Jump to content

E46 318I Nfl Vs 316I Fl ?


SBMW

Recommended Posts

Buna ziua.

Am revenit din nou pe acest forum.

Am ramas la 3 motorizari si as dori mai multe raspunsuri:

1. Ce diferente tehnice exista intre facelift si non-facelift ?

Am auzit ca difera sistemul de tractiune, motorizarile sunt mai performante insa am auzit ca sunt prea bune pentru mecanicii din Romania, si nu se baga oricine in ele (316i fl si 318i fl), sunt mai complicate ca motorizarea 318i nfl.

Consumul la facelift este mai mic, insa as dori ceva mai simplu de intretinut, chiar daca este diferenta de 1 litru la 100km.

2. Taxa de inmatriculare ?

Am observat ca la un 318i nf (l-am calculat la euro 3) intre 99-01 pretul este cam de 1400-2400euro (99-02), iar la cele facelift (316 si 318i -euro 4) intre 2002-2004, sunt intre 1100-1500euro.

3. Pret de achizitie ?

Am cautat pe site-uri de afara (sub 150.000km), si 316i fl si 318i fl sunt in jurul sumei de 5000-6000euro.

318i nfl se invarte intre 3500-5500euro. Daca adaugam si taxa de inmatriculare preturile vor iesi asemanatoare.

Deci care merita ? As dori pe cea care este cel mai ieftin de intretinut, si la cel mai scazut pret. Deoarece nu o sa il tin multa vreme, si nu am nevoie de putere, deci as renunta la 318i fl, deoarece in stare buna are preturi destul de mari.

 

Multumesc tuturor.

Si daca ma puteti ajuta cu ceva pdf-uri despre E46 (echipari,performante,consum,tipuri de configuratie interior, tapiterie, norma de poluare) ?

Link to comment
Share on other sites

ia-ti 316i fl, e un motor mai nou, o masina mai noua si este Eur4, deci iesi bine si la taxe. Daca tot ai banii astia nu are rost sa iti iei o masina din 98-99 din primi ani de fabricatie si sa platesti 50% din valoarea de achizitie pe taxa de inmatriculare, e foarte simpla alegerea si logica in acelasi timp, asta daca nu ai vreo pasiune ascunsa pentru NFL. La ce sa dai minim 3500Eur ca sa platesti taxa minim 1500??? mai bine nu o mai iei si cauti prin tara una de 5k si poate iesi mai bine... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Parca este mai frumos cel nfl. Merge si un kit Angel Eyes pe el.

Insa de data aceasta vreau sa ies cat mai ieftin. Cat de ieftin cu maxim 150.000km si stare buna, nu caut peste 200.000km.

318i nfl - este cam 4000euro fara taxa. Diferenta cam de 1000-1500euro intre nfl si fl.

Si ma gandesc ca in aceasta diferenta ar fi in stare mai buna un nfl ?

Edited by SBMW
Link to comment
Share on other sites

Parca este mai frumos cel nfl. Merge si un kit Angel Eyes pe el.

Insa de data aceasta vreau sa ies cat mai ieftin. Cat de ieftin cu maxim 150.000km si stare buna, nu caut peste 200.000km.

ce vrei sa spui cu ,,Merge si un kit Angel Eyes pe el,,pe fl nu merge sau ..?cu cat mai ieftin cu atat mai prost intretinut ,respectiv km mai multi asta e clar ;mai rar si ieftin si bun

Link to comment
Share on other sites

pai daca dai 4k pe ea, mai pui drumul cel putin 500Eur plus taxele de inmatriculare si l-ai facut minim 6k, ai pierdut din start cel putin 1k, apoi oricum ar fi tot masina sh este, vei mai baga niste bani in ea...eu mi-as lua un FL, daca vroiai sa iti iei un 330i sau 325i NFL, atunci da, nu sunt diferente intre motoare, doar mici diferente optice, insa la 316/318i difera motoarele, cele de FL fiind mult peste NFL-uri, care sunt chiar vechi ca generatie, fiind folosite cam in aceeasi configuratie si pe E36...
Link to comment
Share on other sites

ce vrei sa spui cu ,,Merge si un kit Angel Eyes pe el,,pe fl nu merge sau ..?cu cat mai ieftin cu atat mai prost intretinut ,respectiv km mai multi asta e clar ;mai rar si ieftin si bun

 

stiam ca pe fl nu merge. Nu ma refeream la prost de intretinut. Ma refeream ca la 5000 sa zicem, gasesc un nfl in stare mult mai buna ca un fl.

Link to comment
Share on other sites

stiam ca pe fl nu merge. Nu ma refeream la prost de intretinut. Ma refeream ca la 5000 sa zicem, gasesc un nfl in stare mult mai buna ca un fl.

,,merge,, si pe facelift /dar nu asta face masina sa arate mai bine/oricum eu iti recomanda sa iti iei masina care e pe gustul tau ca e fl sau nfl tie sa iti placa :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

sincer sa fiu cand am luat prima oara BMW, am luat un E46 318i NFL, nu m-a interesat foarte tare motorul ci mai mult optiunile, dar trecand ceva ani de atunci si avand si BMW-uri ulterior cu motoare mari pot spune ca nu prea are rost sa iti iei un BMW fara un motor potent, e ca si cum ti-ai lua un Audi fara Quattro, degeaba ai un sasiu bun pentru ca nu il vei putea vreodata folosi la capacitatea lui cu 100cp niciodata, vei avea doar impresia asta. Concluzia este ca la fel de bine iti poti lua alta masina, daca ar fi sa aleg acum intre un E46 NFL 316/318i mai bine as lua un A4 1.8T chiar si fara Quattro si e oricand mult mai bun, daca e si Quattro nici nu isi mai are rost comparatia, plus ca astea le gasesti si Eur4 fabricatie 2001. Gandeste-te bine, iti iei un 316i si ai doar o emblema, stiu, nu te pasioneaza aspectele astea, dar sa vezi cum va fi cu 4 persoane in masina(mai rau daca ai si bagaje) si vei vrea sa faci nu stiu ce depasire si te va impinge de la spate un 1.9dci. Am avut Ford Mondeo fabricatie 2002 motor de 1.8 de 110cp si la capitolul asta era mai bun decat E46 316i NFL. Motoarele astea sunt generatie veche, ori iti iei cel puntin un 316i FL, altfel decat 316i NFL cauta-ti un A4 1.8T care are un motor mic pentru taxele din Ro, este si Eur4, are 50cp in plus ca sa nu mai vorbim de cuplu, sau un Ford Mondeo sau ia-ti un 320i NFL...
Link to comment
Share on other sites

Salut, colegul mik15 ti-a dat un sfat bun. Sunt de acord cu el. Probabil esti destul de tanar, poate esti la prima masina, si in momentul asta apreciezi mai mult aspectul estetic al masinii. Aici sunt de acord cu tine...un E46 fie el si din 1998 este la capitolul "frumusete" peste A4 din 2000-2001. Daca vrei E46, cumpara-ti chiar si nFL dar nu mai mic de 318i/118 cai. Si cauta-l bine..nu te arunca la prima masina gasita. Eu am luat un nFL 318i/118/09.1998/euro3 la 2800 euro. Taxa este 700 de euro. Asta este un exemplu. Cumpara-ti din 1999 si are euro 4. Cauta aici pe forum, poate gasesti masina unui coleg cu un istoric bun si care a fost intretinuta. Iti urez bafta.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, colegul mik15 ti-a dat un sfat bun. Sunt de acord cu el. Probabil esti destul de tanar, poate esti la prima masina, si in momentul asta apreciezi mai mult aspectul estetic al masinii. Aici sunt de acord cu tine...un E46 fie el si din 1998 este la capitolul "frumusete" peste A4 din 2000-2001. Daca vrei E46, cumpara-ti chiar si nFL dar nu mai mic de 318i/118 cai. Si cauta-l bine..nu te arunca la prima masina gasita. Eu am luat un nFL 318i/118/09.1998/euro3 la 2800 euro. Taxa este 700 de euro. Asta este un exemplu. Cumpara-ti din 1999 si are euro 4. Cauta aici pe forum, poate gasesti masina unui coleg cu un istoric bun si care a fost intretinuta. Iti urez bafta.

 

 

Esti sigur ca este euro 4 318i NFL ? (98-01)

Ce masina ai avut inainte ? Cum se comporta ? Consumul mediu (nu ma intereseaza cel din bucuresti) si stilul de condus ? Probleme ? La 2800 mi se pare ieftin, si nu stiu daca l-ai gasit intr-o stare buna ?

Link to comment
Share on other sites

318i fabricatie >05.2001 are cod motor m43 si este euro 3 doar dupa aceasta data a aparut faceliftul cu motor n42b20 143cp si acesta da e euro 4

 

 

,,mik15,,, ti-a spus ca ca printre masinile care le-a avut a fost si un 318i nfl si ti-a dat niste detali despre masina respectiva ,nu a spus ca e euro4

Edited by batory
Link to comment
Share on other sites

S-a strecurat o eroare, imi cer scuze. Am vrut sa scriu: "Cumpara-ti 316i din 1999 si are euro 4". Intradevar 318i nFl nu au euro4. Nu te mira de pretul mic. Chiar era ok masina. Am schimbat cate ceva la masina dar eu zic ca intra la categoria consumabile: termostat, vas de expansiune, curele/role, brate/bucsi, debitmetrul, placute frana..sa nu mai zic de ulei, filtre, antigel etc. Toate au un ciclu de viata si pana la urma tot ajungi sa le schimbi. Toate cele scrise mai sus s-au schimbat in timp. Consum? Pai ce sa-ti zic..e clar raportat la stilul fiecaruia de condus. In oras cred ca este undeva la 10-11, desi pe bord am 8.4 in momentul asta. In afara cel mai putin am scos 5.6. Astea sunt valori indicate de BC. Nu stiu acuratetea lor si nici nu am facut consumul la pompa. Probleme? Pai legate de ce am zis mai sus: un debitmetru, un vas de expansiune. Lucruri pe care le vezi discutate pe forum. Edited by ~Cosmin~
Link to comment
Share on other sites

Cefi, am tot editat textul si probabil am sters ce trebuia sa ramana. Sper ca s-a inteles ce am vrut sa spun. Ii recomandam 318i nFl dar in cazul in care ar vrea euro 4 sa incerce un 316i. Sper ca mi-a iesit acum. Multumit? :rolleyes: Edited by ~Cosmin~
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ori ca e greseala, ori ca sunt cateva cazuri izolate. E o lista cu norma de poluare euro3 facuta de RAR, si eu se cam iau dupa lista aia, acum de curand am folosit-o pt cineva care si-a inmatriculat o masina, nu bmw, fabricatie 99, pusa in circulatie in 2000. A iesit euro3 cum ne asteptam.

 

Ce zice un coleg tot din topicul ala:

am revenit cu un raspuns oficial din partea RAR.

Toate bmw 316 si 318 dupa 06/99 cu D4(32) in brief 77kw/87kw indeplinesc norma de poluare euro3, cu conditia sa aiba motorul 194E1, viteza maxima constructiva 200 km/h, greutatea maxima admisa 1785 kg..

 

Oricum ciudat, multe bmw-uri din 96-97 sunt euro2, si hopa unele din 99 deja euro4. Mi se pare ca exista unele motoare la audi, pe benzina, care practic "sar" peste euro3.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Masina mea 318i are data fabricatiei 03.1998 si prima inmatriculare in 09.1998 si a iesit euro3, cod motor 194E1. Asa ca nu stiu ce sa zic de raspunsul ala.

 

Parca grupul VAG nu are motoare euro 3. Cred ca au sarit de la euro 2 direct la euro 4.

Edited by ~Cosmin~
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.