Jump to content

Filtre BMW vs. ....


Sepu

Recommended Posts

Inca un punct. Banuiesc sunteti posesori de BMW ceva mai vechi. N-as vrea sa ma simt eu prost cu E46 din 2001 si restul toti cu ultimele modele pe piata :thumbsup:

 

In momentul in care masina e scoasa din productia de serie, cum e si masina mea, cum sunt toate BMW-urile pana la modelele de actualitate - deci vorbim de cele aftermarket sau OES - toti furnizorii sunt obligati sa produca, in functie de angajamentul fiecaruia, componente. De ce sunt mai scumpe daca le cumperi de la service-ul BMW, SKODA, PEUGEOT sau ce drac de masina vreti voi. Pai pentru ca majoritatea producatorilor de masini filtreaza absolut toate piesele prin logistica proprie? Pe scurt mergi la service-ul local autorizat si ai urmatorul parcurs: piesa produsa in Romania -> ajunge la un centru logistic al firmei proprii ( MANN in cazul nostru ) si de acolo se distribuie la service-uri. Daca mergi la reprezentanta in circuit intra si firma mama BMW. Pentru productia de serie ( OEM ) toate sunt filtrare de BMW dar pe alea nu le simti ca vin direct pe masina, sunt in garantie si sunt schimbate - exceptie fac consumabilele.

 

Diferenta intre original si fake( vazuta din alt unghi ). Exemplu perfect.

 

Ti s-a spart farul si nu te duci la BMW ca n-ai chef sa dai 5 milioane din secunda in care ai trecut cu botul masinii poarta lor. Mergi la service. Acolo ti se spune ca ai posibilitatea sa cumperi doua modele DECO( banuiesc ca ati auzit de ei ) si Valeo. DECO e 10E, VALEO e 100E. Pe care-l cumperi? La aspect arata identic si sunt ambele de firma reproducand intocmai farul cerut de BMW. Functioneaza ambele perfect si au fotometria facuta ca la carte. Il cumperi pe ala mai ieftin in general fara sa stii ca sticla( sau geamul ) e tratata cu un lac de mana 3-a, ca aluminiul de pe reflector e mai subtire si dupa folosire lunga se cojeste sau se ingalbeneste in jurul farului ( aviz celor care merg pe ideea de tunning ), masca e dintr-un plastic mai subtire si daca faci un accident usor e posibil sa-ti crape ( tie binenteles ti se va parea normal ) etc. De ce e farul Valeo mai scump? Pentru ca Valeo are matritele originale pe care s-a facut productia de serie in timp ce DECO le-a copiat, Valeo are tzaspe audituri interne si externe plus controale de calitate de le BMW care-ti dau pumni in gura pentru fiecare defect in timp ce la DECO nu merge nici dracu` s.a.m.d.

Edited by Lomax8
Link to comment
Share on other sites

Pretul difera? Pai difera.

Si nu ma refer la pretul de reprezentanta ci de la magazin.

 

Pe producator e mai ieftin decat pe original, la acelasi magazin de la acelasi producator.

Iar pe original la magazin, e mult mai ieftin decat la reprezentanta.

nu mereu. eu am cautat 1. injector sub 1400 ron nu am gasit la magazine pe original si l-am luat de la reprezentanta cu 1200 si 2. filtrul epurator nu mai stiu pretul dar era cu 40 ron mai ieftin la reprezentanta decat la magazinele unde am intrebat.

Link to comment
Share on other sites

gasesti dar nu sti tu sa cauti

as avea si eu nevoie dar nu am gasit decat la un polonez care spune ca aduce din germania(de parca astia nu ar avea zeci de reprezentante)si pt8 l 5-30 ll04 mi-a cerut £89.astept sugestii:p un link m-ar ajuta mult.

 

ms

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Genial..ca veni vorba, tzatze sau cur? :rolleyes:

 

sigur, categoric cur, adica pe una cu tzatze mici si cur misto o mai halesc, insa poa' sa aiba si mama tzatelor, daca are un basau d-ala patrat, lasat si flescait, mi se ia instant. Curul, este foarte important :rolleyes: Plus ca un cur misto, iese mai mult in evidenta decat tzatele si e mai greu de fake-uit, in schimb una cu tzatze lasate de exemplu sau flesci d-alea, te poate induce in eroare cu sutiene d-alea push-up etc. la fel si fomeile cu tzatze mici, asa la cur e mai complicat, curu' ori e misto, ori nu.

 

 

Practic, i am more of an ass person, ca sa zic asa :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Inca un punct. Banuiesc sunteti posesori de BMW ceva mai vechi. N-as vrea sa ma simt eu prost cu E46 din 2001 si restul toti cu ultimele modele pe piata :thumbsup:

 

In momentul in care masina e scoasa din productia de serie, cum e si masina mea, cum sunt toate BMW-urile pana la modelele de actualitate - deci vorbim de cele aftermarket sau OES - toti furnizorii sunt obligati sa produca, in functie de angajamentul fiecaruia, componente. De ce sunt mai scumpe daca le cumperi de la service-ul BMW, SKODA, PEUGEOT sau ce drac de masina vreti voi. Pai pentru ca majoritatea producatorilor de masini filtreaza absolut toate piesele prin logistica proprie? Pe scurt mergi la service-ul local autorizat si ai urmatorul parcurs: piesa produsa in Romania -> ajunge la un centru logistic al firmei proprii ( MANN in cazul nostru ) si de acolo se distribuie la service-uri. Daca mergi la reprezentanta in circuit intra si firma mama BMW. Pentru productia de serie ( OEM ) toate sunt filtrare de BMW dar pe alea nu le simti ca vin direct pe masina, sunt in garantie si sunt schimbate - exceptie fac consumabilele.

 

Diferenta intre original si fake( vazuta din alt unghi ). Exemplu perfect.

 

Ti s-a spart farul si nu te duci la BMW ca n-ai chef sa dai 5 milioane din secunda in care ai trecut cu botul masinii poarta lor. Mergi la service. Acolo ti se spune ca ai posibilitatea sa cumperi doua modele DECO( banuiesc ca ati auzit de ei ) si Valeo. DECO e 10E, VALEO e 100E. Pe care-l cumperi? La aspect arata identic si sunt ambele de firma reproducand intocmai farul cerut de BMW. Functioneaza ambele perfect si au fotometria facuta ca la carte. Il cumperi pe ala mai ieftin in general fara sa stii ca sticla( sau geamul ) e tratata cu un lac de mana 3-a, ca aluminiul de pe reflector e mai subtire si dupa folosire lunga se cojeste sau se ingalbeneste in jurul farului ( aviz celor care merg pe ideea de tunning ), masca e dintr-un plastic mai subtire si daca faci un accident usor e posibil sa-ti crape ( tie binenteles ti se va parea normal ) etc. De ce e farul Valeo mai scump? Pentru ca Valeo are matritele originale pe care s-a facut productia de serie in timp ce DECO le-a copiat, Valeo are tzaspe audituri interne si externe plus controale de calitate de le BMW care-ti dau pumni in gura pentru fiecare defect in timp ce la DECO nu merge nici dracu` s.a.m.d.

nu este DECO; ci DEPO ;)

si este puiul HELLA

Link to comment
Share on other sites

sigur, categoric cur, adica pe una cu tzatze mici si cur misto o mai halesc, insa poa' sa aiba si mama tzatelor, daca are un basau d-ala patrat, lasat si flescait, mi se ia instant. Curul, este foarte important :rolleyes: Plus ca un cur misto, iese mai mult in evidenta decat tzatele si e mai greu de fake-uit, in schimb una cu tzatze lasate de exemplu sau flesci d-alea, te poate induce in eroare cu sutiene d-alea push-up etc. la fel si fomeile cu tzatze mici, asa la cur e mai complicat, curu' ori e misto, ori nu.

 

 

Practic, i am more of an ass person, ca sa zic asa :)

 

Am aceeasi parere..te inteleg perfect :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.