acceleratii mai puternice ca sa poata afisa un grafic dupa cuplu(Nm) si putere(hp). Conectarea la mufa masinii (in cazul meu OBD2 cu 16pini) se face cu mai multe tipuri de interfete : ELM327 este una dintre ele (se poate conecta la laptop prin USB). O gasiti pe ebay la 12.3$. Eu mi-am comandat-o deja si astept sa vina (12.3$ cu tot cu transport). Vezi http://www.ebay.com/itm/V1-4-ELM327-OBDII-OBD2-CAN-BUS-Diagnostic-Scanner-Scan-USB-Car-Auto-Vehicle-/120830231803?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c220b04fb . Scuze daca fac vro reclama dar o fac pt fanii BMW care folosesc forumul cu un scop. Daca ati folosit o astfel de interfata poate imi spuneti si mie ce rezultate a dat. Chestia cu " o simt pe la 170-180cp" am zis-o facand comparatie cu alte masini de aceeasi putere pe care le-am testat. Adevarul poate o sa-l aflu dupa ce fac testul dyno cu softul asta,daca o functiona dupa cum zic ei.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

decat sa faci teste dyno cu un soft mai bine o simti si o lasi asa :))

 

nu poti sa stabilesti puterea motorului cu un soft, abia abia stabileste acceleratia si timpii 0-100 cu o marja de eroare deloc neglijabila....a me u ELM cu bluetooth si Torque Pro pt android, aplicatie care printre altele face si asta...dar cu vremea care a fost nu am apucat sa fac teste de genu asta care sa imi arate vreun rezultat macar apropiat de realitate.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pe 320d e90 de 163 de cai are careva ?

Exista si pentru masina ta. Dar sa fie stock , adica sa nu fie resoftata. Daca stii sigur ca nu e resoftata atunci poti sa-ti comanzi un modul de pe racechip.de sau racechip.ro ( dar e mai scump un pic , romanul baga si el un adaos ca altfel n-ar castiga nimic). Daca ai card cu cont in euro si cont pe PayPal atunci n-ai nevoie de racechip.ro.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
A mai folosit careva powerbox-ul asta de la Racechip? Daca da , vreau si eu pareri. Mie mi-e ca e cam vrajeala toata treaba asta. Eu l-am trimis inapoi in Germania si mi-au returnat banii dar nici n-au incercat sa-l testeze cum le-am cerut eu sau sa-mi dea o solutie. Desi se tot laudau in discutiile de pe e-mail cu mine ca sunt lideri de piata in Germania si au cele mai mici preturi in segmentul asta. Pentru mine , un pret mic nu inseamna si un lucru bun , fapt dovedit de altfel in acest caz. De ce oare un powerbox cu atestat TUV de la Reinert costa undeva la 600 euro? :scratchchin:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A mai folosit careva powerbox-ul asta de la Racechip? Daca da , vreau si eu pareri. Mie mi-e ca e cam vrajeala toata treaba asta. Eu l-am trimis inapoi in Germania si mi-au returnat banii dar nici n-au incercat sa-l testeze cum le-am cerut eu sau sa-mi dea o solutie. Desi se tot laudau in discutiile de pe e-mail cu mine ca sunt lideri de piata in Germania si au cele mai mici preturi in segmentul asta. Pentru mine , un pret mic nu inseamna si un lucru bun , fapt dovedit de altfel in acest caz. De ce oare un powerbox cu atestat TUV de la Reinert costa undeva la 600 euro? :scratchchin:

 

salut.

cauta pe ebay un vanzator italianspeedstore.eu am cumparat unul pt 330d si merge foarte bine(inainte aveam altul mai naspa).are si intreruptor/telecomanda(e o optiune pe care trebuie sa o alegi) pt activare/dezactivare si iti poti seta chipul cu 4 harti,desi iti recomand sa o folosesti pe cea "race"cu care vine setat.sunetul nu se schima,dar senzatile da!par a fi firma serioasa!

 

 

 

http://www.ebay.es/itm/Chip-Tuning-Power-Box-BMW-330-D-330D-231-CV-/300429782450?pt=Ricambi_automobili&hash=item45f302adb2

Edited by robert666
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.