Jump to content

Primul Meu Bmw - Prima Provocare


DYC88

Recommended Posts

Si eu care credeam ca scapasem :laugh: Glumesc, numai sa ne coordonam dinainte in functie si de timpul liber.

 

Ala e furtunul, din cate stiu la instalatia mea erau 2 furtune, unul pe fiecare parte. Masina neavand AC inainte, nu avea gauri in caroserie, dar se vedeau pe izolatia antifonica decupajele de pe locul gaurilor.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Intre timp am continuat imbunatatirile, cu bunavointa celor de la Activ Auto, service-ul unde am vopsit masina, mi s-au revopsit in garantie capota si trapa la aproape un an( capota le-am dus-o de pe o masina care fusese lovita inainte si eu nu am vazut-o iar chitul incepuse se crape, am luat alta buna iar trapa avea un defect in lac ), la care am adaugat praguri M5, capacele de la oglinzi ( mici ciobituri pe ele) si niste lip-uri.

 

S-au inlocuit si toate geamurile laterale+luneta deoarece cele vechi erau zgariate, am pus din nou folii, am geamuri de la 4 masini diferite acum, am cautat o gramada sa gasesc unele perfecte si am gasit , cu exceptia celui de la sofer care are cateva mici zgarieturi orizontale.

 

Am trecut la roti pe 18, Rondell 58, care arata bine dar totusi necesita reconditionare ca sa fie pe gustul meu, mici julituri in partea vopsita si partea polisata nu este finisata cum trebuie. Rotile "vechi" sunt la vanzare acum, stare impecabila, 2000 de lei cu anvelope.

 

http://img534.imageshack.us/img534/6244/q2d0.jpg

 

http://img827.imageshack.us/img827/8163/c69b.jpg

 

http://img21.imageshack.us/img21/9564/bbi8.jpg

Edited by DYC88
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pentru a nu apela la alte persoane pt polisare sau remedierea diverselor zgarieturi am achizitionat o masina de polisat rotativa cu toate accesoriile aferente, o investitie destul de mare dar cred eu ca se va amortiza intr-o perioada nu foarte lunga, am de gand sa o pun la lucru si pt. alti doritori.

In zonele cu zgarieturi mai pronuntate am folosit fast-cut 3M cu un pad mediu abraziv, iar in rest ultrafina 3M cu un pad moale pt finish pe toata masina. La final ceara solida Chemical Guys, rezultatul se vede in poze.

 

Am montat si short-shifter, tija de schimbator de la Z3-M, este foarte misto senzatia, din pacate nu i-am facut poza fata de vechea tija.

 

http://img23.imageshack.us/img23/4751/pcis.jpg

 

http://img827.imageshack.us/img827/8875/nn5v.jpg

 

http://img855.imageshack.us/img855/4963/pdx9.jpg

 

http://img62.imageshack.us/img62/7167/5hwj.jpg

 

http://img441.imageshack.us/img441/5497/4rtn.jpg

 

http://img853.imageshack.us/img853/7286/qsls.jpg

 

http://img199.imageshack.us/img199/2248/rwa.JPG

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

"Deja-ul" asta este relativ, are aproape un an de cand am vopsit-o si a stat in parcare o singura zi asta iarna, in rest s-a circulat cu ea zilnic in Bucuresti, aveam vreo 2 ciobituri de usa deschisa pe usa mea dreapta spate care le-am acoperit local cu vopsea+lac, slefuire si polisare plus altele de la diverse persoane binevoitoare, nu adanci dar suficient incat sa trebuiasca facute.
Link to comment
Share on other sites

bravo , ai grija cu rotativa , o secunda de neatentie si arzi lacul , mai ales pe la muchii / colturi , iti recomand paduri Lake Country alea 3M nu sunt asa stralucite

 

Nu am luat pad-uri de la 3m, am luat de la Colad. Cat despre atentie, nu mi s-a parut asa aiurea, adica cu finishul la 1400 de rotatii tre sa fi idiot sa ii faci ceva. Si cu fast-cut-ul se matuieste decat daca insisti foarte mult intr-o zona si oricum iese apoi la finish.

Mai am de invatat dar personal sunt foarte multumit de felul in care a iesit.

Multumesc pt incurajari!

Link to comment
Share on other sites

foloseste metoda punctului Zenith - incepe pe cea mai joasa turatie initial 600-900rpm faci 2 treceri / 1000-1200 rpm - 4 treceri / 1400-1600 rpm - 4 treceri si dupaia in ordinea inversa - 1400/1200/900/600 2 treceri

 

http://img532.imageshack.us/img532/3317/zenithplateau2226840.jpg

 

• 2 treceri la 600rpm pentru imprastierea polisului inainte de folosire

• 2 treceri la 1200rpm pentru pentru a incepe lucrul cu polisul

• 4 treceri la 1500rpm pentru pentru indepartarea defectelor si diminuarea abrazivelor

• 4 treceri la 1800rpm pentru pentru a continua indepartarea defectelor si a diminua abrazivele

• 4 passes at 1500rpm pentru a inlatura defectele provocate de cei doi pasi dinainte.

• 2 passes at 900rpm pentru a perfectiona vopseaua

Un numar total de 18 pase poate parea enorm, insa cu polisurile moderne acesti pasi sunt necesari pentru a obtine efectele dorite.

 

http://img51.imageshack.us/img51/6020/rotaryabrasivedown22623.jpg

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Daca tot am avut o saptamana de asa-zis concediu, m-am apucat de "upgrade-ul" pe care il tot amanam dar tot trebuia facut, montarea aerului conditionat pe o masina care nu a avut nici macar cablajele din fabrica.

 

Ziua 1: separarea cablajelor AC-ului din instalatia electrica a masinii dezmembrate si recpitularea celor necesare, impreuna cu Piovra si inca o persoana interesata montarea ac-ului pe E34.

 

http://img829.imageshack.us/img829/4996/4ypu.jpg

 

Ziua 2: demontarea bordului si inlocuirea aerotermei, montajul pompei de apa auxiliara ( electrica ), montat plansa de bord la loc ( cu ajutorul lui Piovra caruia ii multumesc si aici :thumbsup: )

 

http://img109.imageshack.us/img109/5607/ippi.jpg

 

http://img593.imageshack.us/img593/1113/nc6t.jpg

 

Ziua 3: singur :frantics: montajul tubulaturii pentru picioare sofer+pasager si spate, aeroterma veche baga doar pe langa consola centrala, aceasta are 3 iesiri pe fiecare parte si au trebui "remodelate" plasticele de sub torpedou ca sa se potriveasca;

 

http://img163.imageshack.us/img163/4238/32rl.jpg

 

http://img708.imageshack.us/img708/8787/n7t5.jpg

 

http://img703.imageshack.us/img703/4831/6jnj.jpg

 

Apoi am montat cele 4 relee necesare pt instalatia de ac ( electroventilator tr 1 si tr 2, pompa apa aux si compresor ac) si 3 sigurante care nu erau in panou, am tras firele in mufele de la clima si le-am pozat in compartimentul motor.

 

http://img153.imageshack.us/img153/5593/d36c.jpg

 

http://img15.imageshack.us/img15/821/583h.jpg

 

http://img690.imageshack.us/img690/498/vjnw.jpg

 

Ziua 4 : am fost sa cumpar suruburi pt suportul de compresor si compresor ( cele vechi s-au deteriorat la demontare ), am gasit la Rocast pe dimensiunile potrivite si duritate 10.9, nu a treui sa astept 4 zile dupa cele pe original;

singur din nou, am montat radiatorul de ac cu electroventilatorul, compresorul, vaporizatorul si conductele, mufata instalatia, gata pt. testele de presiune si umplerea cu freon.

 

http://img35.imageshack.us/img35/3180/v1g8.jpg

 

Ziua 5: testele instalatiei la un service specializat pe instalatii de climatizare, etanseitate ok, am bagat freon dar din pacate compresorul nu pornea la apasarea butonului de la panoul de clima, daca se alimenta direct baga rece. Frustrare maxima, diverse pareri ale "specialistilor" de la service care nu aveau nici o legatura cu cazul de fata. Dupa vreo ora de batai de cap l-am sunat pe EMU, fiind singura persoana despre care auzisem ca a mai facut si face asa ceva, m-a intrebat ce fire am tras la ECU si mi-a spus din memorie ce fir nu am tras ( era vorba de comanda dintre panoul de clima si ECU pe care il omisesem). Am revenit la garaj, am tras si firul care lipsea si a functionat!

 

http://img543.imageshack.us/img543/4783/nu11.jpg

 

Tin sa le multumesc din nou lui Piovra si lui EMU pt ajutorul acordat.

 

Cu vreo sapt in urma am montat si niste distantiere de 15mm pe spate, a trebuit sa roluiesc buzele interioare de la aripile spate.

 

http://img841.imageshack.us/img841/6669/z91d.jpg

 

http://img690.imageshack.us/img690/6458/fi6n.jpg

 

http://img534.imageshack.us/img534/8600/415t.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pt. incurajari si pt "paparazzi" !

 

@ciuk pana la full extra fara piele mai e cale lunga :))

 

Weekendul acesta am fost la Eurocar Summer Fest la Darste, un event super:

 

http://img832.imageshack.us/img832/8315/bmxe.jpg

 

http://img29.imageshack.us/img29/4702/6ne2.jpg

 

http://img707.imageshack.us/img707/9439/dgjn.jpg

Edited by DYC88
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.