Jump to content

Trepidatii Si Fum


Recommended Posts

Nu mananca ulei deloc, am verificat. Turbo merge foarte bine, geometria este actionabila usor. Pe tester mi-a iesit o problema la supapa de la EGR, am curatat-o, dar degeaba. Ma gandesc serios sa anulez EGR-ul, sa vad dup-aia daca mai face figura asta. E deranjant, pentru ca nu pot merge constant cu masina la 2000 rot/min. <_<
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Salut. Asa aveam si eu la E 46 le meu din 2004. La fel ca si tine am schimbat toate filtrele , curatat tot si degeaba.

Intr-un final am eliminat clapetele din admisie ( masina avea 175000 km ) si de atunci nu mai face nici un pic. Acum am 190 000 km.

Ps : am deschis si un topic pe problema asta cu tremuratul intre 1800-2300 rpm.

Bafta in continuare.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Asa aveam si eu la E 46 le meu din 2004. La fel ca si tine am schimbat toate filtrele , curatat tot si degeaba.

Intr-un final am eliminat clapetele din admisie ( masina avea 175000 km ) si de atunci nu mai face nici un pic. Acum am 190 000 km.

Ps : am deschis si un topic pe problema asta cu tremuratul intre 1800-2300 rpm.

Bafta in continuare.

 

la 136 de cai nu ai clapete... doar la facelift este problema asta.

 

Azi schimb electrovalva la TURBO....masina tot mai face cateodata dupa ce am schimbat epuratorul si nspemii de piese

 

Daca te referi la convertorul de presiune (Pierburg), sunt 2 si nu prea rezolvi problema schimband doar unul.

Link to comment
Share on other sites

Albastrui. Cea de la turbo e schimbata. Am schimbat-o anu trecut ca nu mai trecea de o anumita turatie/viteza. :thumbsup: E curatat tot, filtre mahle, ulei Motul 5W40.....tampoane motor/cutie schimbate.....si multe altele

 

Epuratorul in schimb la 10.000 de km, o data cu uleiul si celelalte filtre

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Explica si cum ai anulat atunci egr-ul. Acum e anulat? Stiu ca se obtureaza teava intr-un cot cu o tabla metalica inainte de intrarea gazelor arse in EGR (am facut asta la un mitsubishi pajero care avea problema cu egr-ul electric,nu mai functiona,se bloca / scotea fum la greu si trepida motorul ca naiba daca lasam circuitul normal pentru egr,adica neanulat).

Nu stiu nici cum e egr-ul la modelul tau, daca are actionare electrica sau pneumatica.

Edited by Andrei_VUV
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e anulat acum. Eu am incercat "anularea lui" obturand furtunasul care intre in supapa EGR sa vad cum se comporta. E actionat vacuumatic la fel ca si turbina. Masina trage foarte bine, nu scoate fum indiferent de exploatare. Scoate decat cateodata albastrui intre 1800 si 2200 rot/min, urmat de trepidatii deranjante. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Sa fie vreun injector?

Nu cred.

Eu tot ma gandesc la valva asta egr. E posibil ca ea sa nu deschida ca lumea intr-o anumita plaja de turatie,poate cea descrisa de tine, iar atunci intoarce gazele pana cand turatia creste peste 2000rpm de ex si deschide egr-ul. Se intampla ceva <2000rpm astfel incat egr-ul nu functioneaza cum ar trebui. E exact situatia intalnita de mine doar ca la masina respectiva egr-ul era electric si dupa ce-l deblocam,il instalam pe masina,deschidea prima data valva dupa care se inchidea si ramanea blocat. Partea electrica de vina. L-am curatat, am dat cu spray de contact la circuit dar tot degeaba.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.