Jump to content

Pornire La Rece E34 (518I)


mcmikai

Recommended Posts

Salutare,

 

Zilele astea geroase,mai exact ieri m-am lovit de o problema cu pornirea masinii dimineata,de fapt ieri nu a mai pornit sub nici o forma,in conditiile in care eu o folosesc zilnic,invartea dar nu pornea,iar din cand in cand dadea cate un "rateu"...am abandonat-o in garaj,iar aseara am scos bujiile,ude fiind,le-am curatat,incalzit,le-am pus pe masina,a pornit imediat.

Am lasat-o sa mearga o ora,s-a incalzit,a mers fara probleme,in dimineata asta,surpriza:aceeasi problema cu pornitul,a pornit intr-un final dar foarte greu,bateria incarcata full..

Am cerut pareri unora,acestea fiind impartite...nu am inteles mai nimic.

Oare bujiile trebuiesc schimbate??Aici ma duce pe mine mintea dar am nevoie de parerea voastra, va rog..

Masina e un e34 motor 1.8i -an 1995 -

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Din punctul meu de vedere, daca bujiile sunt ude, alimentarea cu benzina e ok,

Se poate sa ai ceva dopuri de gheata din cauza vaporilor condensati...mai ales daca pui benzina proasta dar nu cred ca te-ai riscat pe vremea asta.

 

Problema ta cred ca vine de la aprindere:

- Contact fals agravat de contractarea firelor la frig, eventual varifica toate cablurile, bobina etc,

- Poti schimba bujiile, cum zici tu, ca sa elimini o problema, iar daca nu e de la bujii, nu ai pierdut banii, ca le pastrezi fiind piese de uzura.

In cel mai rau caz, pompa de injectie este foarte uzata, si la frig nu furnizeaza suficienta presiune cat sa pulverizeze bine benzina.

 

Numa bine!

Link to comment
Share on other sites

Benzina am pus de la OMV -95-...cablurile le-am verificat aseara cand am scos bujiile,eu nu am vazut probeleme la ele

O sa incep prin a schimba bujiile daca am timp in cursul zilei de azi,o sa merg sa-i dau o cheie intr-o ora,sa vad daca mai doreste sa porneasca,de dimineata sta in parcarea locului de munca,in frig..:)

O sa revin cu ceva concluzii dupa..

Link to comment
Share on other sites

Nu asa se face...

Trebuie sa te apuci s-o iei la puricat atunci cand face figuri. Sunt cateva locuri in care trebuie sa cauti ca sa vezi de unde este: vezi daca ajunge benzina spre rampa de injectoare, vezi daca iti da scanteie pe fiecare bujie (daca e doar una, tot ar trebui sa porneasca), vezi daca miroase a benzina pe toba (aprindere cu bube si arunca benzina afara nearsa). Astea-s de baza,sunt primele chestii care se verifica (alimentare, aprindere).

Dupa aia poti verifica bujiile, bobinele, avans, contacte masa, etc. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Super bine explicat..am omis multe etape din ce mi-ai spus tu aici...dar pe viitor daca o sa mai intampin probleme o sa le parcurg corect.

Intradevar bujiile vechi aratau destul de rau,iar in dimineata asta,masina a pornit fara probleme!

Eu sper asta sa fi fost problema! O sa revin in cazul in care apare ceva..

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.