Jump to content

Probleme Webasto


Serpisor

Recommended Posts

Salut,

 

M-am gandit sa deschid un nou topic unde sa discutam strict despre Webasto. Eu de exemplu am o problema, cand opresc motorul si inchid masina, webasto continua sa functioneze uneori chiar si 2-3 ore, fapt ce suspectez ca duce la descarcarea bateriei ( am ramas intr-o luna de 3 ori fara pic de curent in baterie ). Am incercat aseara sa scot siguranta 47 din portbagaj si s-a oprit. Intrebarea este daca acest Webasto se poate programa cumva sau este o defectiune. Vreau deasemenea sa mentionez faptul ca am un BMW E39 530d / 2000

 

PS: imi pare rau daca s-a mai discutat aceasta problema in cadrul altor topicuri dar cele pe care le-am gasit sunt foarte vechi.

Link to comment
Share on other sites

inclin sa cred ca acest sistem de incalzire a fost un esec mai ales la seriile vechi,e39,e38.am o problema asemanatoare si nimeni nu pare sa stie sa dea un diagnostic clar,asa ca si eu am siguranta nr 47 scoasa si se pare ca asa o sa ramina.iam facut un diagnostic cu INPA si imi da o eruare ceva de genul scurtcircuit la pozitiv,si alta eruare la senzorul de temeperatura al antigelului.poate cineva poate sa ne ajute,ms
Link to comment
Share on other sites

De regula cand da erori de scurt circuit la masa, ori e de la cabluri, mufe....ceea ce ar fi un caz fericit, ori e de la placa electronica...Daca e placa e de rau ca la BMW e scrisa cu soft personalizat , prin urmare nu merge inlocuit webasto cu altul decat decat cu acelasi cod de producator.

Spunea un coleg pe aici printr-un topic ca din aceasta cauza sunt si fff dificil de reparat.

La mine intr-o buna zi nu a mai vrut sa porneasca si ma obisnuisem tare sa gasesc cald in masina dim, sa nu mai spun de motorul cald care are N avantaje iarna...

 

La diagnoza mi-a scurt la pompa de circulare a antigelului, prin urmare am desfacut webasto sa vad daca e pompa dusa sau e din electronica. Cert e ca pompa e dusa, acum astept pompa noua cumparata de pe ebay. Apoi revin cu detalii...

La noi o pompa ajunge la 1300 lei, iar pe ebay am luat-o cu 49 lire, de la vanzator cu 100% pozitiv.

Revin in o saptamana cred, dupa ce ajunge pompa si o montez.

 

Eu nu as putea fara webasto...il gasesc foarte util in primul rand pentru uzura motorului si foarte comod pentru pasageri in al doilea rand...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ca m-a disperat problema asta, cei de la BMW Filaret mi-au zis ca nu se repara se schimba cu totul si costa 5000 lei, am citit ca s-ar putea sa fie stricat un senzor de temperatura, altii zic ca se repara dar unde nu stiu, din ce am vb cu unu si cu altul se pare ca nimeni nu stie sa faca o diagnoza cum trebuie ca sa nu fie necesar sa iei pompa fara sa fie stricata, le iau asa prin eliminare
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
nu se poate spune ca porneste, la tine se aude probabil ca amorseaza poma si se mai aude un ventilator, la mine la fel. Daca ii sterg erorile merge dar isi fac iar treaba de vreo 2 ori si iar nu mai merge pana nu il resetez Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Ok, poate ai dreptate,

Totusi se aude clar ca porneste partea electronica,iar anul trecut, in timp ce rulam cu viteza mare la -20 grade, apa din motor scadea la 87 grade, si se auzea un pocanit cum ca ar da sa aprinda, dar nu reusea.

Si la plecare dimineata, o zi mergea, alta nu.

Anul asta nu a mers deloc, si mi-e mila de motorul ala, si de mine ca tre sa circul 10 min in frig.

Vreau cu orice pret sa ajung la bujia aia, ma gandesc ca dupa 12 ierni va avea si ea nevoie de intretinere,

Calculatorul a fost resetat complet in vara.

Merci!

Link to comment
Share on other sites

La mine il resetez acum ... merge 2 zile si iar nu mai porneste. Mai bine uitate atent pe tester ce eroare iti da, poate este cablajul de vina, eu am aceleasi simptome dar nu ajunge sa dea scanteie bujia, ca da eroare scurt ventilator si nush ce pompa.
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Si la mine la e39 525d webasto nu functioneaza. La testarea cu INPA imi da eroare Glow Plug No Flame (functioneaza cateva minute dupa care intra in stop). Tin sa mentionez ca pompa de recirculare porneste, porneste si ventilatia(baga aer rece) iar pe teava de sub locul pasagerului scoate aer cu miros puternic de motorina. Din cate am inteles se poate schimba bujia (electrodul incadescent)sau se poate adapta cu altceva din comert.

 

Multa bafta.

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am si eu cu webasto si anume se auzea un bazait ceva sub masina dar nu am observat sa faca nimic si de aceea am scos siguranta de 3-4 ani. am inteles ca pe la targu mures parca ar fi o firma care monteaza webasto dar care ar avea si service..acum nu stiu sigur daca si pt bmw.

cert e ca cei care au functional sistemul pe frigul asta sunt super norocosi

am gasit si siteul..alba nu targu mures http://www.sabeco.ro/?gclid=CPqur-OH2qUCFRYv3wodX3wRkg

Edited by aditzzaa
Link to comment
Share on other sites

Mda, ieri am fost la Filaret, se pare ca webasto este in scurt si nu se poate face nimic deoarece ei nu repara ci schimba piesa cu totul. Din pacate este f f scumpa, am sa incerc sa gasesc pe cineva care repara, dar sansele sunt destul de mici, deoarece nu se stie exact unde a fost scurtul pe placa si daca s-a ars controlerul este trist pt ca nu are cine sa-l programeze. Se pare ca placa de la webasto este destul de complicata, si are foarte multa electronica, desi nu pare.

Intre timp mai caut solutii si vin cu update-uri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare!

Problema mea e ca Webasto porneste, dar nu incalzeste, deci presupun ca are pe undeva o bujie de aprindere ce trebuie curatata sau inlocuita.

Stie careva unde se afla bujia exact?

Multumesc!

din pacate nu se repara webasto cel de bmw iqr cine il demonteaza ala nu mai e webasto. ori iei nou ori unul second hand functional si te scoate si mai ieftin decat sa umblii la al tau. daca te intereseaza cred ca te pot ajuta, eu am schimbat webasto acum doi ani degeaba , a mi dadea curent intrerupt la pompa de recirculare si pe timpuil ala lucram la bmw otopeni si am luat alt webasto dupa un seria3 am rescris epromul si cand am verificat pompa de recirculare era blocata mecanic si cand am fortat cu o surubelniota in paletii de circuit a pornit iar pe timpul ala o pompa era 930 ron la bavaria, asa ca am schimbat webasto degeaba.

 

din pacate nu se repara webasto cel de bmw iqr cine il demonteaza ala nu mai e webasto. ori iei nou ori unul second hand functional si te scoate si mai ieftin decat sa umblii la al tau. daca te intereseaza cred ca te pot ajuta, eu am schimbat webasto acum doi ani degeaba , a mi dadea curent intrerupt la pompa de recirculare si pe timpuil ala lucram la bmw otopeni si am luat alt webasto dupa un seria3 am rescris epromul si cand am verificat pompa de recirculare era blocata mecanic si cand am fortat cu o surubelniota in paletii de circuit a pornit iar pe timpul ala o pompa era 930 ron la bavaria, asa ca am schimbat webasto degeaba.

daca nu ai rezolvat problema ma poti suna la nr 0723935424 sau grasul.florin@yahoo.com

 

din pacate nu se repara webasto cel de bmw iqr cine il demonteaza ala nu mai e webasto. ori iei nou ori unul second hand functional si te scoate si mai ieftin decat sa umblii la al tau. daca te intereseaza cred ca te pot ajuta, eu am schimbat webasto acum doi ani degeaba , a mi dadea curent intrerupt la pompa de recirculare si pe timpuil ala lucram la bmw otopeni si am luat alt webasto dupa un seria3 am rescris epromul si cand am verificat pompa de recirculare era blocata mecanic si cand am fortat cu o surubelniota in paletii de circuit a pornit iar pe timpul ala o pompa era 930 ron la bavaria, asa ca am schimbat webasto degeaba.

daca nu ai rezolvat problema ma poti suna la nr 0723935424 sau grasul.florin@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Salutari,

 

Revin cu rezolvarea in cazul meu.( problema la mine era ca nu aparea flacara , pe tester Glow Plug No Flame). Am dat jos aparatoarea de noroi de la roata de pe partea stanga fata si imediat deasupra pragului este Webasto. Se pot uni cele 2 furtune de apa(tur-retur) pentru a nu pierde antigelul, se scot mufele , se desfac suruburile si se impinge spre motor pentru a iesi webasto dintr-un tampon de cauciuc.Se desfac suruburile din fata pe unde intra motorina si seajunge la carbune(bujie) si la camera de ardere.La mine orificiile de patrundere a aerului pentru a se face aprinderea motorinei erau astupate cu depuneri de la ardere(cenusa, carbune). Am curatit aceste orificii am verificat carbunele si am remontat totul la loc. Cand am pornit webasto prima data nu aluat foc(in camera de ardere exista ceva gen pasla unde este pulverizata motorina, cred ca nu era destula mjotorina)si in consecinta sa resetez am scos borna minus de la baterie. Dupa cateva minute am repus borna si i-am dat din nou drumul, de data aceasta a luat foc si a scos fum foarte mult. Acuma functioneaza impecabil si din ecranul navigatiei si din telecomanda.

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut, stii cumva unde gasesc pompa sau poate siguranta de la pompa de motorina pt webasto ?... daca scot webasto-ul, pana il rezolv ma gandesc ca poate mai am nevoie de masina si sa nu las furtunul de motorina in aer si nici astupat ca poate ard pompa Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Salutari,

 

Revin cu rezolvarea in cazul meu.( problema la mine era ca nu aparea flacara , pe tester Glow Plug No Flame). Am dat jos aparatoarea de noroi de la roata de pe partea stanga fata si imediat deasupra pragului este Webasto. Se pot uni cele 2 furtune de apa(tur-retur) pentru a nu pierde antigelul, se scot mufele , se desfac suruburile si se impinge spre motor pentru a iesi webasto dintr-un tampon de cauciuc.Se desfac suruburile din fata pe unde intra motorina si seajunge la carbune(bujie) si la camera de ardere.La mine orificiile de patrundere a aerului pentru a se face aprinderea motorinei erau astupate cu depuneri de la ardere(cenusa, carbune). Am curatit aceste orificii am verificat carbunele si am remontat totul la loc. Cand am pornit webasto prima data nu aluat foc(in camera de ardere exista ceva gen pasla unde este pulverizata motorina, cred ca nu era destula mjotorina)si in consecinta sa resetez am scos borna minus de la baterie. Dupa cateva minute am repus borna si i-am dat din nou drumul, de data aceasta a luat foc si a scos fum foarte mult. Acuma functioneaza impecabil si din ecranul navigatiei si din telecomanda.

 

Multumesc!

 

Salut!

Merci pentru sfaturi,

De asta imi era frica de fapt, ca e nevoie sa umblu la antigel.

O sa incerc sa il demontez totusi, sperand ca am aceasi problema,

Nu am inteles totusi de ce a trebuit sa scoti borna de la baterie?!Nu mai bine scot siguranta 47?

Merci!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.