Jump to content

E46 318I Nfl Vs 316I Fl ?


SBMW

Recommended Posts

@ ~Cosmin~ N-ai indus, sunt cazuri izolate. Ziceam acelasi lucru exista si la audi, am intrebat o data pe forumul lor, m-am si mirat. Dar acolo mai toate erau euro4, nu erau cazuri izolate.

 

@cefi Exista, si mai sunt si altii, daca aveam cunostinte la RAR intrebam de ce si cum.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca este euro 4 318i NFL ? (98-01)

:nea: nu exista !

Euro3 s-a introdus oficial din 2001 in germania, [...]

:nono: eronat ! Normele EURO exista de multa vreme chiar si in Germania... probabi ca vroiai sa faci comparatie/referire la D3 si Euro3

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/50094-normele-de-poluare-euro-in-general/page__p__537915__fromsearch__1#entry537915

 

Nu s-a produs E46 (1998-2001) care sa fie euro 4! Toate sunt euro 3, ma refer strict la NFL-uri.Cat despre aspect exterior, intr-adevar si mie mi se par mult mai frumoase decat A4 B6.

:thumbsup:

 

@SBMW:

incerc sa te ajut cu cateva informatii despre cele doua motorizari:

1. M43TU (de pe 318i nFL) comparativ cu N42 (de pe 316i FL)

PRO M43TU:

- este foarte usor de intretinut, nu are complicatii mari, te ajuta doar cu 118CP (destul pentru cuplul motor), eu am asa ceva de 6 ani jumate si nu mi-a displacut si nici nu mi-a tradat asteptarile niciodata...

- costuri reduse la consumabile, necesar mic de piese de schimb (articulatii, consumabile in general)

- motorizare foarte echilibrata si fiabila (nu am avut nicio problema pe partea de motor) cu o singura axa cu came

- dotari OK, la care poti face upgrade-uri fara numar... ai standard ABS, ASC, multe airbaguri, etc., iar de aici de adauga optiunile...

 

PRO N42:

- dotarile sunt mai multe, dar cu siguranta mai putin rezistente decat la nFL (vezi partea de xenon ZKW vs.Bosch, inchidere centralizata Shurlock, etc.)

- are sisteme se asistenta la tractiune/franare ceva mai evoluate (DSC sau chiar DTC, cred)

- are 2 axe cu came, ceea ce ii confera o putere mai mare (max. 150CP), insa cuplul nu iti ofera o putere asa de nestapanit in comparatie cu nFL-ul, e mai mare dar nu te omoara.

- desi motorul de FL este ceva mai pretentios la intretinere decat M43TU, nu dai pe spate cu costurile sau consumul.

- sistem catalitic mai performant (noxe mai mici)

- diferentele de aspect sunt interpretabile: personal apreciez mai mult nFL, decat FL (e normal, nu?! :D ), desi imi plac ambele (mai ales Paketul M Tech 1)

- norma de poluare poate fi chiar EURO 4, iar taxa de inmatriculare mai mica decat la nFL.

 

recomandare:

cand stii sa conduci, o poti face in siguranta doar cu un volan si patru roti, nu ai nevoie de sute de sisteme de asistenta... insa ele iti ofera o garantie in plus ca ajungi acolo unde ai plecat... asa ca alege o masina cat mai SIGURA si intretinuta, cu dotari multe, indiferent daca e nFL sau FL. :console:

Link to comment
Share on other sites

Salut, daca alegi varianta nFL parerea mea ar fi sa mergi pe un 320i 150 CP, tinand cont de faptul ca 316i/318i au motoare de 1.9, deci taxe si impozite aproximativ la fel cu 2.0. Si eu aveam aceasta nedumerire dar dupa ce am urmarit ce discutau colegii pe forum am ales 320i si nu imi pare rau deloc. Daca vine vorba de FL un 318i N43 143 CP e destul de ok din punctul meu de vedere.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.