Jump to content

Temperatura Apa


Recommended Posts

salut la toata lumea poate ca mai este un topic pe undeva care se refera problema mea adica: la -10 grade inghet in masina cand merg la drum intins acul de la temperatura apei nicicum nu urca peste linia albastra daca satu la semafor mai mult dupa un timp urca si sta lipt la mijloc atunci am si caldura in rest inghet in masina care ar putea fi problema ??? mersi anticipat pt sfaturi
Link to comment
Share on other sites

salut la toata lumea poate ca mai este un topic pe undeva care se refera problema mea adica: la -10 grade inghet in masina cand merg la drum intins acul de la temperatura apei nicicum nu urca peste linia albastra daca satu la semafor mai mult dupa un timp urca si sta lipt la mijloc atunci am si caldura in rest inghet in masina care ar putea fi problema ??? mersi anticipat pt sfaturi

In oras iti ajunge apa la 90 de grade? Daca ajunge greu, sau nu ajunge.... ai unul din doua termostate stricate, sau chiar pe amandoua.

 

Lafel si daca se incalzeste motorul, si cand mergi la drum intins si scade temperatura, e clar.. problema cu termostatul. Prima data schimba-l pe cel de EGR care costa pe bmw original vreo 215 lei, dar iei Behr ca e EXACT acelasi si de 2-3 ori mai ieftin. Iti spun pt. ca si eu am avut problema asta de care am scapat, numai ca eu am schimbat si termostatul mare si dupaia am observat ca nu era din cauza lui, ci de la cel de EGR.

 

Sper sa te ajute.

Link to comment
Share on other sites

salut la toata lumea poate ca mai este un topic pe undeva care se refera problema mea adica: la -10 grade inghet in masina cand merg la drum intins acul de la temperatura apei nicicum nu urca peste linia albastra daca satu la semafor mai mult dupa un timp urca si sta lipt la mijloc atunci am si caldura in rest inghet in masina care ar putea fi problema ??? mersi anticipat pt sfaturi

 

schimba termostatul si vei rezolva problema 100%

Link to comment
Share on other sites

Daca ii stricat termostatul, nu ar trebui sa consume mai mult combustibil?

Bineinteles ca o sa consume mai mult pentru ca motorul nu va functiona la temperatura optima, temperatura la apa crescand mai greu.. si cand ajunge acul cat mai sus si pleci la drum lung si scade, iar o sa creasca consumul pt. ca scade temp. la apa.

Link to comment
Share on other sites

Mi-a facut si mie exact aceeasi problema si l-am schimbat, a costat cca. 130 ron.

Mergi la piese auto cu certificatul si ceri termostat si atat, apoi daca ai o tubulara de 10 il schimbi singur ca sunt 4 suruburi si un colier.

Bafta!

Aici intra si senzorul de temperatura al motorului? Daca ii separat, cam cat ar costa si cat de greu ar fi sa il montez singur?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Aceeasi "problema" o am si eu...desi nu stiu daca e o problema.

In oras acul sta neclintit la 90, dar in exterior temp scade (asta doar iarna sau toamna, de pe la 10 grade in jos)...tin sa precizez ca la mn "exterior" inseamna 100-110 km/h sau mai mult. Iarna trecuta am pus un carton la grila radiatotului si se ridica si in exterior aproape de 90.

Sa fie termostatul EGR de vina? Cu toate ca mie mi se pare normal sa scada temp cand viteza este mai mare si aerul rece "bate" in radiator.

Are cnva vre-o parere?

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi "problema" o am si eu...desi nu stiu daca e o problema.

In oras acul sta neclintit la 90, dar in exterior temp scade (asta doar iarna sau toamna, de pe la 10 grade in jos)...tin sa precizez ca la mn "exterior" inseamna 100-110 km/h sau mai mult. Iarna trecuta am pus un carton la grila radiatotului si se ridica si in exterior aproape de 90.

Sa fie termostatul EGR de vina? Cu toate ca mie mi se pare normal sa scada temp cand viteza este mai mare si aerul rece "bate" in radiator.

Are cnva vre-o parere?

Normal nu ii. Pentru ca la viteza mai mare, si la aerul care "bate" in radiator, termostatul inchide. Asta ii rolul sau, sa mentina temperatura optima.

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu acul de la temperatura trebuie sa stea pe mijloc( aprox92 de grade) indiferent de temperatura de afara sau de conditiile de drum(urban/extraurban)

daca temperatura la apa oscileaza in functie de factorii externi cel mai probabil termostatul este defect. termostatul deschide/inchide circuitul de racire tocmai pentru a pastra temperatura motorului la 90 de grade indiferent de factorii externi/conditiile de drumn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.