Jump to content

Erori 530D E60


smeTM

Recommended Posts

Masina are 210000 km; am schimbat discuri frana, placute frana, fulie vibrochen, galeria de admisie (asta cel mai recent). Pe viitor, ma astept si la turbina (fluiera intre 1800 si 3000 rpm).

Acum o luna, am schimbat si bateria. Am luat Varta de 100 ah (in loc de bateria OEM de 90 ah). Intre timp, drumurile m-au adus in Germania intr-un mic concediu. Dimineata, masina pornea fara probleme (tocmai am schimbat si toate cele 6 bujii). Cand o opream si o porneam din nou, imi aparea eroarea drive control system drive moderately si apoi fuel pomp failure - sau ceva de genul si nu mai pornea. Dupa ce scoteam cheia din contact (in 10 secunde) masina pornea perfect si nu mai avea nici o eroare.

Am mers la Bmw in Karlsruhe si le-am spus problema. Au zis ca trebuie sa-mi inregistreze bateria pe masina (fiind de 100ah, nu de 90ah ca cea veche) si sa-mi faca upgrade de soft. Totul, la pretul de 150 euro (mai si spala masina in banii astia). Imediat merg sa o iau din service. Sper sa nu imi cada vreun modul - apropo, nu m-au pus sa semnez nimic. Ma gandesc ca stiu ei ce fac ...

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce am scos masina din service; au facut upgrade, au initializat bateria, dar ... din nou eroarea si nu a pornit. Verdictul: un senzor ceva in spatele volanului, care costa in jur de 500 euro. :getlost:

Iti aparea cumva in bord un volan cu semnul exclamarii de culoare galbena sau rosie? Daca da era de culoare galbena sau rosie?

Link to comment
Share on other sites

Da, asa era eroarea - un volan cu semnul exclamarii, culoare galbena. Apare eroarea si masina nu porneste; iar dupa ce scot cheia din contact, porneste perfect, nici eroare, nimic. Dar odata cu eroarea asta ramane aprins si DSC-ul in bord.
Link to comment
Share on other sites

Dar oare nu l-au resetat cand au facut upgarde-ul? Si daca am probleme si dupa resetare trebuie alt senzor unghi volan?

Nu stiu daca l-au resetat. Eu am avut un timp probleme cu el, imi aparea volanul cu semnul exclamarii cu galben, resetam contoarul ELV si un timp nu mai aparea. Dupa un timp aparea iar. Dar de ceva timp (cred ca vreo 3 luni) nu mi s-a mai aprins niciodata. Mi s-a aprins si rosu o data. Scoteam cheia, incuiam masina, descuiam si bagam iar cheia. Si nu mai aparea pana la urma. Normal senzorul il schimbi cand iti apare cu rosu. La mine a aparut doar o singura data, dar de atunci nimic. Sunt cazuri si cazuri. Cert e ca cere schimbat cand nu mai poti porni masina orice i-ai face.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce am scos masina din service; au facut upgrade, au initializat bateria, dar ... din nou eroarea si nu a pornit. Verdictul: un senzor ceva in spatele volanului, care costa in jur de 500 euro. :getlost:

500 de euro un cacat de senzor? :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Am mai scris si pe alte topicuri.

Am avut aceeasi eroare - iconita volan cu semnul exclamarii, culoare galbena. Am inteles ca, daca se aduna 50 de erori de felul acesta, eroarea se trensforma in culoare rosie, masina nu mai poate fi pornita, etc.

In perioada aceea, aveam si relul de la bujii, ars. L-am schimbat, si.....n-am mai avut erori la volan.

Verifica si senzorul de pe borna bateriei, are rol in managementul electronicii si a tensiunii electrice. Ti-ai schimbat cumva recent bateria?

Link to comment
Share on other sites

Da, am schimbat bateria acum o luna. Am pus Varta de 100 ah, in loc de bateria originala de 90 ah. Am initializat bateria la Bmw + upgrade de soft. Inainte sa schimb bateria, nu am avut 3 ani de zile nici o eroare.

Releul de bujii a fost verificat, e OK - tocmai ce am schimbat toate cele 6 bujii. Am inteles ca poate fi vorba de IBS (intelligent battery sensor).

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfaturi. Sper sa fie chestia asta cu IBS-ul. In curand trebuie sa fac schimbul de ulei si o sa fac si o diagnoza sa vad mai exact. Dar ma gandesc ca e ceva legat de baterie, din moment ce pornirea depinde de temperatura de afara (cand o pornesc dimineata din garaj nu am probleme).
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Am rezolvat problema acum cateva zile. Am fost la Banat Car, au facut diagnoza si au inlocuit releul DDE. Pret releu 50 RON, diagnoza 200 RON - pot spune ca am scapat nesperat de ieftin.

In acest timp, mi s-a infundat si filtrul de particule. Procedura: dat jos, spalat, pus la loc - efect garantat. Trage masina cum nu a mai tras de mult ...

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Am mai scris si pe alte topicuri.

Am avut aceeasi eroare - iconita volan cu semnul exclamarii, culoare galbena. Am inteles ca, daca se aduna 50 de erori de felul acesta, eroarea se trensforma in culoare rosie, masina nu mai poate fi pornita, etc.

In perioada aceea, aveam si relul de la bujii, ars. L-am schimbat, si.....n-am mai avut erori la volan.

Verifica si senzorul de pe borna bateriei, are rol in managementul electronicii si a tensiunii electrice. Ti-ai schimbat cumva recent bateria?

la faza asta incearca sa misti mai tare volanul si ar trebui sa se deblocheze.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.