Jump to content

BMW- urile nu mai sunt BMW-uri


fbdcnt

Recommended Posts

te stiam baiat destept,poate imi arati tu un E30 coupe 2,5 cu 100k la bord aer trapa si scaune incalzite la vanzare.Sau macar cu aer si trapa si cu pana in 100k la bord.La cele 2 care le-am gasit si cu care am incercat sa fac schimb,am fost refuzat politicos de proprietari(bine recunosc ca probabil s-au gandit ca un compact E46 se vinnde mai greu decat un E30 coupe..)

 

se gaseste afara cam tot ce vrei, nu ma refeream sa iei unul din tara.

 

dupa care faci recarosare, solutii se gasesc

Link to comment
Share on other sites

mai baieti, poate iar o sa fim in dezacord (dar e un forum nu?), insa eu apreciez si un hot care stie ce sa faca cu banii. si asta cere o stiinta, trebuie educatie, se dobandeste in ani foarte multi, sunt necesare multe cunostinde din multe domenii. nu e tot una sa cheltuiesti mult cu a cheltui cu stil. diferenta e enorma. nu conteaza cat cheltui, conteaza pe ce cheltui. sa sparga bani poate orice prost. uite ala cu colectia din garaj, nici nu ma intereseaza cine e, ma inclin in fata lui.
Link to comment
Share on other sites

mai baieti, poate iar o sa fim in dezacord (dar e un forum nu?), insa eu apreciez si un hot care stie ce sa faca cu banii. si asta cere o stiinta, trebuie educatie, se dobandeste in ani foarte multi, sunt necesare multe cunostinde din multe domenii. nu e tot una sa cheltuiesti mult cu a cheltui cu stil. diferenta e enorma. nu conteaza cat cheltui, conteaza pe ce cheltui. sa sparga bani poate orice prost. uite ala cu colectia din garaj, nici nu ma intereseaza cine e, ma inclin in fata lui.

 

Dar nici viata multa n-au.

Vorba aia romaneasca: ulciorul nu merge de multe ori la apa

Link to comment
Share on other sites

stai ca cum ne sar in cap adevaratii pasionati :pirate:

 

 

Inainte sa apara pasionatii, citind topicul cu atentie, am sesizat o constanta: un pasionat adevarat intotdeauna isi va cumpara modelul mai vechi, din pasiune, desi putea, la aceiasi bani, sa-si ia noul model. de nou.

 

cred ca e o chestie cu circuit inchis, care mie imi scapa.

Link to comment
Share on other sites

Eu personal cred ca masiinile care se fabrica in prezent printre care si BMW sunt mai mult comerciale din punct de vedere al durabilitatii...materialele cat mai reciclabile etc

Nu se compare bmw-urile din anii 80 si 90 din punct de vedere al calitati si durabilitatii cu ce se face acuma!si spun asta numa comparand tabla de pe ele

Parerea mea ca un bmw din 90 gen E30 sau E34 daca l-ai avea de nou si ai avea grija de el te tine pana la batranete si am si motive pentru a sustine asta

Cunosc un batran de la mine din Arad care si-a cumparat un E34 520i nou nout din germania cand au aparut

Are masina si in prezent ,arata impecabil pentru ca a bagat doar piese noi si cel mai teare e ca are peste 1 milion de km originali fara probleme la motor

Alt exemplu :am avut E30 din 89' care l-am dat acum 1 an si masina avea vopsea si boschet original de fabrica intradevar vopseaua era putin matuita dar la 20 de ani....restul ca nou in ea si avea doar 3 puncte de rugina cat degetul per toata caroseria.Apoi din puct de vedere al tablei din ele stiu o caroserie de rechin 5-ar din 80 care si acuma sta goala afara adika sa dat tot de pe ea a ramas doar caroseria cu tot cu usi si capote si va spun ca are vopsea originala usile cand le deschizi sunt grele ca de tank si rugina care o are pe el de la atatia amar de ani e doar de suprafata...nicaieri nu bagi degetul sa fie asa mancat...am ramas uimit.

Chiar si la accidente cunosc un caz in arad cu un 5-ar E34 care a pierdut controlul pe centru la noi a lovit 5 masini parcate si a rupt si un stalp de beton de iluminat!! Consecinta: a trebuit schimbate aripi masca fata capota si faruri ...atatin spatele barii din fata avea amortizoare pentru impact care tineau bara erau ca telescoapele ...cei care au E34 stiu

 

Daca ne referim din punct de vedere tehnologic nu se poate compara cele noi sunt net superioare dar cum am mai zis diferenta e de calitate la tabla si durabilitate in timp

Acum nu se mai fac masini sa te tina o viata...asta e mentalitatea

 

Si nu mai interpretati ca cei care sutin anii 90 vorbesc asa pentru ca nau bani de unul nou...e o aberatie

Eu in prezent am un E46 pe viitoar poate voi trece la E90 sau X5 dar tot am sa imi iau si un E30 si sincer imi pare rau ca a trebuit sal dau pe a meu

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

eu unu' prefer o masina fara "n" sisteme de control, fara "n" electronice pe ea, doar tu si motorul :laugh: din punct de vedere estetic, e normal ca modelele mai noi sa evolueze, la fel si la economie, dotari etc...

 

discutia cu si despre "pasionati" nu mi se pare a fi relevanta, e vorba de gusturi si cam atat. desigur, personal, sunt adeptul "tuningului" :laugh: ca sa zic asa, de ex daca n-as avea ce sa fac cu 15k euro, nu mi-as lua un e90 idem inca 100, ci mai degraba un e36 sau e38 si as baga bani in el, si mi-as face-o cum vrea muschii mei...fiecare dupa preferinte, cum am zis.

Link to comment
Share on other sites

Asta cu tabla mai tine la E34 , dar la E30 era tabla mai proasta ca la Dacia.

Eu personal am avut E30 si am scris mai sus in 20 de ani ce probleme la rugina a avut!

E30 sa facut in acelas timp cu E34 deci nu cred ca au facut diferenta de tabla..stai linistit

Acuma ca ai vazut E30-uri trase si praf sau duse de pe langa muntii Alpi cum e gen Ausria unde sa dat pe vremuri cu multa sare e partea a doua

Repet: conteza cum intretii o masina de noua....nu e indestructibila doar ca cum sau facut atunci te tin mai mult ca si acum

Mai ales si la cum cad piesele la cele noi etc...e comercial tot

Mercesed nu era pe vremuri sa dea sa piarda mult din cauza modelului cunoscut de voi Cobra care au niste motoare....de nu se mai stricau habar naveau multe ce e ala service...si normal ca fabrica pierde pentru ca ei fac si piese la inceput si daca masina tine atat de bine si e durabila tot ei pierd

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

sa dea dracu daca nu-mi iau si eu o vechitura din asta, ma jur. acum ma pun pe cautat, c-o sa fie greu, is atat de bune si nimeni nu se indura sa le dea, desi are bani de f30.

 

cred c-o sa fac diferenta si la fete, numai alea cu adevarat pasionale si cunoscatoare au sa se dea la mine dupa ce mi-o iau, deci idar uei e uin - uin.

 

Drive, Kip si cu Pole, va propun sa punem toti 4 bani mai, sa fim siguri ca avem o sansa. O tinem fiecare cate 3 luni.

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa apara pasionatii, citind topicul cu atentie, am sesizat o constanta: un pasionat adevarat intotdeauna isi va cumpara modelul mai vechi, din pasiune, desi putea, la aceiasi bani, sa-si ia noul model. de nou.

 

cred ca e o chestie cu circuit inchis, care mie imi scapa.

 

Asa cum s-a mai zis, cei care isi cumpara ultimele modele nu sunt pasionati, sunt doar.."norocosi".

Serios vorbind, foarte multi cauta Bmw doar pentru imagine, apoi in cateva luni devin brusc pasionati si fani inraiti.

Link to comment
Share on other sites

Asa cum s-a mai zis, cei care isi cumpara ultimele modele nu sunt pasionati, sunt doar.."norocosi".

Serios vorbind, foarte multi cauta Bmw doar pentru imagine, apoi in cateva luni devin brusc pasionati si fani inraiti.

 

pe forum cu gura in viata reala nu cred ca lucrurile stau chiar asa

 

Edit @alex, probabil nu gasesti la sub 100k km o masina de 20 de ani

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

sa dea dracu daca nu-mi iau si eu o vechitura din asta, ma jur. acum ma pun pe cautat, c-o sa fie greu, is atat de bune si nimeni nu se indura sa le dea, desi are bani de f30.

 

cred c-o sa fac diferenta si la fete, numai alea cu adevarat pasionale si cunoscatoare au sa se dea la mine dupa ce mi-o iau, deci idar uei e uin - uin.

 

Drive, Kip si cu Pole, va propun sa punem toti 4 bani mai, sa fim siguri ca avem o sansa. O tinem fiecare cate 3 luni.

Maestre lasa abureala,hai totusi ca fiecare sa zica si ce BMW-uri a detinut ca sa vedem daca vorbim din basme sau nu.

De ex don Pole parca a avut un E34 sa zica el mai iecsact daca a avut cu cazanu ala la fel de multe belele ca la celelante.

apropo de ce ne tine buzunarul,multi iau masina cu ultimii bani din casa la noi.

Oricum ca e E30 E36 E46 piesele tot pe acolo sunt ca pret.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

eu unu' prefer o masina fara "n" sisteme de control, fara "n" electronice pe ea, doar tu si motorul :laugh:

 

o dacia 1310 (cea fara injectie de 1.4 parca) sau lada iti satisfac pe deplin aceasta dorinta ..sunt bemweuri din 77 mai optionate decat un e46 facelift.

 

E30 sa facut in acelas timp cu E34 deci nu cred ca au facut diferenta de tabla..

 

la e46 cand o luai noua iti dadea garantie la tabla 10 ani , inca mai am pirate.png

 

 

Oricum ca e E30 E36 E46 piesele tot pe acolo sunt ca pret.

 

un singur exemplu , la e46 nu mai poti schimba pivotii separat ci doar bratul cu totul.

Link to comment
Share on other sites

http://www.e30ic.com/1988_325i_Convertible_Sales_Brochure.pdf

 

aici zice 6 ani garantie la tabla si 3 ani sau 36.000 mile in rest.Ma rog e un decapotabila masina dar nu cred ca asta conteaza.

Pai la E46 se schimba bratul cu totul ca e model mai evoluat doar nu? :D (desi parca si aici merge sa schimbi doar pivotii ca la cazane)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Pana acum 2 ani nu am stiut cum sunt bmw-urile. Eu aveam un vectra c 2003, 2.0 dti - 101cp...destul de puturoasa pt gabaritul ei. M-am urcat la un prieten mai nervos asa de fel , intr-un 325xi...sa dau o tura cu el. Ce senzatie!! Se infigea criminal masina, parca nu aveam gropi pe sosea, asa silentios amortizau amortizoarele ei, si urca acul de nu-mi venea sa cred. A mai trecut ceva vreme, am vandut vectra cei drept in 3 ani ma plictisisem maxim de ea...si am luat tot un vectra..GTS, 150 cp, cdti, facelift, s-au mai schimbat lucrurile, am vazut ce inseamna o masina mai puternica..dar a trecut 1 an si deja devenise plictisitoare si asta...am dat-o. Ce sa iau... a6 2.0 tdi...dar nu gaseam in banii care ii aveam ...si ca prin minune intr-o dimineata vad pe net un 525d ...care m-a cucerit pe loc ....si a fost a mea. Va spun sincer ca de aproape 2 ani de cand o am, nu m-a plictisit ! DELOC ! Si nu as da-o . Nu stiu cum sunt x5...sau noile modele 2011, si nici nu ma intereseaza, mie imi place e60-ul meu. Poate ca astea noi sunt mai misto...insa nu mi le permit, au niste preturi foarte mari.Iar referitor la calitatea materialelor , fiabilitate, si alte cele , nu am de ce sa ma plang deloc. Masina e rezistenta. Mai ales daca as fi luat-o de noua, sa merg atatia km cat are ea acum fara schimbari majore de piese, este incredibil de rezistenta!!! Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

nu ai mod pt iarna la cutie ?! la RWD frana de motor pe zapada cu gheata nu este prea benefica..de fapt , la RWD nu se recomanda frana de motor.

 

mod de iarna, e60 ? Hmmm..nu stiu de asa ceva.

La e38 aveai un fel de winter-mode cand treceai in manual.

 

Cat despre zapada cu gheata iar nu stiu ce sa mai cred. Frana de picior este exclusa(se duce de nu se vede) iar retrogradarea e oarecum ok cand diferentele nu sunt foarte mari pentru ca altfel poate pleca de fund(s-a intamplat doar o singura data dar cateodata este de ajuns). Oricum pe asemenea conditii singura regula care te salveaza e sa nu tragi de volan pt ca altfel esti direct pa.

 

O sa-mi iau niste saci de nisip pe care sa-i car iarna din pasiune :p . Iarna o injur, vara ma bucur. Si uite asa de vreo 4 ani ;)

Link to comment
Share on other sites

nu am avut probleme mari cu E46 iarna chiar sunt foarte multumit de cum merge(uluitor nu?) cu E30 am mai avut ceva probleme mai ales cand dadeam de gheata dar am rezolvat la momentul respectiv cu montarea unui LSD .

 

+1..nici eu nu am avut probleme. Iarna trecuta de mai multe ori am iesit din parcare foarte usor, iar vecinii cu tractiune fata se chinuiau serios. Chiar mi se pare mai usor de controlat iarna o masina cu tractiune spate :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Gelu_bmw

''la e46 cand o luai noua iti dadea garantie la tabla 10 ani , inca mai am pirate.png''

 

 

si la E30 sa dat garantie nu 10 ani dar au tinut lejer peste 10 ani daca a fost intretinuta ...si vorbesc din caz concret adika fostul meu E30 cu 3 puncte de rugina in 20 ani si vopsea si boschet original(daca ma pun sa caut mai am pozele inca)

Am si eu E46 si multe din ele au deja probleme cu rugina stiu ei posesorii la ce ma refer si cunosc si eu destui in Arad prieteni!! cu tot cu garantia lor nu mai e tabla din E46 ca cea din E30 sau E34

Si susntin totusi ca E46 si E39 inca au mai fost niste modele reusite....

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

nu m-am gandit la fiabilitate cand am deschis topicul ci la feeling. bmw-uri vechi am avut si eu f multe, la fel si noi. nu cred ca sunt mai nefiabile cele noi, sau daca sunt atunci lipsa de fiabilitate nu este proportionala cu gradul de complexitate tehnica. nu vreau sa tina o masina o viata, in plus acum toate marcile au o fiabiliate rezonabila. era vorba de comportament, de feedback.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.