Jump to content

BMW- urile nu mai sunt BMW-uri


fbdcnt

Recommended Posts

eu nu mai stiu daca sunt sau daca nu mai sunt. merg aproape exclusiv cu bmw- uri din 1990. nu mai stiu cate am avut, toate modelele. imi era clar de ce le cumpar. tepene pe roti, feedback in volan ca niciuna, precizie la directie..frane..tot. modelele s-au schimbat, acum am un 525 si un x3 din astea noi, diesel. frate parca sunt ceva intre mercedes si audi nu bmw. mi-e rusine sa spun dar imi plac asa cum sunt acum. volanul mai fleasca, nu mai tragi de el, suspensia clar mai rafinata dar cumva mai moale, ma rog, masini mai de pensionari. parca as fi imbatranit eu pe langa bmw si bmw-ul pe langa mine. voi cei mai tinerei cum va impacati cu modelele noi? cei care le stiti si pe cele vechi si pe cele noi cum gasiti schimbarea? mie imi plac cum sunt acum dar parca nu mai sunt bmw.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

greu sa-ti raspunda cineva.

 

pai astia de-avem bmw-uri mai vechi si le laudam ca fiind ultimele autentice :rolleyes: o facem ca n-avem bani pentru astea noi, iar ceilalti care si-au luat modele noi n-ar avea niciun motiv sa dea bani pe vechituri.

 

dar f10 e un pas enorm fata de e60, care, inafara de electronica si formele ciudate, plus noile motorizari care nu existau inainte, nu avea, dupa cate stiu eu, prea mult de spus in plus fata de e39, visavis de placerea condusului.

 

daca inainte conducand concomitent ambele generatii de seria 5, in mod obiectiv ma simteam mai bine in e39, trebuie sa recunosc ca f10 este, intradevar, o masina de referinta.

 

sper c-ati inteles ceva :)

Link to comment
Share on other sites

Chestia cu masinile noi e ca , pentru fiecare interventie este necesara interventia servisului BMW, ceea ce mie nu-mi convine.

 

Dc sa platesc exemplu : manopera cateva ore pentru 1 bec pe care pot sa al schimb eu insumi.

 

Sau dc sa nu pot verifica nivelul uleiului prin metoda traditionala verificat nivelul jojei, completat sau nu , dc sa las un senzor ( care poate periclita oricand motorul) sa decida ce e mai bine pentru masina.

 

Si sunt "n" exemple de operatiuni pe care masinile precum e46, e39, e90,e53, se pot efectua si in afara unui service autorizat BMW.

 

Un alt exemplu din lumea curselor si nu numai , EVO 9 vs EVO X, turbina pozitionata in fata motorului fix sub galeria de evacuare. evo X turbina situata in spatele motorului , lucru ce denota ca pentru fiecare interventie trebuie demontata jumatate de masina si incasat ore de manopera in consecinta mai multe. :thumbsup:

 

Nu zic ca o masina noua nu este ceva misto, e chiar ideal, si nici nu sustin vreo epava de acum 10 ani , dar poate unele lucruri ar trebui lasate asa cum au fost multi zeci de ani. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mie personal nu mai imi place nici un BMW vechi. Suntem in 2012, tehnologia a evoluat. Primul BMW l-am avut fix acum 11 ani pe vremea asta si mi se parea ceva .... wow. Acum ma uit la E34 la fel cum ma uit la o Dacie, sa fiu sincer.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce reprezenta bmw inainte , am avut un E21 candva , dar sa spui ca aia era mai masina decat un E46 ..e cam mi-e si greu sa definesc . Intra la ceva fandoseala si figuri dar e doar parerea mea evident . MAi conteaza si motivul pt care cumperi un bmw si forumul asta stie ca sunt nenumarate motive . Asa ca poate doar clacheaza la unul din motive , in general e greu sa multumesti pe toata lumea , fie ca e vb de BMW , regina Angliei sau relatii clienti postvanzare .
Link to comment
Share on other sites

Eu am si E30 si E46....am mers in ultimul timp si cu 730d 2010...X5 2009...530D 2009....in fine....nu se pot compara modelele noi cu cele mai vechi de BMW....diferentele sunt uriase,electronica face foarte multe incat soferii BMW-urilor noi aproape ca in afara sa invarta de covrig nu prea mai au altceva de facut :D

In ceea ce ma priveste atunci cand merg cu E30-ul din 1989 ma simt extraordinar....fara electronica...fara directie asistata...fara toate nebuniile de pe masinile de astazi pur si simplu ma bucur de masina....eu sunt cel care face totul iar ursul imi da senzatia ca sunt exact ca un pilot de curse si nu un simplu sofer care merge din punctul a in punctul b. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce reprezenta bmw inainte , am avut un E21 candva , dar sa spui ca aia era mai masina decat un E46 ..e cam mi-e si greu sa definesc . Intra la ceva fandoseala si figuri dar e doar parerea mea evident . MAi conteaza si motivul pt care cumperi un bmw si forumul asta stie ca sunt nenumarate motive . Asa ca poate doar clacheaza la unul din motive , in general e greu sa multumesti pe toata lumea , fie ca e vb de BMW , regina Angliei sau relatii clienti postvanzare .

 

Asta face diferenta intre consumatori si pasionati, tu esti doar consumator, la fel si WLF...Sa nu confundam pasiunea cu a fi in pas cu evolutia tehnologiei. Traim alte vremuri, vremuri de consum , e greu sa compari. Vreau si modelul dar vreau si unul de acum 30 de ani, cu aceiasi apreciere si placere le-as conduce pe amandoua si cred ca in fiecare dimineata as pierde 10 min in garaj cu mana-n barba, incercand sa ma decid cu care sa merg. Nu-mi place E60 si E90, au fost copiii nedoriti

Edited by blitzu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mda. Iar s-a aruncat la bataie argumentul "pasionatului" de pasiune. De parca numai aia cu ursi de pe forum sunt pasionati de BMW ! Restul, cu BMW-uri din ultimele generatii suntem pasionati, de fapt, de Mercedes, dar ne-am luat un BMW 2005+ din greseala. Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Si eu am condus dacie si mergea volanul greu.(1310).

Nu am nici un regret ca masina pe care o conduc este mai sigura si nu se mai invarte volanul asa greu. Ba din contra - imi doream sa fie mai servoasistat decat este acum. Eu cu fiabilitaatea noilor modele am ceva de comentat.

Ca au urcat mult la capitolul siguranta si confort nu ma deranjeaza (dimpotriva). Eu consider E46-le meu / 2004 prea rigid pentru romania.

Daca noile modele au suspensii un pic mai moi este foarte bine. De asta exista M la fiecare model - pentru cei care vor sa simta si daca au calcat pe o moneda.

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu noua serie1.

Chiar daca directia e electrica, e dura, ca la vechile modele. Sa zic dura sau sportiva? :LMAO:

 

Am citit un interviu cu un boss de la bmw si spunea si el ca fiecare model e diferit, e setat in fctie de majoritatea cumparatorilor acelei game.

 

D-aia seria 1 e mai tineresc si de la 5 in sus mai pentru bosorogi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mda. Iar s-a aruncat la bataie argumentul "pasionatului" de pasiune. De parca numai aia cu ursi de pe forum sunt pasionati de BMW ! Restul, cu BMW-uri din ultimele generatii suntem pasionati, de fapt, de Mercedes, dar ne-am luat un BMW 2005+ din greseala.

Trist este ca 80% din cei ce au masini noi, o fac doar pentru a epata. Ceea ce nu duce deloc la pasiune.

E exact cum a spus Matt LeBlanc in ultimul episod din TopGear, ''daca esti pasionat, iti iei si-ti modifici masina, nu ai vrea ca un ''neavizat'' sa conduca exact ceea ce conduci tu doar fiindca are bani, nu e corect'' De aia in America se mai cumpara cate un m3, m6 dar mai fac vizite si la g-power si la alti tuneri, din pura pasiune, nu ca are cineva nevoie de asta. Cam asta e definitia pasiunii, nu e deloc pasiune daca ai bani sa-ti iei un e92...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

KIP - blitzu are dreptate in mare parte, doar ca asa cum stim pasiunea costa bani....cred ca a avea un E30 ca singura masina nu inseamna neaparat ca esti pasionat asa cum nici a avea un E90 sau F10 ca singura masina nu inseamna ca esti pasionat, eu vad pasiunea atunci cand ai de exemplu un E90 ca daily driver si mai ai acasa in garaj un E30 in curs de restaurare....cam asa vad eu esenta pasiunii pentru o marca de masina...apoi motivul pentru care in ziua de azi multi isi cumpara un BMW este emblema, ca poate ulterior pe unii chiar ii prinde flagelul este posibil, insa cine nu a avut anterior microbul asta pentru masini ma indoiesc ca i se va activa din cauza BMW-ului care pentru el e doar masina a carei emblema spune ceva celor din jur despre el, acum fiecare isi inchipuie in felul lui ce gandesc cei din jur cand il vad in BMW, sunt putini cred cei care au habar de ce un BMW a ajuns un BMW in ziua de azi....si asta se aplica si altor marci premium! Ceea este clar, asa cum sustine si cel ce a inceput topicul, masinile au inceput sa devina cam asemanatoare, din pacate atat intre modelele unui brand cat si intre branduri, si-au pierdut din personalitate si asta parca e mult mai evident la BMW din cauza caracterului lor pur-sange pe care il aveau inainte...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trist este ca 80% din cei ce au masini noi, o fac doar pentru a epata. Ceea ce nu duce deloc la pasiune.

nu e deloc pasiune daca ai bani sa-ti iei un e92...

 

deci sunt si eu un pasionat :)

afara cu alde drive de pe forum!

Link to comment
Share on other sites

am mai zis si repet pe la E30/E34/E32 s-a cam terminat treaba,ma rog oamenii au facut masinile pe ceea ce se vinde,lumea vrea dizel bme a dat dizel,lumea vrea suv si 4x4 s-a dat si asta.La fel am repetat si repet(poate unii ma cred nebun) as da oricand E46-ele meu pe un E30 cu motorizare si dotari similare.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

am mai zis si repet pe la E30/E34/E32 s-a cam terminat treaba,ma rog oamenii au facut masinile pe ceea ce se vinde,lumea vrea dizel bme a dat dizel,lumea vrea suv si 4x4 s-a dat si asta.La fel am repetat si repet(poate unii ma cred nebun) as da oricand E46-ele meu pe un E30 cu motorizare si dotari similare.

 

si ce te opreste?

Link to comment
Share on other sites

Raspunsul meu la intrebarea topic-ului este: sunt !

 

Un BMW fabricatie 2012, este, in 2012, cel putin la fel de BMW, cum era in 1990, un BMW fabricat in 1990. Parerea mea.

 

+1..Caracteristicile principale au ramas. Oricat de pasionat esti, un m3 e92 e in alta galaxie fata de un m3 e36 de exemplu.

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
asa este bmw-ul nu mai este c a fost, eu am renuntat si mi-am luat logan...pai sa vezi bai nene diferenta...cum trage ce directie are si ce frane, sa nu mai spun de acceleratie...daca stiam eu mai demult nu mai imi luam m3...
Link to comment
Share on other sites

Mai da-l naibii de bmw.

Am mers pe 4/5 februarie vreo 600 de km si am ramas inzapezit fix in fata garajului.

Dupa 6 ore de condus pe polei si zapada(unde imi fugea fundul doar ca retrogradam viteza la o cutie automata :p ..adica asa-zisa frana de motor) am injurat la bmw de mi-a venit acru.

Am ajuns sa-mi sun vecinii/prietenii sa-i "pun" in portbagaj ca sa intru in parcare.

Pasiune, pasiune dar eu nu concep sa umblu cu saci de nisip in spate doar ca sa nu raman inzapezit.

 

Si daca n-ar fi fost pasiune nu stateam cu testerul tot timpul pe ea si nu schimbam imediat toate tampeniile care ii treceau(este o ea) prin minte. Dar si pasiunea are limite. La urma urmei principalul scop al unei masini e sa te duca de la A la B nu sa-ti ofere orgasm.

 

Si atunci stai sa te intrebi, ce conteaza ce-a fost, ce este sau ce va fi daca atunci cand ai treaba pur si simplu esti powerless ?

 

PS:

Si ca sa nu existe discutii, am dunloop winstersport 3d (vechime 2 ani si carne gramada). Si da, am scos si DSC, am pus si DTC si frana de mana si de toate.Se invarteau ambele roti si nu vroia sa plece nici moarta. Daca n-ai nimic in portbagaj si e gheata pe jos bmw e de kko.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Si crezi ca nu ai fi ramas blocat in acelasi loc daca aveai tractiune fata?

 

Nu, categoric nu.

Tocmai pentru asta e renumit celebrul BMW. Pentru echilibrarea asta perfecta de 50-50% care mie mi-a dat de furca pana mi-am chemat vecinii si i-am "pus" in portbagaj.

Dar ma rog, astea sunt "frustarile" mele.

Oricum, fbdcnt este fericit. El are doar x-drive-uri :p

 

LOL :laugh: Daca e gheata pe jos nici cu un 4X4 nu prea ai ce face, ce sa mai vorbim de RWD...

 

Nici o relevanta. Cum am pus "greutate" in spate, mai taras/grabis/frecat/invartit dar am reusit.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.