Jump to content

Alternator+Baterie


top_management

Recommended Posts

Salut,

 

Am o problema legata de baterie, in ideea ca mi se descarca. Am schimbat alternatorul pe motiv ca cei de la Filaret mi-au zis ca nu incarca cat trebuie. Avea undeva 12 volti. Dupa ce l-am schimbat iar mi-a murit bateria si am comandat si baterie noua. Asta acum 2 zile. Ieri, mi-a murit din nou?!? Nu mai avea putere nici sa deschida usile. Aveti idee ce poate sa fie. Nu o fi schimbat mecanicul alternatorul bine? Sau poate sa fie vorba despre un circuit stricat?

Multumesc, Stima!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am o problema legata de baterie, in ideea ca mi se descarca. Am schimbat alternatorul pe motiv ca cei de la Filaret mi-au zis ca nu incarca cat trebuie. Avea undeva 12 volti. Dupa ce l-am schimbat iar mi-a murit bateria si am comandat si baterie noua. Asta acum 2 zile. Ieri, mi-a murit din nou?!? Nu mai avea putere nici sa deschida usile. Aveti idee ce poate sa fie. Nu o fi schimbat mecanicul alternatorul bine? Sau poate sa fie vorba despre un circuit stricat?

Multumesc, Stima!

 

 

Salut! Foarte posibil sa ai un consumator care sa ramana activ peste noapte (de obicei probleme legate de climatronic). Pana sa schimbi alternatorul ai masurat tensiunea cu motorul pornit? Trebuie sa fie aproximativ 14 volti!

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma inseala memoria ai E60. Iti recomand diagnoza, vei vedea mai bine problema. Daca ai schimbat deja alternator si baterie (posibil degeaba) urmatorul pe lista ar trebui sa fie IBS (senzorul inteligent de baterie), problema specifica modelelor E60, E 90.
Link to comment
Share on other sites

Nu o fi schimbat mecanicul alternatorul bine? Multumesc, Stima!

 

Nu exista asa ceva, ca doar nu la montat in locul pompei de apa sau servo. Daca zici ca problema persista in continuare, chit ca sa inlocuit alternatorul si acumulatorul, problema vine din alta parte. Probabil vreun consumator pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Cat despre acel senzor, e scump?? Si care e rolul lui? Multumesc

http://www.hella.com/produktion/HellaUSA/WebSite/MiscContent/Download/AutoIndustry/Booklets_Flyer/FlyerIBS_GB_TT_13.pdf

 

Si e foarte important. Nefunctionarea lui poate echivala cu inexistenta alternatorului.

Link to comment
Share on other sites

dupa ce ai schimbat alternatorul, cat ai tensiunea ?!

Mda...o am mult mai mica decat cea de pe alternatorul vechi. Am comandat acum altul de la Filaret. Sa vad daca si asta e stricat. Oricum pentru astia e simplu: Da e stricat piesa X, trebuie inlocuita. Nu a mai auzit nimeni de reparat???? Alternatorul schimbat are tensiuni intre 9 si 11 maxim. deci e mai varza decat cel original.

Off topic: Nu stiu ce sa mai zic decat ca am bagat atat de multi bani in aceasta masina, incat daca, atunci cand voi vrea sa o vand, imi spune vreunul ca e varza cred ca il bat direct!

Oricum, asta e ultima mea masina BMW cu siguranta!!!

Stima!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

 

Oricum, asta e ultima mea masina BMW cu siguranta!!!

Stima!

 

Stai linistit, ca pe langa toate problemele pe care le-am avut la mai multe modele BMW, unele chiar foarte costisitoare, am avut si Audi, Toyota iar de curand Porsche si m-am convins ca tot mai bune is BMW-urile, drept pentru care am revenit la marca asta :laugh: Macar aici deja stiu aproape exact ce se intampla cand banuiesc vreo problema, asa la alte marci ma ia prin surprindere si e mai nasol :ninja:

 

si nu te supara pe mine, insa aia cu reparatul e carpeala, o piessa defecta se schimba...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut remarca cu repararea alternatorului pentru ca din cate am inteles nu mai exista noi, ci doar reconditionate..deci e cam aceeasi problema. Sau ma insel?

Si Pole: urmeaza in curand la mine un Prosche Carrera. Nu cred ca voi avea atatea probleme cate am avut cu BMW-ul de acum. Nu e o problema repararea, insa e un stres de genul: ce mi se mai duce luna asta?? Deci nu, e ultima data!

Edited by top_management
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

 

Si Pole: urmeaza in curand la mine un Prosche Carrera. Nu cred ca voi avea atatea probleme cate am avut cu BMW-ul de acum. Nu e o problema repararea, insa e un stres de genul: ce mi se mai duce luna asta?? Deci nu, e ultima data!

 

lol, sa vezi acolo distractie, dar te las sa descoperi singur :) Din ce an Carrera ?

 

iti recomand forumul pentru porsche http://www.renntech.org/forums/ , este cel mai complet din cate am gasit, multe info utile, baieti de bun simt si saritori, vaste informatii cu privire la orice model de Porsche si o gramada de chestii utile.

 

Eu la Porsche am avut foarte multe probleme, din pacate multe care tin de defecte de fabricatie si nu de intretinere necorespunzatoare.

Link to comment
Share on other sites

Da, am revenit si cu un raspuns..era alternatorul de vina. Cel nou(reconditionat ma refer). L-am schimat cu unul nou(cica) de la Filaret si acum e totul ok. Asta e, mai sunt si piese la schimb stricate, pacat ca mi-am luat si baterie noua. De fapt, oricum era cam veche cea de pe masina asa ca totul spre mai bine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.