Jump to content

E Normala Constanta De 75Grade !?


Krebs

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai vezi? Acul ala iti sta la jumate desi real ai mai putin. Mie la Laguna pe vremea asta imi statea la linia dinainte de jumate, deci probabil ca la tine, 75. De asta am spus ca la BMW-uri in general sta la mijloc chiar daca temperatura difera, iar la alte masini ti-o arata cum variaza.
Link to comment
Share on other sites

Probabil. Ideea e ca desi acul indica jumatate, adica 90 de grade cum scrie la alte masini, tu de fapt ai 75, care e gradatia dinainte de fapt. Mie imi statea la 75, nu ajungea deloc la mijloc pe frigul asta.

 

Si inca o chestie, imi amintesc ca la E46 pe benzina, acul sta pe mijloc si tu de fapt ai spre 105 grade.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Mie imi ajunge la jumate numai daca merg mai sportiv, in rest sta putin deasupra primei linii, cu toate ca am schimbat termostatul principal. dry.gif

 

tu ai probleme cu termostatul egr.

 

Probabil. Ideea e ca desi acul indica jumatate, adica 90 de grade cum scrie la alte masini, tu de fapt ai 75, care e gradatia dinainte de fapt. Mie imi statea la 75, nu ajungea deloc la mijloc pe frigul asta.

 

Si inca o chestie, imi amintesc ca la E46 pe benzina, acul sta pe mijloc si tu de fapt ai spre 105 grade.

 

 

 

 

interesanta treaba cu benzina !

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

este sau nu este normala constanta asta de 75 grade apa la motor orice i-ai face, la un e46 diesel 150cai -9grade ,caldura pornita si apa(acul) sta perfect la jumate.. ?! stiu ca termostatul deschide la 88..nu e ciudat ?! sau asa lucreaza

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Mof3TzaGJ0I

 

 

 

 

 

daca iti sta asa in mers dupa 5-6 km nu e normal

probibil unul sau ambele termostate defecte

Link to comment
Share on other sites

Asa e si la mine. De regula sta la 75-76, daca merg foarte tare urca la 78 si prin oras sta la 73. Cred ca tre sa schimbam termostatul

 

pe mine nu ma deranjeaza ca sta acolo pe electronic..am si caldura si nu oscileaza acul din bord..cand aveam probleme oscila..

 

 

oricum , in cazul de fata , daca nu mai ajunge la 88 sa inteleg ca a ramas deschis termostatul !?

 

 

 

In cazul in care am anulat egr-ul, mai circula lichid de racire prin acel termostat?

da !

 

tu ai anulat supapa EGR , nu si instalatia de racire a acestor gaze refolosite

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

daca iti sta asa in mers dupa 5-6 km nu e normal

probibil unul sau ambele termostate defecte

 

pai si cand era defect termostatul egr de ce..nu statea acul bine ?! ..acum desi exista aceasta temperatura si acul sta bine ..ma gandesc ca se afla in tolerantele de fabrica ?! :shifty:

 

 

Link to comment
Share on other sites

este sau nu este normala constanta asta de 75 grade apa la motor orice i-ai face, la un e46 diesel 150cai -9grade ,caldura pornita si apa(acul) sta perfect la jumate.. ?! stiu ca termostatul deschide la 88..nu e ciudat ?! sau asa lucreaza

 

Cred ca o sa te lamureasca topicul de mai jos:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/52431-sa-eliminam-buffer-ul-de-la-ceasul-de-temperatura/

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat termostatul egr ( oscila acul)si tot dupa prima linie sta , cred ca ala principal - muerte. Dupa ce am schimbat termostatul egr a urcat pana aproape de jumate dar nu era asa de frig ...erau vreo 7-8 grade nu -15 ..

 

eu nu am probleme cu acul , adica urca si acolo intepeneste .

Link to comment
Share on other sites

o fi acul mai inghetat pe vremea asta.. :)

Nici eu nu stiu ce dracul au termostatele astea, am ajuns la concluzia ca la BMW le schimi odata cu gumele sau cand schimbi si lichidul de frana... niste jeguri..

 

Si al meu da un pic seme de duca, pare ca nu etanseaza bine.. se incalzeste motorul din ce in ce mai greu.. si nu ma refer numai la vremea asta imputita, incepuse inainte de ger..

Ori se duce garnitura aia, ori nu mai inchide perfect si cand e rece se cunoaste imediat.. sa il i-a dracul ca abia in primavara face 2 ani cand l-am schimbat cu tot cu cele 2 garnituri si carcasa... wahler este...

Si ce e mai rau e ca trebuie sa dau jos vascul sa pun unul nou..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Domi , eu intreb de curiozitate, nu ca ar fi panica :) ..pana nu imi joaca acul nu-i fac nimic.. :rolleyes:

 

caldura am , acul din bord nu da virgula..asa ca le dau in masa de 10 grade =))..poate ca astea se pierd pt caldura din habitaclu..

 

 

sunt curios la vara ce temperaturi imi va arata in bord , mai ales ca la mine merge si clima nonstop

 

 

 

 

Cred ca o sa te lamureasca topicul de mai jos:

http://www.bmwclub.r...de-temperatura/

 

interesant, dar cred ca ar fi foarte enervant sa joace asa acul..

 

 

 

deci ce sa mai , desi bordul zice ca e bine ,de fapt ..nu e bine ! :shifty:

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

daca mergi cu ea la 75 de grade ai uzura mare si consum mai mare.. se ridica si la mine vertical, nu coboara cand dau drumul a caldura, dar o simt ca se incalzeste din ce in ce mai greu.

Si asta e enervant din mai multe motive.. acum iarna ca ajunge mai greu sa bage caldura si in al doilea rand ca creste si consumul zdravan, la mine se simte asta din plin.. la tine mai putin.

Link to comment
Share on other sites

am cronometrat, cam 15 min dureaza la -10 sa ajunga acul la jumate, ceea ce nu mi se pare mult pt un diesel.

 

Domi , nu inteleg de ce uzura vorbesti..la 75 n-are ce uzura..am si ulei adecvat pt temperaturi d-astea 0w40 , poate cu 10w40 sa fie uzura la 75grade desi , nu cred.

 

p.s. oricum , aveai dreptate don' WLF cu ce ziceai legat de subiect pe chat ! :drinks:

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.