Jump to content

Problema Serie Motor


Recommended Posts

Am o problema grava...am cumparat recent un BMW 318i e46 facelift... Am fost cu ea la RAR pentru fisa de autenticitate cand aflu cu stupoare ca seria motorului nu corespunde cu cea de pe CIV...baietii de acolo m`au trimis sa fac rost de o hartie cum ca, motorul a fost schimbat intr`un service autorizat pentru asa ceva...bun..problema e urmatoarea.. proprietarul era din arges iar eu sunt din maramures...si nu mai pot da de el...ce as putea face in cazu` de fata...astept sugestiile voastre :(...
Link to comment
Share on other sites

pai nu e nimic ilegal in a schimba motorul.Te duci la un service autorizat si "schimbi-omologhezi" motorul,sau il cauti pe cel ce ti-a vandut masina.Cred ca macar numele lui si orasul in care sta il cunosti atata timp cat ai avut incredere sa cumperi de la el o masina neverificata!Invatatura de minte!Daca nu gasesti nici o solutie...totul se rezolva in Romania! :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Poti sa stergi seria de pe motor si iti trece Seria motor nu poate fi poansonata.Probabil dai si o spaga mica.

Bine asta in caz ca nu poti omologa motorul.

 

Pai de omologat il poti omologa.Te duci la RAR , le zici ca l-ai schimbat in garaj si ca vrei sa-l omologhezi.

Link to comment
Share on other sites

daca stergi seria de motor sa scrie ca nu o pot citi cei de acolo te vor trimite la bmw reprezentanta de la buc sa ti imaneze o hartie stampilata de ei ca motorul de pe masina e original... asa am patit eu.la mine pe carte scria ca seria nu poate fi citita si am fost trimis la AB. cel mai bine te duci la rar sa omologhezi motorul cel mai bine:)
Link to comment
Share on other sites

La motoare euro 2 nu se cere hartie din service autorizat nu inteleg la astea mai noi de ce se cere.

 

Motoarele mai noi sunt mult mai optimizate si se schimba mai greu din cauza electroniciiuneori inutil gandita si pusa uneori!!Poate ca noi nu avem testere in garaj care sa poata reda parametrii noului motor si poate de aceea trebuie facut transplantul de catre cineva care e autorizat pt asa ceva.

 

motorul se incadreaza in normele de omologare?tip/putere/cmc/cel mai simplu mergi la un service si rezolvi cu actul cum ca a fost montat la ei sau mergi la rar cu ,,dreptul,, si o rezolvi

 

 

+1

Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

Motoarele mai noi sunt mult mai optimizate si se schimba mai greu din cauza electroniciiuneori inutil gandita si pusa uneori!!Poate ca noi nu avem testere in garaj care sa poata reda parametrii noului motor si poate de aceea trebuie facut transplantul de catre cineva care e autorizat pt asa ceva.

 

Ai fi surprins sa afli ca motoarele sunt aproximativ identice ,montarea lor nu impun cunostiinte extraordinare ,cel putin la bmw.Eventual puteau sa te pice la testul de noxe daca nu era optimizata electronica cum zici tu.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Ai fi surprins sa afli ca motoarele sunt aproximativ identice ,montarea lor nu impun cunostiinte extraordinare ,cel putin la bmw.Eventual puteau sa te pice la testul de noxe daca nu era optimizata electronica cum zici tu.

 

Asta cam asa e daca ne referim la E36,E46 poate putin si e90 dar mai sunt accesorii si senzori care trebuiesc calibrati ,iar asta stiu ca se face cu niste programe,testere,testere de diagnoza...mie unu mi-ar fi greu sa montez partea de electrica si electronica.

 

Oricum problema este simpla,omul trebuie sa isi omologheze motorul,iar asta o poate face oriunde!

Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

NU calibrezi nimic ,se calibreaza automat.In cazul de fata trebuie sa cautat un service autorizat care sa iti dea hartia respectiva .Din cate stiu eu servisul respectiv trebuie sa aiba test pentru noxe. Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Ai fi surprins sa afli ca motoarele sunt aproximativ identice ,montarea lor nu impun cunostiinte extraordinare ,cel putin la bmw.Eventual puteau sa te pice la testul de noxe daca nu era optimizata electronica cum zici tu.

aici vorbim de e46 318i facelift care din fabrica pleaca cu motorul n42b20 iar acest motor nu e ,,aproximativ identic,, cu absolut nici un motor de generatie euro 2/3 sau mai stiu eu ce comparatie vrei

 

 

on topic:daca motorul ce il ai pus intra in categoria care se poate omologa e usor si simplu daca nu;,,ceea ce si inclin sa cred din moment ce nu mai poti da de vanzator,, e putin mai complicat

Link to comment
Share on other sites

Hai sa o lamurim oleaca . Noi nu vorbim de componentele interne ale motorului ci de motor complet cu tot cu instalatie electrica .Ei un motor de pe masina si pui altul identic in loc ce e asa de complicat.

 

Batory spune-mi si mie care sunt diferentele alea mari din punct de vedere mecanic intre motoarele euro 2 si euro 3 4 5 .

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

sterge seria si o sa ti treaca in talon "fara serie"...o gramada de e46 sunt asa, si asta nu neaparat din cauza ca a fost schimbat motorul cel mai probabil din cauza ca au fosta recarosate! cand imi cautam si eu in vara masina, am vazut doua sau 3 cu aceiasi problema...
Link to comment
Share on other sites

mai exista cazul in care daca seria e un pic ilizibila (era rugina, mizerie), cand aduceai masina in tara desi aveai acte de Germania cu seria motor, la RAR cand se facea CI se trecea seria de motor nui se poate poansona.....nu neaparat ca sunt recarosate/motoare schimbate....stiu ca atunci cand am adus o masina si eu nelamurit i-am intrebat de ce nu insista putin sa treaca si seria in acte....mi-au zis ca sa stau eu linistit, ca nu pierd ei timpul, si oricum e in avantajul meu ca pot schimba motorul cand vreau eu fara complicatii.......

Cauta un service care sa iti dea o hartie ca ai schimbat motorul................si pe viitor fii foarte atent cand cumperi o masina!

Link to comment
Share on other sites

Hai sa o lamurim oleaca . Noi nu vorbim de componentele interne ale motorului ci de motor complet cu tot cu instalatie electrica .Ei un motor de pe masina si pui altul identic in loc ce e asa de complicat.

 

Batory spune-mi si mie care sunt diferentele alea mari din punct de vedere mecanic intre motoarele euro 2 si euro 3 4 5 .

Nu inteleg ce tot vrei sa lamurim nu a fost vorba in acest topic ca nu poti pune un alt motor pt ca e normal ca il poti pune cu improvizatii sau fara dar de pus poti sa il pui nu am contestat acest aspect,topicul e sub forma ,,ce poate face omul ca a cumparat masina si respectiva nu are motorul din acte,,(eu asta am inteles)

 

Daca tu imi spui ca nu e nici o diferenta intre un n42 si un m43 atunci ma abtin sa continui

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce tot vrei sa lamurim nu a fost vorba in acest topic ca nu poti pune un alt motor pt ca e normal ca il poti pune cu improvizatii sau fara dar de pus poti sa il pui nu am contestat acest aspect,topicul e sub forma ,,ce poate face omul ca a cumparat masina si respectiva nu are motorul din acte,,(eu asta am inteles)

 

Daca tu imi spui ca nu e nici o diferenta intre un n42 si un m43 atunci ma abtin sa continui

+1

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce tot vrei sa lamurim nu a fost vorba in acest topic ca nu poti pune un alt motor pt ca e normal ca il poti pune cu improvizatii sau fara dar de pus poti sa il pui nu am contestat acest aspect,topicul e sub forma ,,ce poate face omul ca a cumparat masina si respectiva nu are motorul din acte,,(eu asta am inteles)

 

Daca tu imi spui ca nu e nici o diferenta intre un n42 si un m43 atunci ma abtin sa continui

Nu faci nici o improvizatie e plug and play am am vrut sa lamuresc.

Link to comment
Share on other sites

Nu faci nici o improvizatie e plug and play am am vrut sa lamuresc.

ce dracu sa fie plug and play sa pui un m43 in locul unui n42 asta vrei sa ma lamuresti zi-mi ce vrei sa ma lamuresti ?De fapt nu mai imi spune nimic

Edited by batory
Link to comment
Share on other sites

La motoare euro 2 nu se cere hartie din service autorizat nu inteleg la astea mai noi de ce se cere.

E bmw e46 facelift 2002..euro 4

 

Am rezolvat problema..am scos o hartie de la service omologat RAR cum ca, motorul a fost schimbat la ei...motorul e acelasi k cel vechi "1995cm3"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.