Jump to content

Dacia "eleonora"


Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am primit si eu azi mail-ul de la 4tuning.

E bordul clasic de 1310. Si culmea cu volan pe dreapta. Daca nu cumva sunt in oglinda imaginile...

 

Singura poza unde da bine e cea din fata, in garaj. Eleronul nu e acelasi pentru ca pozele or fi din diferite etape ale "modificarii".

Manerele sunt de Dacia <'88 (macar alea erau inca metalice), aerisirile de Dacia de dupa '88. Oricum unii si-au facut decupaje pentru aerisiri noi. Pe vremuri asta era "tuning-ul". :pardon:

 

Dar cand ma gandesc cum infloreste rugina prin toate colturile caroseriei... ma ia cu ameteala. :wacko:

 

Istoria bordurilor pe Dacia a fost cam asa:

http://img515.imageshack.us/img515/900/87134816.th.jpg Bordul de 1300

http://img857.imageshack.us/img857/5725/87463657.th.jpg Cel de 1310/i410

http://img267.imageshack.us/img267/8800/40260649.th.jpg CN 1

http://img714.imageshack.us/img714/4128/21520404.th.jpg CN 2 - nu e asta in masina pentru ca CN2-ul are partea pasagerului foarte abrupta, nu puteai pune nimic pe el

http://img850.imageshack.us/img850/4991/30676195.th.jpg CN 3 - montat pe ultimele berline fabricate prin 2004-2005 (am avut si in vecini una, deci o cunosc foarte bine)

Si mandria uzinelor Dacia :hyper: http://img26.imageshack.us/img26/8845/daciasexyb.th.jpg

 

PS:

E mai colturos asta de cn fata de cel de 1310 si are si torpedou fata de cel de 1310 care are doar o gaura cu un raft.

Are si ultimul torpedou, dar lipseste in poza. Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cosmin..aerisirile alea de 1310 s-au pus din 1985.

 

 

ha haaaaa

imi aduc aminte pana sa apara bordul cn2 toti inghetam in dacie :))))

asta a fost cel mai mare plus adus daciei.bordul CN.

 

eu am avut prima masina dacia 1310Li din 2001 decembrie.

 

edit:full de full =))))

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Cosmin..aerisirile alea de 1310 s-au pus din 1985.

Tot ce se poate. Cu atatea FL-uri nu mai retin exact... :laugh: Eu la Dacia din '84 aveam inca aerisirile alea lungi iar streasina, manere la usi si barele de protectie cromate.

Aaaa... si "bandouri" cromate la praguri. :laugh:

 

Poate caroseriile erau doar de un singur tip. Asta insemna ca gaurile pentru stergatoare puteau fi doar pentru volan pe stanga. Deci daca erai in India si cu volan pe dreapta, stergatoarele porneau din fata ta. :D

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

 

din 84 avea si tata una cu numarul de inmatriculare 1 DB 515 .era de seama cu mine :))))

era un model special.avea borul de 1310 cu ceasurile alea cu 160km/h pe bord,care s-au pus din 1985

inseamna ca si tu ai avut ultimul model,pana in FL :))))

 

din 85 s-au pus aerisirile orizontale,streasina dreapta,fara crom la praguri....

Link to comment
Share on other sites

Cand te gandesti ca sigur nu au probleme de distributie, CCC, nu crapa incalzirea in scaune, daca ti se rupe cablul de acceleratie legi cu sarma, adaptivele tin vesnic... :rolleyes:

 

inseamna ca si tu ai avut ultimul model,pana in FL :))))

Da da da, iti dai seama ca nu era nimeni ca mine :D

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Arata binisor masina, si ii chiar ceva "altfel" decat ce se face de obicei cu o dacie. Se pare ca inca mai sunt pasionati ai acestei marci, si foarte bine, zic eu. Eu la a mea in materie de "tuning" n-am apucat decat sa-i pun becuri halogen de-alea cu sticle albastre(sa faca lumina alba) si stopuri alb-rosu :D
Link to comment
Share on other sites

...s-au facut astea cu volan pe dreapta?

Categoric da.

In momentele de glorie cand Dacia exporta la greu, la Mioveni s-au fabricat Dacia cu volan pe dreapta, inclusiv papuc.

Baietii prin uzina aveau masini cu care se plimbau de la o sectie la alta, majoritatea erau cu volan pe dreapta, cred ca era mai fancy asa :rofl:

 

Dacia cu volan pe dreapta e singura masina cu volan pe dreapta care am condus-o si eu. Erau masini noi care intrau pe pista de incercari, vai de capul lor ce le faceam... si clientul cand o cumpara, mergea usor cu ea sa-i faca rodajul :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Categoric da.

In momentele de glorie cand Dacia exporta la greu, la Mioveni s-au fabricat Dacia cu volan pe dreapta, inclusiv papuc.

Baietii prin uzina aveau masini cu care se plimbau de la o sectie la alta, majoritatea erau cu volan pe dreapta, cred ca era mai fancy asa :rofl:

 

Dacia cu volan pe dreapta e singura masina cu volan pe dreapta care am condus-o si eu. Erau masini noi care intrau pe pista de incercari, vai de capul lor ce le faceam... si clientul cand o cumpara, mergea usor cu ea sa-i faca rodajul :rofl:

 

sustin 100%

 

masina e lucrata foarte bine daca era putin mai lasata si cu 2 usi era criminala

Link to comment
Share on other sites

Geme, topicul asta nu e in sectiunea "pe margine", asa ca e cam nepotrivita gluma ta.

 

Mie imi place doar partea frontala a masinii. Restul e kitch fix din cauza acelor praguri si desene pe lateral si eleronul ala care nu-si are locul (dpdv design) la partea din spate.

 

Daca era o Dacia sport la care ii facea doar partea frontala asa, lasa laterala aproape neatinsa si spatele schimbat cu niste triple mai interesante, chiar era o masina kastoaka.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.