Jump to content

BMW- urile nu mai sunt BMW-uri


fbdcnt

Recommended Posts

Macar la tractiune spate ai posibilitatea asta, de a pune "greutate". La tractiune fata ce faci, rogi 2 vecini sa se intinda pe capota? :rolleyes:

 

Da, sa faca plaja la -20 :p

Ma rog, imi cer scuze ca am detronat cumva subiectul dar avea oarecum tangenta prin prisma faptului ca vorbim de trecut si de prezent dar cand ne este mai mare dragul atunci pica.

Si cand zic pica, ma refer si la situatii de genul celei descrise mai devreme dar si subansamble care pica. Era chiar pe aici un printscreen de pe un site german care atesta ca Audi e mai fiabil decat BMW. Ca o fi obiectiv sau subiectiv n-am de unde sa stiu dar cert e ca generatiile noi de BMW clar au mai multe "nevoi" fata de cele vechi.

Si daca e chiar sa intind coada la maxim cred ca pot afirma ca un Logan e mai fiabil decat un BMW. :p ( evident explicatia ar fi ca primul n-are mai nimic pe el deci sanse mult mai reduse sa se strice ceva )

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Raspuns: DA! Bmw a ramas la fel de placut de condus mai putin fiabilitatea.Daca la un E34 incepea sa pice cate ceva dupa 2-300 de mii de km la astea noi deja pe la 60-80 de mii incep problemele.

Bmw-ul ideal dupa parerea mea e ala care inglobeaza tot ce a avut mai bun aceasta marca de-a lungul timpului si imbunatatit insa din pacate nu ma impac prea bine cu schimbarile radicale pe care le face bmw asupra noilor modele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu nu mai stiu daca sunt sau daca nu mai sunt. merg aproape exclusiv cu bmw- uri din 1990. nu mai stiu cate am avut, toate modelele. imi era clar de ce le cumpar. tepene pe roti, feedback in volan ca niciuna, precizie la directie..frane..tot. modelele s-au schimbat, acum am un 525 si un x3 din astea noi, diesel. frate parca sunt ceva intre mercedes si audi nu bmw. mi-e rusine sa spun dar imi plac asa cum sunt acum. volanul mai fleasca, nu mai tragi de el, suspensia clar mai rafinata dar cumva mai moale, ma rog, masini mai de pensionari. parca as fi imbatranit eu pe langa bmw si bmw-ul pe langa mine. voi cei mai tinerei cum va impacati cu modelele noi? cei care le stiti si pe cele vechi si pe cele noi cum gasiti schimbarea? mie imi plac cum sunt acum dar parca nu mai sunt bmw.

 

Nu mai sunt ce au fost ... Sincer sa fiu E46 din seria 3 e ultimul care imi mai place cat de cat (de aceea am achizitionat unul acum cativa ani). Pretul la care l-am achizitionat puteam sa cumpar cu 1-2 mii euro in plus un E90 dar nici nu mi-am dorit asa ceva.

 

E36 si E46 (coupe nFL) sunt cele mai aproapiate modele de un BMW sa zic clasic. Design-ul s-a schimbat mult E90 deja nu mai pastra trasaturile puternice de BMW si recunosc chiar si FL la E46 nu e prea grozav.

 

Cand spun BMW ma gandesc la seria 3 in principal fiind cele mai vandute modele. M3-ul E36 si E46 e deosebit ultimul mohican fiind E46 M3 CSL (dupa mine ultimul BMW adevarat - motor aspirat 6 cilindrii - inginerie in forma cea mai pura).

 

Asta e parerea mea altii cred ce vor !

 

 

Voie buna !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Într-adevăr, bmw nu mai este ce-a fost. Altfel, am putea spune ca un e39 e tot acolo cu un e28, şi bănuiesc ca sunteţi de acord ca nu e chiar aşa. Este normal ca lucrurile să evolueze, dar problema pentru mulţi este reticenţa la nou.

Despre modelele mai vechi (sau relativ vechi) se ştie, în general, ce probleme aveau şi cât de fiabile au fost (sau nu).

La modelele noi nu cred ca se poate vorbi despre fiabilitate încă. Seria 5 apare de un an, seria 3 acum se lansează. Despre fiabilitatea acestora se va putea vorbi peste încă vreo 2 sau 3 ani, părerea mea.

Pentru mine, nu există diferenţe majore, din punctul asta de vedere, intre generaţii.

Am avut bmw care anul asta împlineşte 33 de ani şi încă este în stare bună de funcţionare. Asta nu înseamnă ca e mai fiabil decât modelele mai noi. Înseamnă ca maşina aia a avut şi probleme, dar a fost întreţinută mai mult decât corespunzător. Nu cred ca un f10 nu ar rezista 30 de ani de acum înainte, dar nu ar fi exploatat şi întreţinut corespunzător.

Într-adevăr, probabilitatea apariţiei unor defecte este mai mare cu cât ansamblul respectiv este mai complicat, dar asta nu-l face mai puţin fiabil dacă ar fi să fie comparat cu un alt ansamblu, mult mai rudimentar.

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

Problema este ca nu mai rezista masinile in timp, cat rezistau odata demult. Dar asta e valabil la toate marcile, nu doar BMW. Puteti sa spuneti voi ce vreti, dar lampa de lumina interioara la E38-39 este mult mai calitativ executata decat cea de E60. Am inteles...materiale reciclabile...dar sincer asta nu e treaba mea...Sa o mai dea in maica-sa de combatere a poluarii, pentru ca o vaca polueaza prin excremente mai mult decat 5 masini euro3.

Toata stima pentru tehnologie, conduita de drum, stabilitate, si tot...in comparatie cu modelele vechi. Dar toata ne-stima pentru fiabilitate mult mai proasta datorita a foarte multa electronica, si pentru costul extrem de ridicat al tuturor modulelor electrice si electronice care cad extrem de des.

Nu cred ca murea nimeni daca verificai tu joja in continuare, si la F01, F10 sau F30. Nu cred ca ii cadea mana nimanui daca scotea joja si o verifica, in loc de acel senzor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca pe langa lupta "eco" la care bmw e lider si plasticele de acum sunt varza, de vina mai e si societatea de consum, adica si noi, care vrem sa schimbam masina la 4-5 ani.

Deci daca masina tine 4-5 ani fara sa te arda la buzunar, iti mai iei una ca a fost "fiabila".

 

Noroc!

Link to comment
Share on other sites

Cam asta e definitia pasiunii, nu e deloc pasiune daca ai bani sa-ti iei un e92...

eu nu cred asa ceva, e un fel de folclor comunist. din ce am vazut eu, cei care au bani, au bani pentru ca stiu de capul lor si fac cam orice mai bine, cu rezultate vreau sa spun. nu discut de hoti...etc., ci de oameni normali care muncesc. chiar si pasiunile, hobby-urile..toate le fac mai bine. exista si un puternic curent de opinie, din partea celor care in general nu pot, de a minimaliza/ nega valoarea. resortul este intern, vine din raportarea propriei persoane la o alta persoana sau obiect. pentru ca nu poate urca, incearca sa coboare adversarul. cred deci ca pasiunea nu are legatura cu banii si nu te numesti pasionat doar daca conduci un cadavru si stai numai cu mainile in el. cred ca pasionat sunt si eu, care cumpar toate modelele noi ce apar din curiozitate tehnica, cheltuind mai mult decat ar fi normal pe masini si motociclete.

Link to comment
Share on other sites

@fbdgfbhcnt

ÂŞi ce legĂŁturĂŁ are ce ai scris tu mai sus cu topicul?

ªi dacã tot pomeneºti de pasiune, ea nu se poate cuantifica dupã câte maºini ai avut sau cât de noi au fost ele...

Pasiunea e o stare de spirit, acel rânjet interior, tâmp, pe care Îl simÞi cu aceeaºi intensitate indiferent dacã scaunul În care eºti are piele de nazgul, Încãlzire ºi ventilaÞie, jdemii de reglaje sau e un simplu scaun.

Link to comment
Share on other sites

Într-adevăr, bmw nu mai este ce-a fost. Altfel, am putea spune ca un e39 e tot acolo cu un e28, şi bănuiesc ca sunteţi de acord ca nu e chiar aşa. Este normal ca lucrurile să evolueze, dar problema pentru mulţi este reticenţa la nou.

Despre modelele mai vechi (sau relativ vechi) se ştie, în general, ce probleme aveau şi cât de fiabile au fost (sau nu).

La modelele noi nu cred ca se poate vorbi despre fiabilitate încă. Seria 5 apare de un an, seria 3 acum se lansează. Despre fiabilitatea acestora se va putea vorbi peste încă vreo 2 sau 3 ani, părerea mea.

Pentru mine, nu există diferenţe majore, din punctul asta de vedere, intre generaţii.

Am avut bmw care anul asta împlineşte 33 de ani şi încă este în stare bună de funcţionare. Asta nu înseamnă ca e mai fiabil decât modelele mai noi. Înseamnă ca maşina aia a avut şi probleme, dar a fost întreţinută mai mult decât corespunzător. Nu cred ca un f10 nu ar rezista 30 de ani de acum înainte, dar nu ar fi exploatat şi întreţinut corespunzător.

Într-adevăr, probabilitatea apariţiei unor defecte este mai mare cu cât ansamblul respectiv este mai complicat, dar asta nu-l face mai puţin fiabil dacă ar fi să fie comparat cu un alt ansamblu, mult mai rudimentar.

 

e simplu la astea noi,hai sa luam E46 stiu de cel putin 2 probleme destul de mari:

-fisurarea rear subframe

-la motoarele de 3 litri daca se merge mai mult sportiv de desface piulita de la pompa de ulei=> adio presiune ulei

mai sunt probleme clasice(benzina vorbim de M54)

 

-garniturile VANOS

-senzorii axe cu came

-valva PCV se infunda

-senzorul nivel ulei

-vasul de expansiune

Asa in general:

-piesa cu tepi

-stopurile spate au masa cam slaba si in timp dau erori

-macaralele de la geamuri care fac figuri

la E30 nu tin minte sa fi avut foarte multe probleme(ce am avut au fost datorate neschimbarii unor piese la timp)asa ca idee la E30 radiatorul(cel din cauza caruia am avut probleme) era cel original al masinii ,avea cam 20 de ani la E46 nu cred ca va tine la fel de mult.

 

si ce te opreste?

te stiam baiat destept,poate imi arati tu un E30 coupe 2,5 cu 100k la bord aer trapa si scaune incalzite la vanzare.Sau macar cu aer si trapa si cu pana in 100k la bord.La cele 2 care le-am gasit si cu care am incercat sa fac schimb,am fost refuzat politicos de proprietari(bine recunosc ca probabil s-au gandit ca un compact E46 se vinnde mai greu decat un E30 coupe..)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

eu nu cred asa ceva, e un fel de folclor comunist. din ce am vazut eu, cei care au bani, au bani pentru ca stiu de capul lor si fac cam orice mai bine, cu rezultate vreau sa spun. nu discut de hoti...etc., ci de oameni normali care muncesc. chiar si pasiunile, hobby-urile..toate le fac mai bine. exista si un puternic curent de opinie, din partea celor care in general nu pot, de a minimaliza/ nega valoarea. resortul este intern, vine din raportarea propriei persoane la o alta persoana sau obiect. pentru ca nu poate urca, incearca sa coboare adversarul. cred deci ca pasiunea nu are legatura cu banii si nu te numesti pasionat doar daca conduci un cadavru si stai numai cu mainile in el. cred ca pasionat sunt si eu, care cumpar toate modelele noi ce apar din curiozitate tehnica, cheltuind mai mult decat ar fi normal pe masini si motociclete.

 

absolut corect.

Link to comment
Share on other sites

Firma BMW este acum, ceea ce a fost si acum 30 de ani, si produsele lor la fel. Are aceeasi tinte in "minte" atunci cand lanseaza un produs nou indiferent cat timp a trecut sau va trece de acum incolo. In primul rand se adreseaza celor care doresc ce este mai bun si de calitate in orice domeniu. O sa va dau doua linkuri sa vedeti ca nimic nu s-a schimbat in strategia lor de a vinde ceea ce produc. Este exact aceeasi problema ca in evolutia computerului sau a telefonului. Depinde foarte mult de varsta si de cum percepem fiecare din noi, un produs la un moment dat ( de obicei cand atingi o anumita maturitate in gandire) . De exemplu tatal meu foloseste un telefon Nokia destul de simplu, in genul celor din 2006-2007, pentru ca la modelul ala s-a oprit. Tehnologia a mers mai departe si acum majoritatea au smartphone sau tablete, etc. , dar pentru el utilitatea telefonului s-a oprit acolo (bateria 4-5 zile,un sms un calendar, agenda si cam atat :) Nu cred ca mai este cineva dintre noi care isi doreste un 4.8.6. sau Pentium II :). Dar sigur sunt cei care prefera un PC cu windows in locul unei tablete . Revenind la masini, sunt convins ca daca as avea bani as cumpara un F30 sau F10cu navi mare, cu head-up display si night vison daca se poate si poate m-as opri acolo chiar daca peste cativa ani o sa apara i 8 sau alta "minune".

 

BMW este un "must-have" la fel ca Iphone. Revin la comparatia cu telefoanele, sunt multi care prefera sa isi cumpere un Iphone 3GS (tehnologie veche in cazul telefoanelor) la 7-8 sute de lei, doar pentru ca este Iphone, cu toate ca la aceeasi bani ar putea sa cumpere un Samsung nou si poate mai performant. BMW-ul il cumperi de obicei cu inima nu cu capul. Eu ma numar printre acestia, am un e46 acum, cu toate ca in momentul in care l-am cumparat as fi putut sa aleg ceva nou in aceeasi bani. Dar inima a ales...Week-end placut tuturor!

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Zy5bzmXbCuY&feature=related

Link to comment
Share on other sites

pai daca la asta se rezuma pasiunea, inseamna ca sunt oameni pasionati doar in Dorobanti, sau vara la Rex in Mamaia.

 

 

 

Acum depinde, sunt oameni carora le place detailingul ca si pasiune, altora le place tuningul ,unora le plac cursele,etc .eu cred ca in asta consta pasiunea nu sa numai sti cate chei la masini ai,sau cat de gros e contul bancar.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Da, uite aici pasiune fara numar. :frantics:

 

http://www.youtube.com/watch?v=nKHIAuAHn0Y&feature=related

 

Iti dai seama cat stress, cred ca pierde cel putin o ora doar pana se hotaraste cu ce masina pleaca.. gen "la dracu, nu pot sa iau azi lamborghiniul ca-s incaltat cu pantofi ferrari, acum ce fac, schimb incaltarile sau aleg ferrariul... ah, sau cel mai bine pun slapii si iau bmw-ul" :laugh:

 

Vreau sa devin sultan. :angel:

Link to comment
Share on other sites

Bmwu e masina de ocna, se face de ras cu ea, gen Dacia Logan Papuc printre alealalte.

 

:hyper:

 

 

Si cand te mai gandesti ca ai naibi arabeti au benzina pe sfert fata de cat este pe la noi.

 

uite asa mi-as lua si eu un HEMI asa de zi cu zi , doar sa stiu ca fac plinu cu 120 de lei.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Asta a fost atata de adanca incat era sa ma inec.

 

Vrei sa spui ca nu este asa, cati nu sunt care au cumparat BMW fara sa stie cu ce se mananca si dupa aceea se plang ca se strica des, ca sunt piesele scumpe, ca aluneca pe zapada, etc. La fel si cu Iphone, am cunostinte ca si-au cumparat si dupa aceea se plangeau ca nu stiu sa isi schimbe tonul de apel, ca nu tine bateria sau cine stie ce aberatie. Dar AVEAU IPHONE/BMW ca asa "se cere"...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Oricum, prin Dubai am cascat si eu gura pe acolo acu' vreo 2 ani... insa sincer, nu am vazut masini de aur si coloane de bugatti fara numar. Poate nu era sezon, mai stii :)

 

Vrei sa spui ca nu este asa, cati nu sunt care au cumparat BMW fara sa stie cu ce se mananca si dupa aceea se plang ca se strica des, ca sunt piesele scumpe, ca aluneca pe zapada, etc. La fel si cu Iphone, am cunostinte ca si-au cumparat si dupa aceea se plangeau ca nu stiu sa isi schimbe tonul de apel, ca nu tine bateria sau cine stie ce aberatie. Dar AVEAU IPHONE/BMW ca asa "se cere"...

 

ba ai dreptate, ca si d-rive de altfel.

 

stai ca cum ne sar in cap adevaratii pasionati :pirate:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.