Jump to content

Primul Meu Bmw - Prima Provocare


DYC88

Recommended Posts

In weekend am schimbat si motorul, multumesc lui Alex MNK pt. promptitudine si profesionalism, totul a mers bine :thumbsup: , o sa revin cu ceva poze cu noua "inima", un 2.5 cu cip de 18CP, catalizatoare scoase si grup de 3.45 ( de 2.0 ), este foarte mare diferenta fata de cel de 2L.

 

frumoasa trotineta... ce 2.5 iai pus si cum mai exact se comporta? si la ce te referi cu grupu? e mai rapida in accelerari? a potrivit grupu fara nici o modificare? doar plug and play?

 

cromu de la usi nu il schimbi? si grilele negre? ce discuri ai pe fata? ate ?

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

In weekend am schimbat si motorul, multumesc lui Alex MNK pt. promptitudine si profesionalism, totul a mers bine :thumbsup: , o sa revin cu ceva poze cu noua "inima", un 2.5 cu cip de 18CP, catalizatoare scoase si grup de 3.45 ( de 2.0 ), este foarte mare diferenta fata de cel de 2L.

 

Sa-mi trag una ce-ai facut din masina asta.. :hyper:

Link to comment
Share on other sites

In weekend am schimbat si motorul, multumesc lui Alex MNK pt. promptitudine si profesionalism, totul a mers bine :thumbsup: , o sa revin cu ceva poze cu noua "inima", un 2.5 cu cip de 18CP, catalizatoare scoase si grup de 3.45 ( de 2.0 ), este foarte mare diferenta fata de cel de 2L.

 

frumoasa trotineta... ce 2.5 iai pus si cum mai exact se comporta? si la ce te referi cu grupu? e mai rapida in accelerari? a potrivit grupu fara nici o modificare? doar plug and play?

 

cromu de la usi nu il schimbi? si grilele negre? ce discuri ai pe fata? ate ?

 

 

2.5 M50, non vanos, a fost plug&play, a trebuit sa inlocuiesc doar un senzor de temperatura ca sa imi indice si in bord. Da, un grup cu raportul mai mare o face mai rapida in accelerari insa la viteza maxima/consum este mai rau fata de unul cu raport de demultiplicare mai mic.

La cromul de la usi am muncit o saptamana, am dat jos tot cromul original si am polishat aluminiul, in nici un caz nu ii fac nimic; in plus, mie imi place mai mult cum arata.

Grilele negre ce au?!?

Discurile sunt ATE Power Disc

 

Multumesc pt sustinere tuturor!

Edited by DYC88
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2.5 M50, non vanos, a fost plug&play, a trebuit sa inlocuiesc doar un senzor de temperatura ca sa imi indice si in bord. Da, un grup cu raportul mai mare o face mai rapida in accelerari insa la viteza maxima/consum este mai rau fata de unul cu raport de demultiplicare mai mic.

La cromul de la usi am muncit o saptamana, am dat jos tot cromul original si am polishat aluminiul, in nici un caz nu ii fac nimic; in plus, mie imi place mai mult cum arata.

Grilele negre ce au?!?

Discurile sunt ATE Power Disc

 

Multumesc pt sustinere tuturor!

 

 

foarte tare cu motorul.... oricum seamnaa cu ala de 2 deci nu cred ca se prinde nimeni oricum! is curios cat ai viteza maxima cu grupu asua sau nu prea esti curios de viteze?

 

mie personal nu imi place cromu si ar merge mult mai bine shadow line pe la usi fata de crom mai ales ca maisina e cu mult negru pe ea dar daca tie iti place cromu... ce treaba avem noi nu?

 

grilele negre? nu sunt... sau nu vad eu bine? probabil si alea iti plag arginti nu?

 

esti multumit de discuri? am vazut polemici intre OEM vs Zimmerman vs Ate si inca nu stiu cine a castigat... placute? tre sa fac si eu un upgrade la jafu meu

 

si mai sunt curios cum ai scurtat telescoapele sau le-ai intarit?

Link to comment
Share on other sites

Ce planuri mai ai pentru ea in viitor? :D

 

Trebuie sa ii retapitez scaune-banchete-fete de usi si e cam gata (cred).

 

foarte tare cu motorul.... oricum seamnaa cu ala de 2 deci nu cred ca se prinde nimeni oricum! is curios cat ai viteza maxima cu grupu asua sau nu prea esti curios de viteze?

 

mie personal nu imi place cromu si ar merge mult mai bine shadow line pe la usi fata de crom mai ales ca maisina e cu mult negru pe ea dar daca tie iti place cromu... ce treaba avem noi nu?

 

grilele negre? nu sunt... sau nu vad eu bine? probabil si alea iti plag arginti nu?

 

esti multumit de discuri? am vazut polemici intre OEM vs Zimmerman vs Ate si inca nu stiu cine a castigat... placute? tre sa fac si eu un upgrade la jafu meu

 

si mai sunt curios cum ai scurtat telescoapele sau le-ai intarit?

 

Viteza maxima cred ca este pe la 220-230, nu i-am dat mai muly de 200, dar aveam vreo 5800rpm si acum se limiteaza pe la 7200. Insa urca mult mai repede decat cu 2.0;

Daca te referi la ornamentul de la grile este cromat, imi place mai mult cu ornamentele cromate decat shadow.

Discurile sunt cele mai bune de pe piata din pct. meu de vedere, sunt multumit de ele, insa in conditii de "curse" nu stiu cum se comporta, in general merg cumpatat si preventiv, vreau sa ma prinda batranetea intreg :)).

Amortizoarele au fost intarite (pe urcare si coborare ) si adaugat un distantier in interior care nu permite tijei sa iasa asa mult, astfel am putut scurta arcurile, ramanand comprimate intre talere si cu masina suspendata.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa ii retapitez scaune-banchete-fete de usi si e cam gata (cred).

 

 

 

Viteza maxima cred ca este pe la 220-230, nu i-am dat mai muly de 200, dar aveam vreo 5800rpm si acum se limiteaza pe la 7200. Insa urca mult mai repede decat cu 2.0;

Daca te referi la ornamentul de la grile este cromat, imi place mai mult cu ornamentele cromate decat shadow.

Discurile sunt cele mai bune de pe piata din pct. meu de vedere, sunt multumit de ele, insa in conditii de "curse" nu stiu cum se comporta, in general merg cumpatat si preventiv, vreau sa ma prinda batranetea intreg :)).

Amortizoarele au fost intarite (pe urcare si coborare ) si adaugat un distantier in interior care nu permite tijei sa iasa asa mult, astfel am putut scurta arcurile, ramanand comprimate intre talere si cu masina suspendata.

 

 

destul de roidicate turele.... is curios ai scos pur si simplu limitarea cumva? nu e periculos pentru motor? daca nu te intere consumul si viteza de croaziera inseamna ca esti multumit nu? diferentialul a fost plug an play ? planetare sau ceva schimbat sau pur si simplu grupu si atat?

 

 

si cu ce placute folosesti discurile?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pregatiri pt. Salonul Auto Moto, in week-end va fi acolo. Ceva zgarieturi de polisat, curatire/decontaminare lac, ceara solida XXX Chemical Guys, dresing cauciucuri si chedere.

Am desfacut si noul motor, a trebuit sa dau din nou cu mastic garnitura de la capacul chiulasei si am curatat/verificat admisia ( regulator de ralanti, vacuumuri etc.); am montat si un filtru sport al carui sunet este foarte frumos in turatii mari.

 

post-50842-0-00974700-1396257918_thumb.jpg

 

post-50842-0-13421000-1396257933_thumb.jpg

 

post-50842-0-08148900-1396257953_thumb.jpg

 

post-50842-0-65396500-1396257962_thumb.jpg

 

post-50842-0-99660300-1396257974_thumb.jpg

 

post-50842-0-73134300-1396257982_thumb.jpg

 

post-50842-0-20434300-1396258343_thumb.jpg

Edited by DYC88
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos baieti, ma bucur ca este apreciata "de public" la astfel de evenimente, de jurizat se iau in considerare criterii stiute doar de membrii juriului, s-a dat best exterior la o masina colantata "chrome", cu un colant crapat pe alocuri la margini si cu un aspect de "coaja de protocala" evident. Nu spun ca meritam eu premiul insa este frustrant cand sunt multe alte masini lucrate foarte bine sa se acorde premiile in felul asta.

post-50842-0-59188800-1396892006_thumb.jpg

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Intre timp masina a fost si la Dyno, beneficiind de oferta celor de la Exelixis. Rezultatele obtinute cu noul motor sunt multumitoare, tinand cont de varsta. A scos valorile date de producator de nou, dar are un "cip" ce putere de pe ebay ( se schimba complet din ECU ), catalizatoare scoase si un filtru sport. Din spusele celor de acolo, daca aveam benzina cu minim 98 cifra octanica mai crestea cu 5-6 CP rezultatul final.

 

post-50842-0-56541900-1397832953_thumb.jpg

 

post-50842-0-13748400-1397832928_thumb.jpg

 

post-50842-0-40039300-1397832921_thumb.jpg

 

Si un alt eveniment la care am participat, Eurocar meeting spring warm-up by Streetmaniacs:

 

post-50842-0-08318400-1397832992_thumb.jpg

 

post-50842-0-53993300-1397832969_thumb.jpg

 

post-50842-0-38460400-1397832980_thumb.jpg

 

post-50842-0-42061800-1397833004_thumb.jpg

 

post-50842-0-91563600-1397832985_thumb.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Intre timp masina a fost si la Dyno, beneficiind de oferta celor de la Exelixis. Rezultatele obtinute cu noul motor sunt multumitoare, tinand cont de varsta. A scos valorile date de producator de nou, dar are un "cip" ce putere de pe ebay ( se schimba complet din ECU ), catalizatoare scoase si un filtru sport. Din spusele celor de acolo, daca aveam benzina cu minim 98 cifra octanica mai crestea cu 5-6 CP rezultatul final.

 

nu ai zis nimic de noul motor... pana la urma cum a ramas? a fo complicat schimbu??? poti da detalii despre cip??

 

si.... is curios ce drop ai la suspensie pe fata si spate....

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.