Jump to content

Probleme Semering Vibrochen


Recommended Posts

salut, sunt nou pe forum as vrea si eu o parere de la voii pt ca mia ti mai dat si au fost de mare folos bravooo voua, si as vrea sa mi spuneti si mie cum sa fac am un 518i e34, imi pierde ulei pe la semeringul de la fulia de vibrochen are cineva vreo ideee cum se schimba si cum sa fac, multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Motor M40 sau M43 ?

 

1.http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/41/66

2. http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/41/67

3. http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/41/60

motorul este m40 113cp si 83 kv orcum multumesc tare mult de schema si bravooooo voua sunteti niste baietii super tariii multumesc mult,si daca mai aveti sugestii despre cum se inlocuiestedaca e greu sau dau numai fulia jos si dau de semering multumesc mult

Edited by ionut01
Link to comment
Share on other sites

Initial, dupa ce am vazut titlul topicului, ma gandisem sa-ti zic ca se spune SIMERING si nu semering si VILBROCHEN, nu vibrochen. Dar am renuntat dupa ce ti-am citit postul.

 

Simeringul nu e greu de schimbat pentru cineva cu experienta. Daca nu ai experienta e mai sigur sa mergi la un mecanic. Daca vrei sa te tina mai mult, iti recomand sa cumperi un simering original de la AB.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ti-ar strica niste lectii de limba romana. Mai ales ca sunt mai simple decat mecanica :) .

 

Te-am corectat deoarece ti-ar fi util sa stii si tu care sunt termenii corecti.

 

Acest lucru nu are de ce sa te deranjeze, nu inteleg de ce ai sarit asa.

Link to comment
Share on other sites

dar nu am sairt ca nu ma deranjeaza ca mai corectat bravo tie dar spunei cam cat la suta din populaite stie cum se scrie in fine

 

 

" ca mai corectat" - se scrie "m-ai"....si "spunei" se scrie "spune-i"...."sairit" se scrie "sarit" si "populaite" se scrie "populatie"...nici eu nu sint profesor de romana, dar citeste regulile acestui forum si scrie corect , si nu mai sarii asa. Omul te-a corectat si mai ales te-a invatat...sincer, nici eu nu stiam ca se zice asa...E ceva rau ca inveti ceva? Toata viata invatam....si apoi ai intrat pe forum si ti s-a permis sa intrii tocmai ca sa inveti ceva. Eu unul mi-as cere scuze...

Edited by dintzauru
Link to comment
Share on other sites

Revenind la subiect, despre care simering este vorba? Cel din dinspre botul masinii sau cel de la cutie? Daca este vorba de cel de la cutie este destul de complicat, eu l-am schimbat pe al meu la motor M50 ( nu cred sa fie mari diferente din pct asta de vedere) trebuie demontata o parte din evacuare, scos cardanul de pe cutie, scoasa cutia de viteze, ambreiajul.... nu e o lucrare asa simpla. Cel din fata se poate mai usor in mod normal, folosindu-se un extractor dupa ce se scoate fulia.
Link to comment
Share on other sites

Revenind la subiect, despre care simering este vorba? Cel din dinspre botul masinii sau cel de la cutie? Daca este vorba de cel de la cutie este destul de complicat, eu l-am schimbat pe al meu la motor M50 ( nu cred sa fie mari diferente din pct asta de vedere) trebuie demontata o parte din evacuare, scos cardanul de pe cutie, scoasa cutia de viteze, ambreiajul.... nu e o lucrare asa simpla. Cel din fata se poate mai usor in mod normal, folosindu-se un extractor dupa ce se scoate fulia.

 

Cred ca se refera la cel din fata. Se da fulia jos si se scoate si se pune totul la loc. Eu unul las un mecanic sa se ocupe.

Link to comment
Share on other sites

e bine baietii imi cer scz k asa e totii cat traim invatam si revenim la subiect este vorba la cel din fata imi picura ulei cam mult pe langa fulie daca este vorba sa dau jos fulia e totul k dar nu stiu unde este pozitionat acest simering, dau jos fulia si dupa aia il gasesc acolo sa cum e multumesc mult si imi cer inca o data scuze
Link to comment
Share on other sites

Da, poti ajunge la el dupa ce demontezi fulia.

O sa ai nevoie de un extractor pentru a scoate simeringul vechi si de o presa pentru a-l monta pe cel nou. Unii il scot cu o simpla surubelnita.

 

Trebuie sa urmaresti sa vezi daca nu s-a format cumva un canal pe axul arborelui, acolo unde a calcat gulerul vechiului simering. In acest caz simeringul nou ar trebui montat mai in fata sau mai in spate fata de pozitia initiala, astfel incat gulerul lui sa nu calce tot pe acel canal.

Link to comment
Share on other sites

salut din nou. am si eu o intrebare, daca ma poate ajuta cineva. am un bmw 518i, motor m40 pe curea model e34 care nu se tureaza mai mult 3800 de rpm, precizez ca el trage in toate mintile, lui nu am treaba cu el din punctul asta de vedere, dar numai ca nu se tureaza mai mult de 3800 de rpm ,as vrea sa i schimb dme ul si nu stiu daca se potriveste alta serie decat ceea de pe calculatorul lui original. de exemplu al meu are 0261 200 986 iar ala care vreau sa l inlocuiesc are seria 0261 200 520, specific ca e de pe un motor exact ca al meu . a mai facut cineva asa ceva? sa mai confruntat cineva cu aceasta problema? oare poate fii si de la dme problema cu turatile? multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.