Jump to content

Problema Serie Motor


Recommended Posts

Va salut, am si eu o problema asemanatoare cred ca mai grava, la un 318i an 2000, de Anglia masina, in carte este o serie VIN si pe masina aceeasi serie mai putin o cifra, adica in loc de 22 este Z2, si nu stiu ce sa cred, daca este vreo greseala de tiparire a cartii, pt ca ultima data este actualizata pe numele unui proprietar roman in 2011 prin octombrie, deci nu de mult timp, si ma gandesc ca poate este vreo greseala de tiparire, in carte la capacitate cilindrica scrie 1800 cmc si am inteles ca are motor de 2000 cmc, trebuia sa scrie 2000 sau 1800 cmc? inca ceva, eu am luat masina de curand cam o saptamana, si nu am mai verificat seriile pt ca omul mi-a dat o factura de la R.A.R cu titlul "Verificare Autenticitate" in care era trecut numarul masinii, data 10 ianuarie 2012, si bon are, si nu este trasa la xerox sau altceva, este chiar buna factura, ma gandesc ca ori a dat mita sa treaca cu vederea ca e o cifra diferita ori nu stiu ce sa mai cred, voi ce ziceti? Edited by pustiukid
Link to comment
Share on other sites

Asemanarea este mult prea mare intre Z2 si 22, sincer cred ca este o eroare de tiparire.

 

Ai putea pune aici VIN-ul masinii tale sau ai putea verifica daca exista seriile xxxxxxxxxx 22 si xxxxxxxx Z2.

Personal cred ca doar una este valabila.

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

daca doar cifra respectiva difera sigur nu vor fi probleme,poti merge la rar sa te convingi pt linistea ta

 

Doamne ajuta sa fie asa, de asta si zic ca am factura cu autenticitate facuta la rar in 10 ianuarie 2012, asta este VIN-ul din Carte WBAAL32070A229684, iar cel de pe masina WBAAL32070AZ29684, iar codul motor 03659413, si la cmc scrie 1800, e normal? am inteles ca are motor de 2000 cmc.

Link to comment
Share on other sites

Doamne ajuta sa fie asa, de asta si zic ca am factura cu autenticitate facuta la rar in 10 ianuarie 2012, asta este VIN-ul din Carte WBAAL32070A229684, iar cel de pe masina WBAAL32070AZ29684, iar codul motor 03659413, si la cmc scrie 1800, e normal? am inteles ca are motor de 2000 cmc.

 

 

motorul nu are nici 1800 nici 2000 are fix 1895cmc care apare cu siguranta si la tine in carte, nu are cum sa apara 1800 fix

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

motorul nu are nici 1800 nici 2000 are fix 1895cmc care apare cu siguranta si la tine in carte, nu are cum sa apara 1800 fix

 

Crede-ma ca sunt cu cartea in mana si scrie clar 1800 cmc, sa inteleg ca nu esxista motor de 1800 la modelul masinii mele nu? deci asta ar insemna ca este cartea falsa.

Edited by pustiukid
Link to comment
Share on other sites

Cu Z:

http://www.realoem.c....do?vin=AZ29684

03/2000 E46 318i Sedan M43 Europe Right hand drive N Production Code: AL32

 

 

Cu 2:

http://www.realoem.c....do?vin=A229684

08/2008 E90N 320xd Sedan N47 Europe Left hand drive N Production Code: PP71

 

Presupun ca varianta cu Z e cea corecta.

Edited by Cristi B
Link to comment
Share on other sites

Cu Z:

http://www.realoem.c....do?vin=AZ29684

03/2000 E46 318i Sedan M43 Europe Right hand drive N Production Code: AL32

 

 

Cu 2:

http://www.realoem.c....do?vin=A229684

08/2008 E90N 320xd Sedan N47 Europe Left hand drive N Production Code: PP71

 

Presupun ca varianta cu Z e cea corecta.

 

 

Da asa este, si mersi mult, este cea cu Z, ca in carte este luna 04-2000, inseamna ca pe masina este bine seria, deci asa cum presupun, este cartea falsa.

 

Apropo ma duc sa verific si seria la motor, pe unde sa o caut, cam in ce zona este?

Edited by pustiukid
Link to comment
Share on other sites

Da asa este, si mersi mult, este cea cu Z, ca in carte este luna 04-2000, inseamna ca pe masina este bine seria, deci asa cum presupun, este cartea falsa.

 

Apropo ma duc sa verific si seria la motor, pe unde sa o caut, cam in ce zona este?

Seria la motor nu cred ca ai sa o gasesti ,e mai greu sa o vezi daca nu ai masina ridicata

Deci tu ai banuiala ca e falsa cartea /nu ziceai ca ai si certificat de autenticitate el are o serie suna la rar si verifica daca a fost masina la ei sau cu seria cartii la fel poti sa afli daca e ok sau nu/dupa care in functie de rezultat poti merge la militie /respectiv peste vanzator

Link to comment
Share on other sites

Seria la motor nu cred ca ai sa o gasesti ,e mai greu sa o vezi daca nu ai masina ridicata

Deci tu ai banuiala ca e falsa cartea /nu ziceai ca ai si certificat de autenticitate el are o serie suna la rar si verifica daca a fost masina la ei sau cu seria cartii la fel poti sa afli daca e ok sau nu/dupa care in functie de rezultat poti merge la militie /respectiv peste vanzator

 

 

Ai avut dreptate, nu gasesc seria, o sa sun si la R.A.R sa vad daca pot face ceva.

Link to comment
Share on other sites

Ai avut dreptate, nu gasesc seria, o sa sun si la R.A.R sa vad daca pot face ceva.

de cele mai multe ori nici rar-ul nu gaseste seria pe motorul m43 de aceea apare la multe masini in carte ,,seria motor nu poate fi pansonata,, chiar si mie la o fosta masina am avut problema respectiva;dar in schimb daca suni la ei poate sa iti spuna daca e ok c.i./masina

Link to comment
Share on other sites

Ok, va multumesc mult pentru raspunsuri.

 

Va salut, din nou, si sper ca nu am facut harcea parcea topicul asta, ieri am spalat masina, (de prost) si azi dimineata nu a mai pornit, in fine m-am gandit ca poate a intrat apa in electromotor si a inghetat, si am impins-o si a pornit, dupa 10 km a pornit si la cheie, se dezghetase, ce va intreb pe voi, ca nu am mai avut timp pana sa se innegureze sa caut, si acum sa nu radeti de mine dar e primul bmw care il am:

1: UNDE este Bateria?

2: La voi ingheata manerele cand deschideti usa, adica sa ramana trase daca nu le impingi la loc?

3: Geamurile fata electrice se inchid foarte greu cand e frig, si la voi fac asa?

4: temperatura de afara pot sa o vad pe bord, sau pe calculator acolo unde arata km? ca eu nu am gasit.

5: Cum se reseteaza "inspection" ?

Link to comment
Share on other sites

1: UNDE este Bateria?

2: La voi ingheata manerele cand deschideti usa, adica sa ramana trase daca nu le impingi la loc?

3: Geamurile fata electrice se inchid foarte greu cand e frig, si la voi fac asa?

4: temperatura de afara pot sa o vad pe bord, sau pe calculator acolo unde arata km? ca eu nu am gasit.

5: Cum se reseteaza "inspection" ?

 

1. Ai 318i, ar trebui sa fie in fata la motor, in dreapta. Daca nu e acolo, este in portbagaj, in partea dreapta.

2. Nu. Foloseste niste vaselina siliconica la spray sau chiar WD40 (desi nu ti-l recomand pe vremea asta).

3. Nu. Ar fi bine sa nu le mai deschizi pe vremea asta, poti forta motorasul sau sinele.

4. Poti sa o vezi daca ai computer de bord activat.

4. Asa.

Link to comment
Share on other sites

1. Ai 318i, ar trebui sa fie in fata la motor, in dreapta. Daca nu e acolo, este in portbagaj, in partea dreapta.

2. Nu. Foloseste niste vaselina siliconica la spray sau chiar WD40 (desi nu ti-l recomand pe vremea asta).

3. Nu. Ar fi bine sa nu le mai deschizi pe vremea asta, poti forta motorasul sau sinele.

4. Poti sa o vezi daca ai computer de bord activat.

4. Asa.

 

 

Salut, si mersi mult de tot, bateria in fata nu e sigur, o sa ma uit maine, prin spate, faza cu "inspection" am incercat asa cum mi-ai dat tu, dar mi-a resetat doar oil service, pe asta nu vrea sa o reseteze, dar mai incerc, cine stie. Mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

manerele la mine sunt incalzite iarna, in caz ca raman blocate. Nu stiu daca exista optiunea asta si la e46..

 

Bateria depinde de model pe unde e, la unele e in protbagaj, la altele sub Bancheta spate, la tine cred ca e in protbagaj.

 

Geamurile electrice.. probabil ai inghetate chederele, inainte de iarna se face o pregatire a lor, se ung cu o chestie numita gummi pflege, o gasesti ori originala bmw, mai scumpa sauNigrin, undeva gen Praktiker sau magazin de piese auto..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Care "asta" ?

 

La "asta" ma refeream la "inspection" am incercat sa resetez tot asa cum mi-ai dat tu in link acolo, dar nu mi-a mers decat la oil service resetat asa, la "inspection" nu a mers, nu-i problema ca o sa mai incerc poate am gresit ceva.

 

manerele la mine sunt incalzite iarna, in caz ca raman blocate. Nu stiu daca exista optiunea asta si la e46..

 

Bateria depinde de model pe unde e, la unele e in protbagaj, la altele sub Bancheta spate, la tine cred ca e in protbagaj.

 

Geamurile electrice.. probabil ai inghetate chederele, inainte de iarna se face o pregatire a lor, se ung cu o chestie numita gummi pflege, o gasesti ori originala bmw, mai scumpa sauNigrin, undeva gen Praktiker sau magazin de piese auto..

 

Ok, o sa caut chestia aia gumi si cum ii mai zice, modelul masinii mele este 318i an 2000 aprilie, si nu cred ca sunt incalzite manerele.

Link to comment
Share on other sites

manerele la mine sunt incalzite iarna, in caz ca raman blocate. Nu stiu daca exista optiunea asta si la e46..

 

 

 

 

foarte tare nici nu stiam ca ar exista optiunea asta /la e46 sunt convins ca nu exista

 

 

pustiukid---bateria o ai in fata in dr. sus in locasul ei daca ai 318i nu se afla decat acolo

Edited by batory
Link to comment
Share on other sites

foarte tare nici nu stiam ca ar exista optiunea asta /la e46 sunt convins ca nu exista

 

 

pustiukid---bateria o ai in fata in dr. sus in locasul ei daca ai 318i nu se afla decat acolo

 

Imi pare rau sa te dezamagesc dar bateria este in portbagaj in dreapta, azi dimineata m-a lasat si am schimbat-o, deci treaba ca am spalat-o si nu mi-a mai pornit a doua zi, nu a fost din cauza spalatului cum ca ar fi intrat apa in electromotor, a fost de la baterie, cand am schimbat-o am legat 2 fire intre baterii intre borne adica le-am pus in paralel inainte sa deconectez bornele, ca am inteles ca daca scoti bateria se poate sa ai probleme sau sa nu iti mai porneasca, si asa ca nu m-am riscat. Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa te dezamagesc dar bateria este in portbagaj in dreapta, azi dimineata m-a lasat si am schimbat-o, deci treaba ca am spalat-o si nu mi-a mai pornit a doua zi, nu a fost din cauza spalatului cum ca ar fi intrat apa in electromotor, a fost de la baterie, cand am schimbat-o am legat 2 fire intre baterii intre borne adica le-am pus in paralel inainte sa deconectez bornele, ca am inteles ca daca scoti bateria se poate sa ai probleme sau sa nu iti mai porneasca, si asa ca nu m-am riscat. Bafta !

ma mir nu am vazut nici un 318i cu bateria in portbagaj,doar de la 320i>am vazut;dar daca tu spui ca o ai acolo asa va fi :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ma mir nu am vazut nici un 318i cu bateria in portbagaj,doar de la 320i>am vazut;dar daca tu spui ca o ai acolo asa va fi :rolleyes:

 

Deci iti dai seama ca nu am nici un chef de glume, eu am ramas uimit ca nu e in fata la motor ca la majoritatea masiniilor, fiind primul BMW care l-am avut, nu stiam, dar, omul cat traieste invata.

Link to comment
Share on other sites

Va salut din nou, se pare ca incep sa apara problemele, azi dupa vre-o 30 km de mers mi-a urcat acul la temperatura pana pe rosu, am oprit si m-am uitat la motor, radiatorul era rece ca gheata chiar bruma pe el, furtunul care intra in el cel din dreapta sus era fierbinte si umflat, statea sub presiune, iar cel de jos din stanga care intra tot in radiator era rece de tot, am apasat pe fiecare si se vedea cum se misca si celalalt, adica cele doua aveau legatura intre ele cu apa, dar de ce oare sa nu se incalzeasca si radiatorul si cel de jos? sa fie termostatul? dar ma gandesc ca daca era el blocat pe inchis (ca daca se bloca pe deschis nu se mai tempera) nu mai aveau legatura cele doua furtune, de sus si de jos, cand apasam pe ele.

Tind sa cred ca ar fi ceva cu pompa de apa, ca si cum nu ar mai recircula apa, dar curelele sunt bune, se poate sa se fi rupt ceva in interior la palele alea acolo? Voi ce parere aveti? si termostatul unde este la modelul meu? ca sa il verific in apa fiarta daca deschide, 318i an 2000.

 

Am uitat, in interior baga caldura normal, deci nu am probleme, dar se simte un miros de ars, cauciuc, nu stiu, care vine tot pe unde vine caldura, nivelul la ulei este normal, nu se vad semne ca s-ar fi ars garnitura, antigel nu pierde.

Edited by pustiukid
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.