Jump to content

Ulei Pe La Garnituri Suruburi Capac Motor


Recommended Posts

salut

am un e46 318i nfl

imi da ulei afara pe la suruburile capac motor daca m am exprimat bine.nu pe la toate garniturile iese ulei.

am cumparat un set l am schimbat si aceiasi problema .cand este cald motorul baga miros de ulei in masina.

garniturile nu au fost originale bmw.

Link to comment
Share on other sites

salut

am un e46 318i nfl

imi da ulei afara pe la suruburile capac motor daca m am exprimat bine.nu pe la toate garniturile iese ulei.

am cumparat un set l am schimbat si aceiasi problema .cand este cald motorul baga miros de ulei in masina.

garniturile nu au fost originale bmw.

Ce marca erau garniturile ?(nu este doar 1 garnitura capac culbutori?)

Link to comment
Share on other sites

Ce marca erau garniturile ?(nu este doar 1 garnitura capac culbutori?)

a fost un set ca cel din poza.

eu am folosit doar pe cele de la suruburi,cu ce a de la capac nu am probleme.

cand le am schimbat cele vechi parca erau din plastic,erau uscate.

firma nu stiu.

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

vezi ce marca era garnitura. Sa nu pui altceva in afara de Elring sau Victor Reinz.

 

Nu trebuie sa schimbi doar partial din set pt ca in timp , frnitura respectiva se plasifica si devine casanta , iar daca tu ai schimbat doar o parte din set unele sunt elastice iar altele nu , deci presiunea cu care se apasa garnitura nu mai e uniforma , deci nu eranseaza uniform peste tot , iar la presiune scapa ulei.

 

Sfatul meu este sa-ti iei alt set de garnituri care sa fie marca Elring sau Victor Reinz si sa schimbi tot setul la cineva care se pricepe (cel care a schimbat-o daca se pricepea nu accepta sa schimbe doar parti din continutul setului). Este o procedura in a pune garnitura respectiva care necesita rabdare si migaleala , iar mecanicul trebuie sa stie daca este necesar la anumite colturi si curburi sa unga si cu un pic de mastic.

 

Nu te speria ca setul garniturii respectine chiar daca e de firma nu costa mult , undeva la 100 RON cred .

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

vezi ce marca era garnitura. Sa nu pui altceva in afara de Elring sau Victor Reinz.

 

Nu trebuie sa schimbi doar partial din set pt ca in timp , frnitura respectiva se plasifica si devine casanta , iar daca tu ai schimbat doar o parte din set unele sunt elastice iar altele nu , deci presiunea cu care se apasa garnitura nu mai e uniforma , deci nu eranseaza uniform peste tot , iar la presiune scapa ulei.

 

Sfatul meu este sa-ti iei alt set de garnituri care sa fie marca Elring sau Victor Reinz si sa schimbi tot setul la cineva care se pricepe (cel care a schimbat-o daca se pricepea nu accepta sa schimbe doar parti din continutul setului). Este o procedura in a pune garnitura respectiva care necesita rabdare si migaleala , iar mecanicul trebuie sa stie daca este necesar la anumite colturi si curburi sa unga si cu un pic de mastic.

 

Nu te speria ca setul garniturii respectine chiar daca e de firma nu costa mult , undeva la 100 RON cred .

 

Bafta

eu am schimbat garniturile de la suruburi.

aia de la capac nu am putu sa desfac capacul,s o fi lipit cine stie de cat este neschimbat.

am observat ca ,suruburile cand le strangeam au o limita sui gata nu mai merg stranse.

firma cred ca erling ca nu sunt decat firma asta la vanzare.

am luat de pe ebay setu

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

desfa tot si schimba toate componentele garniturii . Nu lua de pe e-bay ca pot fi false . Sunt multe marci de garnituri (ajusa ,... si altele facute prin Spania si Italia) , dar Elring si Victor Reinz sunt cele mai bune . S-o fi lipit ca aia in timp se topeste si se intareste , se face ca un plastic casant . Schimba tot .Fa comanda la un magazin de piese. Cand o schinbi trebuie curatat foarte bine acolo de resturile lipite de la fosta garnitura , oricum e posibil sa dai jos garnituta veche pe bucati la cat de lipita si casanta a devenit . Garnitura asta de obicei se schimba de la 100 000 Km in sus.

 

eu am schimbat garniturile de la suruburi.

aia de la capac nu am putu sa desfac capacul,s o fi lipit cine stie de cat este neschimbat.

am observat ca ,suruburile cand le strangeam au o limita sui gata nu mai merg stranse.

firma cred ca erling ca nu sunt decat firma asta la vanzare.

am luat de pe ebay setu

Gandestete ca garnitura aia e asa lipita si casanta ca trebuie sa o dai jos probabil smulgand cu surubelnita bucati din ea . A devenit atat de casanta incat cred ca atunci cand ai strans suruburile la loc , a crapat in unele parti . utate mai ales in partea din spate a motorului , spre parbriz , ca acolo se prelinge uleiul pe galeria de evacuare , iar aceasta fiind incinsa simti miros in masina.

Link to comment
Share on other sites

la mine iese ulei pe la 4 suruburi.le am incercuit in poza.suruburile nu le poti strange rau,pt ca au o limita.

am spalat motorul sa vad pe unde iese ulei, pe la garnitura mare nu am probleme

o sa cumpar un set nou si am sa l schimb.

Link to comment
Share on other sites

la mine iese ulei pe la 4 suruburi.le am incercuit in poza.suruburile nu le poti strange rau,pt ca au o limita.

am spalat motorul sa vad pe unde iese ulei, pe la garnitura mare nu am probleme

o sa cumpar un set nou si am sa l schimb.

Exact ce ti-am spus eu , cand ai strans inapoi capacul , s-a crapat farnitura mare in zona suruburilor . Vezi ca garnitura vine si in jurul suruburilor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ai gresit din start. Ulei da in primul rand pe la garnitura mare, aceasta asigura etanseitatea nu garniturile de la suruburi. Cand o sa desfaci o sa vezi ca acea garnitura a devenit un "plastic ordinar" casant. O sa te chinui putin pana vei reusi sa desfaci capacul, asigurate ca ai desfacut toate suruburile ce trebuiesc desfacute (nu stiu cate sunt la 4 cilindri), dupa ce desfaci va trebui sa cureti bine muchia. In momentul in care te apuci sa strangi sa incepi sa strangi suruburile circular din interior spre exterior.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat treaba,foarte usor cred ca 15-20 min.

ieri am schimbat o.cu morul rece nu am putut sa scot capacul.am incalzit motorul si s a desfacut singura dupa ce am desfacut suruburile.

 

cheia dinamometrica a fost mana mea,suruburile au un opritor .nu am strans tare

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mai exact 12 Nm.

Stiti cunva daca tot la 12 Nm (unii zic 10 Nm) se strang suruburile la capac culbutori la un e39 520i M54 ? Am schimbat garnitura de nici 1 an si mi-a aparut ulei la un surub . L-am strans eu ieri cu o cheie si parca s-a strans cam usor (nu stiu ce au facut aia care au schimbat-o si cat au strans).Care-i faza cu opritorii lasuruburi ? Se mai strang o suruburile inca o data dupa o anumita perioada de la schimbarea garniturii ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Stiti cunva daca tot la 12 Nm (unii zic 10 Nm) se strang suruburile la capac culbutori la un e39 520i M54 ? Am schimbat garnitura de nici 1 an si mi-a aparut ulei la un surub . L-am strans eu ieri cu o cheie si parca s-a strans cam usor (nu stiu ce au facut aia care au schimbat-o si cat au strans).Care-i faza cu opritorii lasuruburi ? Se mai strang o suruburile inca o data dupa o anumita perioada de la schimbarea garniturii ?

 

 

la mine s a rezolvat treaba.am strans la mana ,nu aveam cheie dinamometrica.

nu are opritori,eu am strans usor pana s a blocat surubul.filetul este plin dupa cateva ture

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.