Jump to content

Bmw 520 177 Cp


mieZu' e pe Zona!

Recommended Posts

Salutare !

Imi poate raspunde si mie careva la 2 intrebari :?

Un bmw 520d 177 cp are motorul suficient de mare pt caroseria lui ? Intreb asta ca era o converstie intre 2 indivizi si se contrazicea ca acel motor de 2.0 si aei 177 de cai nu fac fata ..!

Si daca masina e din 3/10/2008 ce Euro e ?

Astept raspunsurile voastre !

Respect

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

Imi poate raspunde si mie careva la 2 intrebari :?

Un bmw 520d 177 cp are motorul suficient de mare pt caroseria lui ? Intreb asta ca era o converstie intre 2 indivizi si se contrazicea ca acel motor de 2.0 si aei 177 de cai nu fac fata ..!

Si daca masina e din 3/10/2008 ce Euro e ?

Astept raspunsurile voastre !

Respect

Euro 4... si nu e vb. ca nu sunt suficienti..... e vb. de distributie care se rupe :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Euro 4... si nu e vb. ca nu sunt suficienti..... e vb. de distributie care se rupe :wink:

Din cati stiu eu cu 520d n-am auzit pe nimeni cu problema asta cu lantul de distributie. Si eu am 520d 177cp euro5 01.2009 si motorul mi se pare mai silentios si economic fata de cel euro4. Nu mai dati verdicte generale pentru un caz mai aparte in care poate sa fie de vina si soferul cu un stil sportiv excesiv care duce normal la ruperea lantului sau din alte cauze. Cine stie sa aiba grija de masina si de motor si sa mearga normal cu ea nu are cum sa aiba probleme de genul asta. BMW fabrica motoare rezistente in timp , ca doar de-aia sunt si asa scumpe.

Link to comment
Share on other sites

Hai lasa-ma. :)

Ai citit aici? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__480__p__1665931__fromsearch__1#entry1665931

 

Si da, ai si tu dreptate, daca e exploatata corespunzator scad mult riscurile.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am citit si dupa cum vezi si tu parerile sunt impartite asa ca nu trebuie sa generalizam. In plus , n-am auzit asta de la nimeni care lucreaza la BMW , ca s-ar rupe lantul , asa ca sa fim rezervati. Eu zic ca totul depinde de stilul de condus si de intretinerea masinii , reviziile facute si vazute daca se fac (la service - f.important). Eu intotdeauna cand ma duc la un sevice intreb dinainte daca ma lasa sa stau langa masina inauntru si pana la urma ma lasa , altfel le zic ca nu fac nimic si plec.
Link to comment
Share on other sites

Am citit si dupa cum vezi si tu parerile sunt impartite asa ca nu trebuie sa generalizam. In plus , n-am auzit asta de la nimeni care lucreaza la BMW , ca s-ar rupe lantul , asa ca sa fim rezervati. Eu zic ca totul depinde de stilul de condus si de intretinerea masinii , reviziile facute si vazute daca se fac (la service - f.important). Eu intotdeauna cand ma duc la un sevice intreb dinainte daca ma lasa sa stau langa masina inauntru si pana la urma ma lasa , altfel le zic ca nu fac nimic si plec.

Cum crezi tu ca ar putea influenta stilul de condus ruperea lantului? Ideea e ca da semne inainte sa se rupa, incepe sa faca un zgomot specific. Undeva a fost o greseala de proiectare, iar cei de la BMW n-au vrut si nu vor vrea s-o recunoasca. Intr-adevar, o buna intretinere a masinii si un stil de condus adecvat in perioadele de rece ale motorului si lasarea la ralanti 2-3 min dupa un mers mai agresiv prelungeste viata unor componente, dar nu la infinit.

Alt exemplu: cum influenteaza stilul de condus si intretinerea stricarea urmatoarelor componente: modul bujii, galerie admisie, galerie evacuare, caseta directie (piese care se strica cu precadere la E60 nFL)?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Din ce am citit eu am inteles ca lantul la motoarele respective se rupe din cauza pinionului care il angreneaza . Dar , pana la urma uzura care o da pinionul lantului e din cauza uleiului. Problema e ca pinionul nu se schimba decat cu tot cu arbore cotit pt ca e corp comun cu arborele, asta inseamna si schimbarea cuzinetilor plus a lantului. Alta problema e amplasarea distributiei, adica distributia nu e montata in fata , e montata inspre parbriz..cam nasol.
Link to comment
Share on other sites

au fost probleme cu acest motor pe partea de distributie, au fost si actiuni tehnice cu inlocuit intinzator distributie.

 

iar te-ai trezit vorbind din filme ? fumezi ceva seara de repeti cam tot timpul ce zic altii ca sa pari inteligent ?

Link to comment
Share on other sites

...

Un bmw 520d 177 cp are motorul suficient de mare pt caroseria lui ? Intreb asta ca era o converstie intre 2 indivizi si se contrazicea ca acel motor de 2.0 si aei 177 de cai nu fac fata ..!

...

 

Face fata, desigur. BMW n-ar face o masina care sa merga sufocata de propria-i greutate sau lipsa de performanta. Acum nu te gandi ca se poate compara cu un 535d, sau un M5...Dupa cum poti vedea, sunt atatea motorizari, fiecare cu puterea, cuplul si consumul specific. De toate ptr toti :)

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

80 kg este diferenta de greutate intre cele 2 modele (ambele cutie manuala) - automata este cu 10kg mai grea

 

mai conteaza putin si aerodinamica ..dar nu sunt diferente semnificative

 

0-100km/h

e60 - 8.6 s

e90 - 7.9 s

 

top speed

e60 - 223km/h

e90 - 230km/h

 

torque

e60 - 340Nm

e90 - 350Nm

Edited by slefbb
Link to comment
Share on other sites

520d = 320d cu un pasager in masina, ca si performante. E diferenta de cateva zeci de kg intre cele doua modele.

 

exact asta am spus si eu intotdeauna :) un 520d (chiar si ala de 163 de cai) e ca si cum intr-un seria 3 ...intr-un 320d ...ar mai urca un pasager de 100 kg (diferenta intre ele este cam de 100 kg) . Ce, asta inseamna ca nu mai merge/trage masina ? In niciun caz.

 

Deci fara nicio problema, nu-i o masina submotorizata :)

Link to comment
Share on other sites

in mod cert nu si decat omologul pe benzina, respectiv 520i, care este mai puturoasa ca moartea... am avut, deci ciocu' mic ca stiu ce spun. Am scapat de ea dupa primul drum lung, unde mi-a tzâtzâit curu' la fiecare depasire. Vai mortii ei pe accelerare, dar vai mortii ei nu asa.
Link to comment
Share on other sites

in mod cert nu si decat omologul pe benzina, respectiv 520i, care este mai puturoasa ca moartea... am avut, deci ciocu' mic ca stiu ce spun. Am scapat de ea dupa primul drum lung, unde mi-a tzâtzâit curu' la fiecare depasire. Vai mortii ei pe accelerare, dar vai mortii ei nu asa.

 

 

pole, cand ai ca etalon 450 bhp - cred si eu :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E90-ul meu are 1520kg si zicea cineva ca E60-ul lui are 1545kg, ambele automate. Nu e diferenta de 80kg intre ele.

 

@slefbb - ambele masini au acelasi motor, 177cp/350Nm (mai devreme ai scris ca E60 are 340Nm. Motorul de 163cp avea atat)

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

in mod cert nu si decat omologul pe benzina, respectiv 520i, care este mai puturoasa ca moartea... am avut, deci ciocu' mic ca stiu ce spun. Am scapat de ea dupa primul drum lung, unde mi-a tzâtzâit curu' la fiecare depasire. Vai mortii ei pe accelerare, dar vai mortii ei nu asa.

 

Fata de 520i e mai ok pentru ca benzinarul trebuie sa il tii numai in turatii , are cuplul maxim sus de tot , la depasiri trebuie sa dai inferioara , chiar 2 trepte mai jos ca sa nu ai emotii. Asta ori iti place , ori te enerveaza la culme ... :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.