Jump to content

E61 , Pornire Grea La Rece , Fum


nyhctrip

Recommended Posts

salut.

 

deschid acest topic mai mult dintr-o intriga. masina , un e61 din 2005 , 525d , porneste greu la temperaturi scazute ( -5 , -10 ) . De ce? Pentru ca nici o bujie din cele 6 nu se incalzeste . releul de bujii este defect. l-am cumparat dar nu am timp sa-l schimb , mai ales ca operatiune costa ceva timp deoarece adminsia trebuia data jos. pana una alta am rezolvat problema bagand masina in garaj peste noapte :) .

 

ce vreau sa va intreb . vi s-a intamplat dupa ce dati la automat pret de sa zicem 20 secunde , sa va iasa fum de la motor , dupa ce porneste masina ?

din cauza ca bujiile nu incalzesc , evident am probleme mari cu pornirea la rece. azi am dat cateva reprize destul de lungi la automat si in fine , dupa ce a pornit , cu toate zgomotole si nenorocirile aferente unui motor diesel ,

a scos fum ( poate abur , nu stiu sigur ) destul de consistent. am deschis capota , fumul s-a disipat , si de atunci nu ma sunt probleme, motorul merge perfect si dupa ce se incalzeste , chiar foarte silentios ptr un diesel.

 

e normal sa scoata fum sau e vreun furtun aiurea ( alte probleme ) ?

Link to comment
Share on other sites

n-am inteles, ti-a scos fum din zona motorului ? Ma rog, mie nu mi s-a intamplat asa ceva si nici nu e normal.

 

 

da , din zona motorului. am deschis capota si era un fum ( poate abur , nu stiu exact ) de culoare alba. cum te uiti din fata spre motor , fumul venea din partea stanga. o fi vreun furtun sau racord slabit ? uneori , si doar atunci cand pornesc simt un scurt miros de esapament in habitaclu . apoi mirosul dispare . tin sa precizez ca la mersul normal , motorul nu scoate fum deloc , iar pe esapament nu scoate fum de asemenea , fie la relanti , fie turat la maxim. de asemenea daca tin masina in garaj , dimineata porneste la prima cheie in mai putin de 1 secunda. in acest caz nu se observa nici o urma de fum.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu am un E87 120d si am aceeasi problema. Porneste greu la temperaturi scazute, cu tremurat, cu tusit, cu sacadad, dar in final o ia si intradevar si mie imi scoate un fum alb dens. Dupa ce se incalzeste motorul si revine la turatie oprima(800-900 rpm) merge bine si nu simt pierderi de putere sau alte simptome.

 

Maine o sa pun testerul pe ea si atunci o sa vad exact. Tind sa cred ca sunt bujiile.

 

 

Revin maine cu pareri dupa ce aflu exact ce are.

Edited by MihaiMAN
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt posesor de E87 120D si n de la releacelesi simptome la pornire,descrise mai sus.Problemele cred ca vin de la releu sau bujii.Fum alb am si eu,dar doar acum cand e mai frig.Pe timp de vara-toamna nu exista acest fum alb dens.De la ce o fi.La fel nu am pierderi de putere si masina trage ok.O mare problema e cu consumul in aceasta perioada: a ajunjs undeva [e la 11/100 in oras.E ok sa am valoarea asta?
Link to comment
Share on other sites

da , din zona motorului. am deschis capota si era un fum ( poate abur , nu stiu exact ) de culoare alba. cum te uiti din fata spre motor , fumul venea din partea stanga. o fi vreun furtun sau racord slabit ? uneori , si doar atunci cand pornesc simt un scurt miros de esapament in habitaclu . apoi mirosul dispare . tin sa precizez ca la mersul normal , motorul nu scoate fum deloc , iar pe esapament nu scoate fum de asemenea , fie la relanti , fie turat la maxim. de asemenea daca tin masina in garaj , dimineata porneste la prima cheie in mai putin de 1 secunda. in acest caz nu se observa nici o urma de fum.

Salut,

Cred ca este galeria de evacuare fisurata. Este o problema des intralnita la acest model de masina. Dupa un timp o sa iti intre gaze si in masina. Rezolvare: galerie de evacuare noua+garniturile aferente. Spor

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am un E60 535 din 2005 si am avut probleme la pornirea la rece (-15 gr C. Am schimbat bateria dar pornirea este la fel de dificila si cu bateria noua. Am dus-o la un service, au verificat bujiile si erau ok dar mi-au zis ca ar fii de la supape... Este posibil sa aiba pornire grea la frig din cauza supapelor? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am un E60 535 din 2005 si am avut probleme la pornirea la rece (-15 gr C. Am schimbat bateria dar pornirea este la fel de dificila si cu bateria noua. Am dus-o la un service, au verificat bujiile si erau ok dar mi-au zis ca ar fii de la supape... Este posibil sa aiba pornire grea la frig din cauza supapelor? Multumesc

releul de bujii l-ai verificat?

Link to comment
Share on other sites

Nu am putut sa stau langa ei si nici macar nu am avut timp sa iau masina.. a luat-o altcineva. Din cate stiu eu nu au verificat. Cum se face verificare asta? Pot sa o fac si eu sau trebuie sa o pun pe tester?

pe tester se vede iÞi dã eroarea glow plug unit, ºi dacã e defect practic bujiile nu se Încãlzesc deloc, degeaba le-ai schimbat. Eu zic sã verifici cât Încã ÎÞi mai porneºte, la mine Îmi pornea la prima cheie la -15 dar tremura, Însã la -27 nici cã a mai pornit

Link to comment
Share on other sites

pe tester se vede iÞi dã eroarea glow plug unit, ºi dacã e defect practic bujiile nu se Încãlzesc deloc, degeaba le-ai schimbat. Eu zic sã verifici cât Încã ÎÞi mai porneºte, la mine Îmi pornea la prima cheie la -15 dar tremura, Însã la -27 nici cã a mai pornit

 

Acum ca mi-ai zis si la mine in ultimele zile cu ger gen -10 -15 imi pornea dar tremura destul de tare primele 5 minute sau cam asa ceva pana nu a mai pornit de loc decat dupa ce am frecat motorul jumate de ora :( Asta inseamna releul sau poate fi si altceva?

Link to comment
Share on other sites

Acum ca mi-ai zis si la mine in ultimele zile cu ger gen -10 -15 imi pornea dar tremura destul de tare primele 5 minute sau cam asa ceva pana nu a mai pornit de loc decat dupa ce am frecat motorul jumate de ora :( Asta inseamna releul sau poate fi si altceva?

eu zic să mergi să verifici, eu aşa aş face, în 2010 am dat în jur de 500 ron pe releu, măcar verifici şi ştii dacă e sau nu e

Edited by vaipa
Link to comment
Share on other sites

eu zic sĂŁ mergi sĂŁ verifici, eu aÂşa aÂş face, ĂŽn 2010 am dat ĂŽn jur de 500 ron pe releu, mĂŁcar verifici Âşi Âştii dacĂŁ e sau nu e

Intrebarea ramane ... Este posibil sa fie si de la supape cum mi-au zis aia de la service sau nu stiau ce vorbesc? Nu de alta dar ma gandesc ca este destul de scump sa schimbi supapele de admisie.. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.