Jump to content

Azi Ma Lasat Masina Pe Centura Bucuresti ( 3 Ore De Ingetat)


sylvian87

Recommended Posts

In drum spre munca pe la jumatatea drumului a sarit acul de la apa spre rosu am inebunit , am tras pe dreapta de 2 ori sa se raceasca si pana la urma nu am mai putut sa continui am asteptat platforma 3 ore in frig , se pare ca nu si.a mai faut racirea motorul ,am dus.o la service mia aerisit si completat sistemul cu antigel/ apa si acum merge bine deocamdata (greseala mea nu am completat la timp cu antigel,miam dat seama ca nu mai are antigel pt ca nu mai baga caldura in masina )
Link to comment
Share on other sites

Pai nu era aprins becul in bord de low coolant warning? Sau a curs tot odata... caz in care nu e de ajuns doar sa completezi... trebuie gasit si reparat pe unde curge.

nu mi.a aparut nimic in bord ,cand am completat azi inainte sa plec era pe minim si am mai bagat aproape juma de litru cat am mai avut

 

maine o sa verific nivelul inainte sa plec daca e iar la minim ma uit sa vad daca a curs pe undeva (desi pana acum nu am vazut nimic pe sub ea sau pe la motor )

Link to comment
Share on other sites

sincer nu stiu ce sa mai cred , mi.a zis ca a aerisit instalatia si a completat , acum sincer nu se vad urme de pierdere pe nicaieri ,doar ca sa blocat pe undeva din cauza depunerilor din radiator eu nu am schimbat antigelul deloc de cand am luat masina doar am completat deci cred ca e ft posibil nu stiu ca nu ma pricep

 

Daca era la minim inseamna ca mai era destula apa ca sa raceasca motorul. Sigur este alta problema de se supraincalzea motorul, poate pompa de apa sau altceva...

da sigur a fost altceva ca nu se vede sa fi curs pe nicaieri

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca este invers... cand ramane deschis se incalzeste mai greu, iar in mers se raceste. cand ramane inchis nu mai deschide circuitul pentru lichidul de racire ( care o fi el, apa, antigel, palinca, etc ).

 

Am avut aceasta problema iarna trecuta, iar termostatul ramasese blocat pe deschis, se incalzea f greu si cum mergeam mai tare de 60 cum incepea sa scada temperatura...iar iarna trecuta au fost temperaturi mult mai ok ca acum.

 

Drept urmare daca ia fiert, termostatul este posibil sa fi ramas blocat pe inchis.

Edited by cristianmiu
Link to comment
Share on other sites

Daca termostatul e blocat pe inchis apa se invarte doar prin motor adica ajunge pe rosu si mai departe, pana se sudeaza pistoanele.

 

Tu zici de termostat blocat pe deschis, adica atunci cand apa circula si prin radiator, indiferent de temperatura motorului.

Link to comment
Share on other sites

prima data vezi daca ai scurgeri , se va vedea in zapada de pe o zi pe alta , maine cand pleci dupa ce il verifici , trage masina 1 m in spate si vezi daca ai scurgeri ... daca nu vezi pe unde il papa termostatul daca se blocheaza sau e infundat radiatorul nu se pierde lichidul doar daca scapa pe la supapa de siguranta si atunci se vede cum fierbe si iese afara , sper sa nu ai probleme mai grave si anume cu garnitura de chiulasa ...
Link to comment
Share on other sites

da asta e primul pas sa verific daca curge pe undeva apoi termostatul , nu cred ca e garnitura dusa ca nu am mers mult cu ea asa .mai ales ca am mers cu ea in seara asta de proba si i.dat un pic forja sa vad daca mai fierbe si a mers bine ,deci sanse mari sa fie termostatul

 

va las in seara asta ma duc in pat la caldura cu un ceai si multe pastile ca am paralizat astazi , va anunt maine ce am mai facut o seara buna in continuare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.