Jump to content

BMW- urile nu mai sunt BMW-uri


fbdcnt

Recommended Posts

 

@ionut marius, unde ai vazut testul de suspensii. Baga si tu un link ceva sa vada si ochiu nostru.

Nu de alta dar chiar de la aparitia lui F10 am afirmat lucrul asta si unii se uitau stramb la mine.

 

In toate testele facute de cei la AMS,autobild susp adaptive ale 5er-ului si ale 1er-ului sunt cele mai confrtabile.

 

Oricum,bmw-urile din ziua de azi permit mult mai mult din cauza tehnologiei,eu ma plictisesc la drum lung cu x6-le,adorm in localitati chiar daca merg la limita de sus,nu ac lucru il puteam spune cand mergeam cu e46-le.

Link to comment
Share on other sites

Inafara faptului ca discutiile au ajuns foarte departe si la nici o concluzie , ceva normal in ultima vreme in majoritatea topicurilor acestui forum ... Ca posesor al mai multor modele pe care le-am schimbat de-a lungul timpului , plus posibilitatea de a conduce mai multe modele alte altor prieteni si cunostinte ce au BMW-uri , am ajuns la concluzia ca , orice model nou e net superior celui vechi din cele mai multe puncte de vedere si tot ceea ce spun unii din useri ca duce la a nu mai fii aceleasi masini , inseamna defapt evolutie. Poate uneori fiabilitatea noilor sisteme nu e chiar ceea ce ne-am astepta. Dar totusi intr-un final cand conduci un BMW realizezi ca e ceea ce promoveaza producatorul. Placerea de a conduce .
Link to comment
Share on other sites

pt mine sa conduc pe vremea asta un e30,e36,e34 fara ca macar sa aibe , MACAR un ASC ..e crima, numai relaxat n-as fi , ce sa mai vorbesc de placerea de a conduce.

Ce poate fi mai amuzant decat 15-20-30 minute de incercari+ o lopata zdravana pentru a iesi din parcare.(fara sisteme,fara blocant)

Evolutia e clar un lucru bun.Daca ne-am permite toti modele noi...putini ar mai detine un e30,e36,e34 si nu ar fi folosite zilnic.

Link to comment
Share on other sites

Eu as zice dimpotriva cand masina nu are astfel de sisteme ajutatoare TU conduci masina - aia e placerea de a conduce sa STII tu ca daca apesi acceleratia cu 2mm mai mult iti fuge de fund, sa STII tu ce trebuie sa faci atunci ca sa o redresezi, etc.

Cand masina e burdusita cu sisteme ajutatoare atunci masina te cam conduce pe TINE. Nu ma intelegeti gresit, si eu m-am bucurat ca o sa bage ASC obligatoriu pe toate masinile noi, ma voi simti mai in siguranta stiind ca blonda sau fazanul din masina de langa mine are astfel de sisteme ajutatoare dar eu sincer nu mi le doresc.

Link to comment
Share on other sites

mda, daca ai o zi prosta o sa sti tu ..cum sa intri in prima bordura , in cazul fericitrolleyes.gif

 

p.s. la e46 ai doua stagi pt dezactivat sisteme, daca le scoti , pur si simplu nu mai recunosti masina..mi se pare jalnica.

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

e oarecum amuzanta treaba asta cu placerea de-a conduce fara asc/dsc/etc. poate pentru cei care nu ies din oras si se joaca cu masina pana in centru si inapoi.

cand ai de facut cateva sute de kilometri si ploua si te grabesti, parca se schimba treaba. in plus, sistemele de siguranta si masina asta care te conduce ea pe tine duc, impreuna, la o alta bucurie: cand ajungi la destinatie nu te mai simti asa de obosit.

 

dar, vorba lui Poiuyt: exista si dacii si lada, care are tractiune spate.

Link to comment
Share on other sites

palcerea asta de a conduce e discutabila, nu stiu ce placere majora poti avea intr-o masina de sub 200cp(care e o masina de putere medie in ziua de azi)

 

in concluzie sa spui ca intr-un e30, e36, e34 cu motoare mici ai o placere de a conduce nemarginita, iar un e90 te conduce el, mi se pare aberant

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Teoria asta tine f mult si de sofer, in primul rand ca la modelele mai noi se pot dezactiva sistemele de siguranta, deci nu pot fi considerate un impediment.

 

In al doilea rand, pe vreme uscata, un sofer bun pe circuit (deci la viteze mari) va manui un e36 m3, la fel ca pe un e92 m3.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

similea vad ca vrei sa-l faci gelos pe gelu :p

 

 

da di unde bre :p , mi-a placut ca mie nu mi-a trecut prin cap treaba asta cu pasiunea cu motoare mici dar pasionale.

 

m-am urcat odata intr=-un e30, tocmai ma dadusem jos din e60 si m-a busit rasul. avea tobe.

 

 

da vad ca Poyu e suparat pe tine. Eu nu ma bag, poa' sa fie periculos.

Edited by Similea
Link to comment
Share on other sites

palcerea asta de a conduce e discutabila, nu stiu ce placere majora poti avea intr-o masina de sub 200cp(care e o masina de putere medie in ziua de azi)

 

in concluzie sa spui ca intr-un e30, e36, e34 cu motoare mici ai o placere de a conduce nemarginita, iar un e90 te conduce el, mi se pare aberant

 

Incearca sa mergi cu un E30 cu macar 200 de cp.....iti garantez ca-ti vei schimba parerea :D .....si ca o promisiune cand va veni caldura te invit la un test cu masina mea :)

Link to comment
Share on other sites

in primul rand ca la modelele mai noi se pot dezactiva sistemele de siguranta

 

exact.

 

de exemplu acest individ este un fin sofer in ale bmw-urilor fara sisteme,sisteme non active in cazul lui, si iata ce-i poate pielea : wacko.gif

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=jPkGziLDHOM&feature=related

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa mergi cu un E30 cu macar 200 de cp.....iti garantez ca-ti vei schimba parerea :D .....si ca o promisiune cand va veni caldura te invit la un test cu masina mea :)

 

nu inteleg de ce un e30 325i e mai fun decat un e92 325i, un e92 accelereaza mai repede, franeaza mai repede, ia curbele mai rapid....so?

Link to comment
Share on other sites

Eu as zice dimpotriva cand masina nu are astfel de sisteme ajutatoare TU conduci masina - aia e placerea de a conduce sa STII tu ca daca apesi acceleratia cu 2mm mai mult iti fuge de fund, sa STII tu ce trebuie sa faci atunci ca sa o redresezi, etc.

Cand masina e burdusita cu sisteme ajutatoare atunci masina te cam conduce pe TINE. Nu ma intelegeti gresit, si eu m-am bucurat ca o sa bage ASC obligatoriu pe toate masinile noi, ma voi simti mai in siguranta stiind ca blonda sau fazanul din masina de langa mine are astfel de sisteme ajutatoare dar eu sincer nu mi le doresc.

 

kkt , pana si cu o masina cu dsc+dtc+anv bune de iarna daca o calci prea tare pe coada iti fuge fundul pe curbe imediat,sa mergi cu un rwd fara sisteme pe o astfel de vreme chiar si o banala plimbare poate devni un chin.

 

nu inteleg de ce un e30 325i e mai fun decat un e92 325i, un e92 accelereaza mai repede, franeaza mai repede, ia curbele mai rapid....so?

 

Pai e mai fun,in e92 la 160km/h probabil ca adormi,in e30 probabil ai impresia ca mai ai un pic si decolezi.

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce un e30 325i e mai fun decat un e92 325i, un e92 accelereaza mai repede, franeaza mai repede, ia curbele mai rapid....so?

eu am mers cu ambele, si credema la E30 simti altfel cei 200cp

 

 

 

 

exact.

 

de exemplu acest individ este un fin sofer in ale bmw-urilor fara sisteme,sisteme non active in cazul lui, si iata ce-i poate pielea : wacko.gif

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=jPkGziLDHOM&feature=related

 

daca bruschezi comenzile , asa face la orice masina, tipu ala e un mare idiot

Link to comment
Share on other sites

tot lafel de probabil ca si viteza o simti altfel , adica in e30 la 150 zici ca zbori , iar in e92 zici ca ai 80 , eu zic ca pasiunea asta tine si de puterea banului de care dispune fiecare posesor.

 

daca bruschezi comenzile , asa face la orice masina, tipu ala e un mare idiot

 

daca ai DSC on nu poti accelera in astfel de situati, desi esti in blana, plus ca daca faci stanga dreapta aiurea se auto infraneaza rotile pt pastrarea traiectoriei functie de unghiul volanului(la ASC nu este valabil)

 

si da, ala este un idiot.

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce un e30 325i e mai fun decat un e92 325i, un e92 accelereaza mai repede, franeaza mai repede, ia curbele mai rapid....so?

 

Sunt deacord cu tine...accelereaza mai repede...franeaza mai repede....poate ia curbele mai rapid :) .....dar cu siguranta in e30 te vei simti altfel :D ....eu unul prefer sa fac plimbari in wk cu ursul pentru ca ma simt foarte bine in el...cine stie...sunt defect si prefer ceva clasic in locul electronicii actuale :)

Am avut ocazia sa fac cateva plimbari cu un M3 E92 Ac Schnitzer cu motor de 500 de cai si toate modificarile din pachet.....o masina extraordinara.....insa desi masina este mai rapida si superioara unui M3 E46 mie unuia mi-a placut mai mult si m-am simtit mai bine si mai "legat" cumva de E46!!!......ma repet...poate sunt defect :D

In vara am facut un drum mai lung cu masina unui prieten bun...un 730d 2010....o masina deosebita...cu puntea spate directionala...cu toate nebuniile posibile si imposibile in ea....si totusi mi-a placut mai mult sa merg cu un E38 740i din 1997....masina ma facea sa zambesc in continuu....oare de ce?? :D

Eu cred ca pana la urma e chestie de gust si in principal de bani.....sau doar de bani...!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.