Jump to content

Nu Mai Porneste Deloc 320D Nfl


Recommended Posts

Buna tuturor!

Am sa aduc si eu in discutie o problema des intalnita mai ales la 320d nfl

Am cumparat masina iarna si am observat ca daca o lasam peste noapte pana dimineatza si erau de la 3 grade in jos aveam probleme cu pornirea!

Nu pornea numa la a 2-a sau a 3-a cheie si aia data lung.Odata pornita chiar si daca o lasam circa 10 secunde si o opream dupa pornea la sfert!(nemaiavand probleme toata ziua...exceptie daca o lasam din nou 4-5 ore si era la fel de frig doar totusi atunci pornea la prima cheie mai lunga)Acest lucru se intampla doar IARNA,in rest masina neavand probleme deloc cu pornirile primavara,vara si toamna....mai bine zis cand afara incepe sa apara temperaturi de la 7 grade in jos

A trecut iara acea,dupa ce au crescut temperaturile si au venit restul anotimpurilor nam mai avut probleme ....pana acuma iara

Odata ce a venit iar frigu iar au aparut problemele legate de pornire si mai mult de atata acum trebuie sa dau si 4 chei lungi uneori(mai bine zis sa agravat)

Pana alaltaieri cand na mai vrut sa porneasca de fel,doar umblasem cu o zi inainte cu ea...binentales tot avand problemele cu pornirea la rece

Am verificat siguranta de la releu de bujii cea 100A..arata OK nu se vede a fi arsa....

-am verificat releul in sensul ca la nfl se afla sus in stanga si odata ce pun contactul se aude cum cupleaza si apoi decupleaza dupa cateva secunde bune

-totodata cand pun contactul se aude pompa sub masina cum trage motorina uneori bolborosind motorina putin pe furtun (ma gandesc ca de la atatea chei date)

cele de mai sus par functionale insa refuza sa porneasca

De invartit motorul invarte nu am probleme....nu stiu ce sa mai fac

Ma gandesc si la bujii insa sa se duca peste noapte toate?

 

astept parerile in indrumarile voastre

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor!

Am sa aduc si eu in discutie o problema des intalnita mai ales la 320d nfl

Am cumparat masina iarna si am observat ca daca o lasam peste noapte pana dimineatza si erau de la 3 grade in jos aveam probleme cu pornirea!

Nu pornea numa la a 2-a sau a 3-a cheie si aia data lung.Odata pornita chiar si daca o lasam circa 10 secunde si o opream dupa pornea la sfert!(nemaiavand probleme toata ziua...exceptie daca o lasam din nou 4-5 ore si era la fel de frig doar totusi atunci pornea la prima cheie mai lunga)Acest lucru se intampla doar IARNA,in rest masina neavand probleme deloc cu pornirile primavara,vara si toamna....mai bine zis cand afara incepe sa apara temperaturi de la 7 grade in jos

A trecut iara acea,dupa ce au crescut temperaturile si au venit restul anotimpurilor nam mai avut probleme ....pana acuma iara

Odata ce a venit iar frigu iar au aparut problemele legate de pornire si mai mult de atata acum trebuie sa dau si 4 chei lungi uneori(mai bine zis sa agravat)

Pana alaltaieri cand na mai vrut sa porneasca de fel,doar umblasem cu o zi inainte cu ea...binentales tot avand problemele cu pornirea la rece

Am verificat siguranta de la releu de bujii cea 100A..arata OK nu se vede a fi arsa....

-am verificat releul in sensul ca la nfl se afla sus in stanga si odata ce pun contactul se aude cum cupleaza si apoi decupleaza dupa cateva secunde bune

-totodata cand pun contactul se aude pompa sub masina cum trage motorina uneori bolborosind motorina putin pe furtun (ma gandesc ca de la atatea chei date)

cele de mai sus par functionale insa refuza sa porneasca

De invartit motorul invarte nu am probleme....nu stiu ce sa mai fac

Ma gandesc si la bujii insa sa se duca peste noapte toate?

 

astept parerile in indrumarile voastre

 

pai e posibil sa fie bujiile...cand le-ai schimbat ultima oara?e posibil sa fi fost moarta doar una si acum sa se fi dus inca una sau poate chiar toate......oricum le poti verifica foarte ushor cu un aparat de masurat,sau daca nu ai unul ai putea sa scoti bujiile pe rand si sa pui contactul sa vezi daca se inrosesc (varianta nu tocmai ok)....asta ar fi cea mai simpla problema,daca sunt ok bujiile verifica daca vine motorina in filtru,eventual curata/schimba filtrul de motorina......bafta

Link to comment
Share on other sites

pai nu le-am schimbat ca masina o am de 1 an practic asta e a doua iarna si cum numa iarna a facut probleme dupa tot restul anului pornit la sfert erau in plan sa le schimb insa nu am stiut ca ma lasa de tot asa brusc

O intrebare:

nu ar trebui sa porneasca chiar si cu ele daca ar fi arse? doar din compresie

Link to comment
Share on other sites

Am dat de capat la ''misterioasa problema''...sincer chiar nu ma gandeam la cauza asta

Problema mea cu pornirile greoaie doar iarna la a 2 pana la a 5-a cheie si refuzul de a mai porni acum 3 zile s-au datorat baterii

Desi nu m-am gandit la asta deloc pentru ca invartea electromotorul si bagam 3-5 chei si m-am gandit ca bateria e buna si duce si problema e de aprindere s-au dovetit a nu fi cauza

Cum am depistat problema?

Eu asa cum am amintit mai sus am cumparat masina iarna si atunci am observat problema cu pornirile insa cum trecea de 7 grade nu mai aveam probleme iar primavara vara si toamna pornea tot la sfert

Acum dupa vechea problema cu pornirile si cum a refuzat sa mai pornesca din senin dupa ce tot i-am dat chei, m-am gandit ca in cele din urma sunt bujiile dupa ce am verificat pompa de benzina si releul cu siguranta cu tot insa cum vremea a fost nevaforabila nu am apucat sa desfac bujiile si bine am facut pt ca in astea 3 zile cat masina a stat am dus bateria in casa si acuma dupa ce am puso sus am zis hai sa pun si redresoru pe ea cand dau prima cheie

Surpriza!a pornit la prima cheie aproape la sfert!!(afara fiind -10)ceea ce nu mai patisem iarna numa doar la a 2 pana la a 5 cheie(paractic de cand luasem masina)

 

Eu zic personal sa verificati foarte bine si bateria pentru ca am mai vazut sintome identice pe forum la 320d cum am eu si sa datorat de la releu in cazul aceluia insa uite ca poate fi si bateria tot cu aceleasi simtome

Si diferenta sa vazut in modul cum a invartit electromotorul cu redresorul pus!

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

l

Am dat de capat la ''misterioasa problema''...sincer chiar nu ma gandeam la cauza asta

Problema mea cu pornirile greoaie doar iarna la a 2 pana la a 5-a cheie si refuzul de a mai porni acum 3 zile s-au datorat baterii

Desi nu m-am gandit la asta deloc pentru ca invartea electromotorul si bagam 3-5 chei si m-am gandit ca bateria e buna si duce si problema e de aprindere s-au dovetit a nu fi cauza

Cum am depistat problema?

Eu asa cum am amintit mai sus am cumparat masina iarna si atunci am observat problema cu pornirile insa cum trecea de 7 grade nu mai aveam probleme iar primavara vara si toamna pornea tot la sfert

Acum dupa vechea problema cu pornirile si cum a refuzat sa mai pornesca din senin dupa ce tot i-am dat chei, m-am gandit ca in cele din urma sunt bujiile dupa ce am verificat pompa de benzina si releul cu siguranta cu tot insa cum vremea a fost nevaforabila nu am apucat sa desfac bujiile si bine am facut pt ca in astea 3 zile cat masina a stat am dus bateria in casa si acuma dupa ce am puso sus am zis hai sa pun si redresoru pe ea cand dau prima cheie

Surpriza!a pornit la prima cheie aproape la sfert!!(afara fiind -10)ceea ce nu mai patisem iarna numa doar la a 2 pana la a 5 cheie(paractic de cand luasem masina)

 

Eu zic personal sa verificati foarte bine si bateria pentru ca am mai vazut sintome identice pe forum la 320d cum am eu si sa datorat de la releu in cazul aceluia insa uite ca poate fi si bateria tot cu aceleasi simtome

Si diferenta sa vazut in modul cum a invartit electromotorul cu redresorul pus!

pai pana la urma e benzina sau diesel?

ca vad pe aici si o pompa de benzina :download:

Edited by sebilica 73
Link to comment
Share on other sites

Schimba bujiile.

Am avut aceeaşi problema. Cand a venit frigul, adică inainte să scadă temperaturile sub 0 grade pornea la a 2 sau a 3-a cheie. Am schimbat toate bujiile. Cand a venit gerul a pornit la - 27 grade la prima cheie. Cu gerurile de acum cand sunt masini pe benzina care nu au pornit a mea a pornit mereu "la sfert".

Daca face probleme doar la temperaturi scazute eu zic ca sunt sigur bujiile.

Daca e de la baterie după ce invarte prima data incepe sa invarta greu sau sa nu mai invarta de loc după aceea. Daca pui contactul de 4-5 ori si auzi ca motorul incă se invarte nu e de la baterie.

Daca ar fi de la baterie dupa a 2 cheie ar trebui sa nu mai invarta deloc arborele cotit.

Sfat: schimba toate bujiile!

Edited by amaBMW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.