Jump to content

Problema 320D 150Hp


Recommended Posts

daca cineva a mai patit urmatoarele si poate da o rezolvare !

 

de ceva vreme nu mai trage, parca nu mai intra turbo. abia se tureaza pana in 3000 dupa care imi da in nas, dar nu tot timpul, cateodata merge cateodata nu. am schimbat debitmetrul pe pierbourg si senzorul map pe orginal. dupa schimbare acestora am pus-o pe tester si mia dat eroarile 4530 presiune supraalimentare prea mica si 4507 recirculare gaze abatere deviere pozitiva ceva de genul.

 

de asemenea dimineatza acum de cand au dat frigurile aste cu -10 -15 grade porneste la prima cheie (bujii schimbate de 12000km baterie noua varta silve 85Ah)dar sta cateva secunde apoi tremura si se opreste nu sta la relanti. dupa ce o mai pornesc de cateva ori si o mai turez incepe sa isi revina. Si apa se ridica foarte greu la 90.

 

cine poate sa ma ajute va rog frumos

Link to comment
Share on other sites

daca cineva a mai patit urmatoarele si poate da o rezolvare !

 

de ceva vreme nu mai trage, parca nu mai intra turbo. abia se tureaza pana in 3000 dupa care imi da in nas, dar nu tot timpul, cateodata merge cateodata nu. am schimbat debitmetrul pe pierbourg si senzorul map pe orginal. dupa schimbare acestora am pus-o pe tester si mia dat eroarile 4530 presiune supraalimentare prea mica si 4507 recirculare gaze abatere deviere pozitiva ceva de genul.

 

de asemenea dimineatza acum de cand au dat frigurile aste cu -10 -15 grade porneste la prima cheie (bujii schimbate de 12000km baterie noua varta silve 85Ah)dar sta cateva secunde apoi tremura si se opreste nu sta la relanti. dupa ce o mai pornesc de cateva ori si o mai turez incepe sa isi revina. Si apa se ridica foarte greu la 90.

 

cine poate sa ma ajute va rog frumos

 

convertorul de presiune

referitor la temperatura apei unul din cele 2 termostate defect cel mai probabil cel EGR

si cu pornirea , pune motorina care rezista cica pana la - 25 de grade nu cea care este pana la -15

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

daca cineva a mai patit urmatoarele si poate da o rezolvare !

 

de ceva vreme nu mai trage, parca nu mai intra turbo. abia se tureaza pana in 3000 dupa care imi da in nas, dar nu tot timpul, cateodata merge cateodata nu. am schimbat debitmetrul pe pierbourg si senzorul map pe orginal. dupa schimbare acestora am pus-o pe tester si mia dat eroarile 4530 presiune supraalimentare prea mica si 4507 recirculare gaze abatere deviere pozitiva ceva de genul.

 

de asemenea dimineatza acum de cand au dat frigurile aste cu -10 -15 grade porneste la prima cheie (bujii schimbate de 12000km baterie noua varta silve 85Ah)dar sta cateva secunde apoi tremura si se opreste nu sta la relanti. dupa ce o mai pornesc de cateva ori si o mai turez incepe sa isi revina. Si apa se ridica foarte greu la 90.

 

cine poate sa ma ajute va rog frumos

colegu'....ai uitat sa spui despre ce masina este vorba si banuiesc ca este vorba despre un BMW...ce model, ce carburatie?

Link to comment
Share on other sites

ce inseamna "se tureaza pana in 3000 dupa care imi da in nas" ?

se tureaza foarte greu in treapa 1 pana in 3000 dupa care nu se mai tureaza ramane asa ! parca ii opreste ceva! sau nu deschide ceva

 

eu am vazut ce a scris....daca el stia ce masina are, stia ca turbo intra in functiune la 2100-2200 turatii....pentru el ce inseamna ''da in nas la 3000

 

ii da in nas = adica pana acolo se tureaza si nu mai merge peste. si nici turbina nu se simte k intra.

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca ai probleme pe alimentare de zici ca iti moare motorul

motorul moare dimineata. porneste la prima cheie nu foarte greu sta cateva secunde la 1000rpm dupa care moare! dupa cateva porniri si dupa ce incep sa il mai turez putin isi revine ! sta normal la relanti ! problema asta a aparut de cand cu temperaturile negative ! se poate sa se congeleze motorina ? am alimentat la omv ultima oara ! si in general omv si rompetrol

 

am uitat sa specific : am doar un termostat ! modelul asta e fara termostat EGR

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am descoperit problema!

 

EGR ori infundat ori blocat ! l-am deconectat si masina merge de rupe ! trage bine, urca bine in ture ! nici fum negru nu mai scoate ! consumul este ceva mai mare dar para reusesc sa o dau jos sa o curat sau sa o schimb mai merg asa o perioada ! intentionez sa curat si galeria de admisie si epuratorul, eventual sa vad turbina in ce stare se prezinta !

 

pt cei care au mai avut aceleasi simptome decuplati egr si vedeti daca se rezolva ! daca ramane blocat, raman gazele in motor si acesta se ineaca !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.