Jump to content

Bmw M Performance Automobiles


AlinMotru90

Recommended Posts

Aline, mie pune-mi deoparte X6-le ala. Dau de mancare la pisici si vin sa mi-l iau! :wub:

 

BMW X6M50d, BMW X5M50d, BMW M550d xDrive, BMW M550d xDrive Touring.Toate cel 4 modele sunt echipate cu un motor de 3.0 litri diesel tri-turbo ce produce 381cp si 740 Newton-Metri. :frantics: Mai multe detalii aici: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=640126

Like, like, like; want, want, want! :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Nu spun nu radical dar in prima faza eu cel putin ma gandesc la calitatile masinii nu la cate defecte poate avea!

 

Pai daca tot te gandesti la calitati in prima faza - afla ca pentru foarte multa lume principala calitate a unei masini este sa te duca safe din punctul A in punctul B. Senzatiile, placerile, sunetul, confortul sunt dupa.

 

Eu ma feresc de tehnologiile noi, neverificate. Prefer un 1.9 SDI de 68 CP care stiu ca 99% ma duce 600.000 km fara probleme.

 

Nu vreau sa ma iau doar de BMW in particular. Si la alti producatori motoarele cele mai impinse sunt in realitate cele mai putin fiabile (ca regula - exista si exceptii). De aici si reactiile colegilor.

 

Astea sunt motoare facute mai mult sa atraga clienti pentru masinile de 2000 cmc (adica grosul vanzarilor).

Link to comment
Share on other sites

acum sa te tii la schimbat turbine... :laugh: , chiar sunt curios de fiabilitatea astora...nu prea vad rostul celor 3 turbine atata timp cat exista destule 535d resoftate aproape de puterea astora cu 3, ar fi putut doar sa dezvolte o cutie mult mai rezistenta si sa le perfectioneze pe astea actuale cu 2 turbine la capitolul fiabilitate...sau faceau un V8 diesel biturbo si sigur scoateau cel putin 500cp din el si era si mult mai fiabil... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Pai deja trecerea de la turbina fixa la cea cu geometrie variabila a insemnat un pare pas inapoi la capitolul fiabilitate. Eu nu am auzit de turbine cu geometrie variabila care sa treaca de 200.000-300.000 km.

Din cele fixe am auzit, am si pe masina, sunt mai multi si pe forum.

 

3 turbine cu geometrie variabila pe o masina = ?? :thumbsup:

 

Pai deja trecerea de la turbina fixa la cea cu geometrie variabila a insemnat un pare pas inapoi la capitolul fiabilitate (la toti producatorii nu doar la BMW). Eu nu am auzit de turbine cu geometrie variabila care sa treaca de 200.000-300.000 km.

Din cele fixe am auzit, am si pe masina, sunt mai multi si pe forum.

 

3 turbine cu geometrie variabila pe o masina = ?? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Au pus cei de la Hartge acum cativa ani pe un seria 1 motorul de M5 E60. Simplu aspirat si fara unspemiii de turbine peste alte turbine...

 

 

 

 

 

Ii motorul de pe E39 M5 de 400cp V8,dar nu pot sa inteleg cum l-au inghesuit sub capota ?

Link to comment
Share on other sites

Pai deja trecerea de la turbina fixa la cea cu geometrie variabila a insemnat un pare pas inapoi la capitolul fiabilitate. Eu nu am auzit de turbine cu geometrie variabila care sa treaca de 200.000-300.000 km.

Din cele fixe am auzit, am si pe masina, sunt mai multi si pe forum.

 

3 turbine cu geometrie variabila pe o masina = ?? :thumbsup:

 

Pai deja trecerea de la turbina fixa la cea cu geometrie variabila a insemnat un pare pas inapoi la capitolul fiabilitate (la toti producatorii nu doar la BMW). Eu nu am auzit de turbine cu geometrie variabila care sa treaca de 200.000-300.000 km.

Din cele fixe am auzit, am si pe masina, sunt mai multi si pe forum.

 

3 turbine cu geometrie variabila pe o masina = ?? :thumbsup:

 

Mercedes 270 CDI '02 - 830k km, motor, turbo ale masinii. Si inca merge impecabil. Chiar zilele trecute am verificat axul turbinei, nici o problema.

 

Cum facem?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.