Jump to content

fum albicios la rece


Recommended Posts

Am un 525dA 10/2002

De vreo 2 sapt cand pornesc la rece imi scoate un fum albicios...

 

Masina porneste bine .. fara sa scoata nimik pe esapament... apoi dupa cca 1 min incepe sa scoata din ce in ce mai tare fum albicios care se ridica sau il ia vantul cat si se uda asfaltul unde bate toba de esapament... apoi dupa ce iese de pe albastru (si intra in regim) nu mai scoate. Masina in rest trage bine.

 

De la ce este oare? Unii mi-au zis ca e condens, dar eu ma gandesc ca ar fi ceva ulei pe care il arde pe evacuare si dupa ce se incalzeste bine si il arde pe tot nu mai are ce sa scoata...

---poate fi de la turbina? (mentionez ca masina trage f bine) sau poate fi de la recircularea gazelor de carter care poate au prea multi vapori de ulei ?!?

Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur e condens.. a mea scoate de zici ca e tren. Daca esti in dubii.. pune palma aproape de esapament si apoi miroase.. dak are miros de ulei ars.. poate fi ce zici tu.. dak are miros normal.. de gaze arse poti sta linistit. Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

condens cu siguranta...confirm ce spune bishop...si la mine e la fel.Miercuri am urcat Transfagaraseanu' pana unde a fost deschis,am ajuns acolo cu motorul destul de incins ,opresc motorul si stau o ora sa admir si eu frumusetile patriei.Cand am repornit ziceai ca e tren cu aburi....motorul fiind foarte incins si afara foarte frig....abia am scapat de fumul alb dupa 40 min....

asa ca don't worry

Link to comment
Share on other sites

condens cu siguranta...confirm ce spune bishop...si la mine e la fel.Miercuri am urcat Transfagaraseanu' pana unde a fost deschis,am ajuns acolo cu motorul destul de incins ,opresc motorul si stau o ora sa admir si eu frumusetile patriei.Cand am repornit ziceai ca e tren cu aburi....motorul fiind foarte incins si afara foarte frig....abia am scapat de fumul alb dupa 40 min....

asa ca don't worry

162578[/snapback]

 

condens .. asa mi-au spus si la un service la care am trecut azi cand am avut motorul rece .. seful si un mecanic s-au uitat, au mirosit si au zis ca e condens ... bine ai zis Iulian .. parca sunt "tren cu aburi" pana se duce toata apa de pe evacuare :blink:

Link to comment
Share on other sites

turbina este pe duca

162614[/snapback]

 

masina trage f bine .. am facut si o diagnoza in mers cu Carsoft 6.1 LIVEDATA si am 2,7 bari maxim la turbina .. poate ai dreptate , poate nu... la tine cand scotea fum albicios mai tragea bine masina sau cum? cum s-a manifestat cand a pikat turbina ? dupa ce dadea fum - a pikat treptat sau in sarcina brusc?

 

 

stie cineva cu ce soft pot face Livedata recording ... sa inregistreze intr-un fisier sau un grafic ceva diversii parametrii ...?!?

Edited by Spy525dA
Link to comment
Share on other sites

masina trage f bine .. am facut si o diagnoza in mers cu Carsoft 6.1 LIVEDATA si am 2,7 bari maxim la turbina .. poate ai dreptate , poate nu... la tine cand scotea fum albicios mai tragea bine masina sau cum? cum s-a manifestat cand a pikat turbina ?  dupa ce dadea fum - a pikat treptat sau in sarcina brusc?

stie cineva cu ce soft pot face Livedata recording ... sa inregistreze intr-un fisier sau un grafic ceva diversii parametrii ...?!?

162761[/snapback]

 

stai linistit ca e condens... gazele de la motor au o temperatura foarte mare si toba, evacuarea, sunt foarte reci dupa noapte si umede eventual... in general poti verifica dupa cateva minute de mers daca nu cumva curge si putina apa pe teava de esapament... tu spui ca ai facut diagnoza si mergea totul OK, deci de ce iti faci griji?

Link to comment
Share on other sites

stai linistit ca e condens... gazele de la motor au o temperatura foarte mare si toba, evacuarea, sunt foarte reci dupa noapte si umede eventual... in general poti verifica dupa cateva minute de mers daca nu cumva curge si putina apa pe teava de esapament... tu spui ca ai facut diagnoza si mergea totul OK, deci de ce iti faci griji?

162777[/snapback]

 

 

sunt un pik ingrijorat pt ca turbina are un fluierat usor si am si chiptuning pe ea 525d@190cp .. am firma de tuning si ma okup de asa ceva - oferta f buna pt tot ce se face prin obd.. cine e interesat PM

Link to comment
Share on other sites

sunt un pik ingrijorat pt ca turbina are un fluierat usor si am si chiptuning pe ea 525d@190cp .. am firma de tuning si ma okup de asa ceva - oferta f buna pt tot ce se face prin obd.. cine e interesat PM

162778[/snapback]

 

pai tu faci chiptunning si vorbesti de asa ceva...:blink: hmmmmm.... pai tu ar trebui sa stii de 10 ori mai bine ca mine ce ai facut pe acolo... nu e bine... tu ce zici, dupa toate discutiile astea, as veni la tine ptr un chiptunning?

Link to comment
Share on other sites

pai tu faci chiptunning si vorbesti de asa ceva...:blink: hmmmmm.... pai tu ar trebui sa stii de 10 ori mai bine ca mine ce ai facut pe acolo... nu e bine... tu ce zici, dupa toate discutiile astea, as veni la tine ptr un chiptunning?

162783[/snapback]

 

ce am facut am facut f bine ... insa acum depinde de masina pe care o ai la tuning ... una este sa tunezi una pana in 100000km reali si cu stare tehnica ireprosabila si cu totul altceva sa cipezi o masina de 150000+ km reali sau nu :)

Link to comment
Share on other sites

ce am facut am facut f bine ... insa acum depinde de masina pe care o ai la tuning ... una este sa tunezi una pana in 100000km reali si cu stare tehnica ireprosabila si cu totul altceva sa cipezi o masina de 150000+ km reali sau nu :blink:

162786[/snapback]

 

pai eu ma abtin la orice comentariu de aici inainte pe tema problemei... nu sunt angajat al BMW dar dupa cum BMW spune daca umbli la chestii sensibile nu mai garanteaza ce iese dupa... imi pare rau de asta ptr ca eu sunt unul din fun-ii tunningului insa facut in cunostinta de cauza...

 

PS- un sfat ar fi sa treci pe setarile standard ale masinii (cele initiale) si sa vezi ce se intampla... succes...:)

Link to comment
Share on other sites

nu tine  :blink:

depinde si cat de profi esti

162789[/snapback]

 

depinde in proportie de 80-90% de potentialul masinii pe care il ai la tuning cat si acuratetea datelor pe care ti le da propietarul, fiindca nu poti evalua exact o masina care a avut n propietari , eventual fara carte de service etc... Daca el vrea in ruptul capului sa obtina putere maxima dintr-o masina care nu se preteaza la asta (km prea multi si uzura etc) o face pe barba lui si nu la mine , dar daca minte si zice ca are 100000km reali si el are 200000km + dati inapoi .. eu ii pot face castig maxim de putere si apoi el sa aiba necazuri.

Link to comment
Share on other sites

pai eu ma abtin la orice comentariu de aici inainte pe tema problemei... nu sunt angajat  al BMW dar dupa cum BMW spune daca umbli la chestii sensibile nu mai garanteaza ce iese dupa... imi pare rau de asta ptr ca eu sunt unul din fun-ii tunningului insa facut in cunostinta de cauza...

 

PS- un sfat ar fi sa treci pe setarile standard ale masinii (cele initiale) si sa vezi ce se intampla... succes...:blink:

162792[/snapback]

 

masina merge perfect .. zilele trecute am testat-o de 2 ori head2head cu un 330xd manual 184cp (181cp pe dyno) si am avut avans 2 masini pana la 150km/h (mentionez ca a mea este 525d Steptronic)

Link to comment
Share on other sites

masina merge perfect .. zilele trecute am testat-o de 2 ori head2head cu un 330xd manual 184cp (181cp pe dyno) si am avut avans 2 masini pana la 150km/h (mentionez ca a mea este 525d Steptronic)

162796[/snapback]

 

tocmai... nu prea ai inteles ce vreau sa-ti spun... poate ca ai o racheta sub tine dar dupa cum stii o racheta are o durata de viata foarte scurta... desigur exista si rachete recuperabile dar cu costuri foarte mari... daca ti-ai facut racheta poate ca acum trebuie sa platesti polita...

pe de alta parte toata lumea care isi face chiptunning pe motor turbo diesel observa mai mult fum dupa, nu foarte mult dar mai mult... se pare ca este ceva de procesul in sine si din filozofia motorului turbo diesel... daca te uiti pe strada dupa VW cu motoare diesel o sa vezi ce fum scot la talpa, impresionant de mult.

concluzia, vezi ce modificari ai facut la turbina (soft adica) si la restul, eventual repune setarile originale si mergi cu ele un timp si vezi daca mai face fum mult... pentru ca tu ai facut niste modificari e greu ca noi sa ne dam cu parerea ptr nu prea avem masini turbo diesel cu chiptunning... de fapt asta doream sa spun...:blink:

Link to comment
Share on other sites

tocmai... nu prea ai inteles ce vreau sa-ti spun... poate ca ai o racheta sub tine dar dupa cum stii o racheta are o durata de viata foarte scurta... desigur exista si rachete recuperabile dar cu costuri foarte mari... daca ti-ai facut racheta poate ca acum trebuie sa platesti polita...

pe de alta parte toata lumea care isi face chiptunning pe motor turbo diesel observa mai mult fum dupa, nu foarte mult dar mai mult... se pare ca este ceva de procesul in sine si din filozofia motorului turbo diesel... daca te uiti pe strada dupa VW cu motoare diesel o sa vezi ce fum scot la talpa, impresionant de mult.

concluzia, vezi ce modificari ai facut la turbina (soft adica) si la restul, eventual repune setarile originale si mergi cu ele un timp si vezi daca mai face fum mult... pentru ca tu ai facut niste modificari e greu ca noi sa ne dam cu parerea ptr nu prea avem masini turbo diesel cu chiptunning... de fapt asta doream sa spun...:blink:

162917[/snapback]

 

Cris iti multumesc pt grija pe care o porti masinii mele, dar repet s-a clarificat problema cu "fumul albicios la rece" este vorba de "condens" , asa ca nu trebuie sa iti faci griji in continuare. Cand intra in regim nu scoate fum deloc, decat sus de tot in ture (4300-4500) cand schimba apare putin fum negru, fum care este absolut normal pt chiptuning. Am 5000km cu obdtunign si nu mi-a mancat ulei deloc. In privinta turbinei , intentionez sa o fac hybrid turbo in momentul in care va da semne de uzura (scadere de putere) si astfel voi putea folosi un chiptuning mai agresiv (cca 210cp). Daca schimb si injectoare + intercooler puterea va creste in 230-240cp.

Tuningul pe care i l-am facut deocamdata nu este unul foarte agresiv ci este standard tuning pt modelul meu 525d cu turbina stock .. doar 193cp . Puteam sa il duc in 200-210cp dar nu am vrut sa risc inutil.

Observ ca esti foarte circumspect .. tu esti unul din cei care nu si-ar face chiptuning la masina personala, deoarece nu vrei sa iti asumi absolut nici un risc. Chiptuningul implica unele riscuri , este clar , eu insa fac tot posibilul sa le reduc pt fiecare dintre clientii mei , inclusiv pt masina personala.

Si inca ceva , hartile pe care le folosesc pe masini sunt facute pe loc pt fiecare client in parte de catre o firma de renume din Germania si se primesc pe email.. asta ca sa iti spulberi orice umbra de neincredere asupra calitatii fisierelor utilizate de SpyTuning.

Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva , hartile pe care le folosesc pe masini sunt facute pe loc pt fiecare client in parte de catre o firma de renume din Germania si se primesc pe email.. asta ca sa iti spulberi orice umbra de neincredere asupra calitatii fisierelor utilizate de SpyTuning.

162956[/snapback]

 

 

Cum adica sunt facute pe loc pentru fiecare client?Adica exista soft diferit pe fiecare masina?

Link to comment
Share on other sites

Cris iti multumesc pt grija pe care o porti masinii mele, dar repet s-a clarificat problema cu "fumul albicios la rece" este vorba de "condens" , asa ca nu trebuie sa iti faci griji in continuare.

162956[/snapback]

 

pai asta ti s-a spus de prima data si pe ideea asta am mers si eu de prima data insa apoi tu ai insistat si ai adus un element in plus in toata discutia : "am chiptunning" pe masina... logic ca acest element si ingrijorarea ta (daca te uiti o sa vezi ca ai continuat sa explorezi pista cu turbina defecta) a facut ca discutia sa continue intr-o directie noua... referitor la chiptunning vezi ca am mentionat ca sunt dintre cei care sunt de acord cu acest procedeu si pe masina mea nu-l fac ptr ca am doar 105 CP si maxim as ajunge cu ea in vreo 115-118 cai cu ceva cuplu mai bun si asta cu benzina de 98... deci nu prea mult iar eu circul cu masina 95% in Bucuresti... oricum pun benzina de 98 cam 75% din plinuri (3 din 4 pe luna) ptr ca imi place cum merge masina asa si am pe masina filtru de aer sport care intra in cutie standard K&N (nu da mai nimic in plus decat poate in turatii mari parca dar sunt eu mai nebun)... suplimentar chiptunningul e o chestie de incredere pe care trebuie s-o am eu in tine si in calitatea muncii tale... intrebarea ta de aici si modul de abordare a discutiei nu mi-a trezit increderea...:blink: desigur asta nu inseamna ca tu nu faci o treaba minunata si ca firma respectiva din Germania nu e profesionista....

Link to comment
Share on other sites

Cum adica sunt facute pe loc pentru fiecare client?Adica exista soft diferit pe fiecare masina?

162986[/snapback]

 

Daca este vorba de acelasi model de masina si motorizare, softul difera in primul rand prin seriile de HW si SW, cat si prin diverse coding-uri la care a fost supus intre timp in service-uri la inlocuirea unor piese cu altele noi; softul mai difera daca cutiile de viteza difera (manuala, automatica, semi-automatica etc), chiar daca este vb de aceeasi motorizare. La fel, softurile difera de la un model la altul chiar daca este vorba de aceeasi motorizare si aceleasi luna/an de fabricatie (320d vs 520d; 330d vs 530d vs 730d)

Astfel intr-o sedinta de tuning de 1-1h30', precum stiti , se citeste softul original si se trimite in Germania pt modificare de putere, pastrandu-se toate "setarile" masinii legate de coding, noile limitari de cuplu se vor adapta in functie de transmisie, iar apoi vom primi inapoi fisierul modificat si se va scrie pe masina. Totul dureaza maxim 1h30' incluzand diagnoza prin OBD cat si testele ce se vor face inainte si dupa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.