Jump to content

BMW- urile nu mai sunt BMW-uri


fbdcnt

Recommended Posts

asa e la noi , mentalitatea asta sa ai masina cat mai noua, in afara sint multe masini de 15 ani.

 

afara unde? in cuba? nu-mi zi ca germania are parcul auto mai vechi ca al nostru ca nu te cred

 

LE: si ce vrei sa zici ca mentalitatea sa ai masina cat mai noua e gresita?

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Nu cred..Daca ai 2-3-4 masini, una dintre ele e30/e36, folosita ocazional, atunci inteleg. Dar ca masina de zi cu zi, un e30/e36 nu e ales din pasiune, e ales din motive financiare. Sau poate nu sunt eu suficient de "pasionat". Eu nu vad nici o pasiune in a merge cu o masina veche de 20-25ani zilnic.

 

Un mare + 1 !

Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca 1M ar da niste senzatii foarte tari , nu degeaba i-au zis astia urmasul m3-ului e30 si ce am mai vazut pe la emisiuni , e30-ul M este si acum considerat cel mai M3 dintre toate care s-au facut pana acum .

 

Imi plac foarte mult masinile , dar oricat de mult am in sange asta , ca masina de zi cu zi mi-as cara b*sinile intr-un seria 5 touring ultimul tip , dintr-un simplu motiv , siguranta mea si a pasagerilor mei , restul nu mai conteaza dar presupun ca dupa un impact urat sa vezi ca esti bine tu si familia ta este de nepretuit , pentru restu exista mastercard .

Link to comment
Share on other sites

Mai fratilor, mai lasati-l naibii de LSD, mor cand va aud, de parca fara autoblocant/LSD (cum vreti voi sa ii spuneti) nu se mai poate merge. Am circulat pe zapezile astea fara vreun sistem inafara de ABS fara absolut nici un fel de problema, merg zilnic in Bucuresti, nu am ramas o data intepenit si cauciucurile sunt de iarna dar destul de uzate. Totul tine si de sofer, parca toti ati facut scoala de soferi pe o masina cu 5 sisteme de control... Daca te inveti cu ea si esti putin atent ca daca o accelerezi mai tare decat trebuie sa o lasi din acceleratie nu este nici o problema, nu am derapat deloc fara sa vreau eu sa o dau de spate. Nu vreau sa credeti ca ma dau vreun mare sofer, este prima iarna cu tractiune spate si eram cam timorat de povestile auzite, dar usor usor am invatat masina si este super.

 

Referitor la vechi vs nou, e normal ca daca mi-as permite as merge catre un model mai nou, insa nici cu acesta nu ma simt in trafic inferior unui E46, uneori o masina mai veche dar pusa la pct si ingrijita poate starni mai multa admiratie din partea unui cunoscator al fenomenului auto, nu vorbim de "fetite", care au ochiul format catre cea mai scumpa.

Multi spun ca feelingul nu este acelasi, nu am condus un model cu drive-by-wire cum sunt cele noi, dar mie unul nu imi inspira incredere ideea ca un calculator stabileste daca face ce si cum doresc eu. Pur si simplu nu cred ca se simte la fel, automat este un alt raport de demultiplicare al directie in functie de viteza si de setarea generala a masinii. Stiu ca asta inseamna evolutie, dar cateodata si prea multa electronica strica.

Edited by DYC66
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e30 v-a deveni o masina de colectie, nici pe departe

 

B-490-RZV tu nu esti pasionat :(

aha banuiesc ca M3 E30 e ceva diferit nu?

una peste alta frumusetea sta in ochiul privitorului,clar ca nu faci impresie cu un E30 orice neam ar fi el,asa cu un E90 E60 poti sa arati vecinilor ce tare esti :)La fel de logic ca E30 nu e masina de zi cu zi,sau ma rog nu in Romania unde exemplarele bine intretinute le numeri pe degete.

Ca si feeling la fel de normal ca nu mai seamana una cu alta,piata auto a evoluat si BMW s-a reorientat din unele puncte de vedere:

-motoare dizel mai performante decat benzina

-motoare benzina turbo

-suspensii ceva mai confortabile.

Ca si feeling din ce am mers eu: cu E30 323i fara servo simteam altfel drumul versus E46 325ti curent,nu e o diferenta enorma dar oricum diferenta exista.Din punct de vedere al sigurantei clar tot ce e nou e mai sigur unde un E30 nu te ierta deloc si nu odata m-am trezit de-a latul cu el un E46 ramane pe sosea linistit cu ajutorul electronicii.Oricum din cei care scriu aici putini au condus modele mai vechi .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce intelegeti voi prin senzatii ? totul se rezuma la cat de tare fuge masina de fund ? fug si astea noi daca le dezactivezi sistemele de rup,chiar si cu awd.

 

Unii nu vor sa inteleaga ca totul a evoluat,de la motoare,sasiu,suspensie,electronica,directie si pana la antifonare.Logic ca la masinile noi directia este mai moale,logic ca nu mai vibreaza la vit mici,logic ca motoarele nu se mai aud atat de tare,etc.

 

Ce tot ii trageti cu m3 e30,pe anumite cirucite este batut de 120d 163cp.

Link to comment
Share on other sites

cum sa inceapa o masina sport de la 100 cp/tona?

 

Ai sa razi dar foarte multi posesori de 320d considera ca au masina sport, daca mai este si coupe atunci e de la sine inteles. Nu mai zic de cei cu skoda tdi care conduc ca nebunii ca sa demonstreze ca masina lor e la fel de buna ca una mai de marca.

 

Ce tot ii trageti cu m3 e30,pe anumite cirucite este batut de 120d 163cp.

 

Q.E.D

 

Eu consider sport ceva pe la 150cp/tona. Adica vreo 225cp/1,5tone :rolleyes:

 

De ce crezi asta? Cam atat are masina ta? :console:

Link to comment
Share on other sites

Ce intelegeti voi prin senzatii ? totul se rezuma la cat de tare fuge masina de fund ? fug si astea noi daca le dezactivezi sistemele de rup,chiar si cu awd.

 

Unii nu vor sa inteleaga ca totul a evoluat,de la motoare,sasiu,suspensie,electronica,directie si pana la antifonare.Logic ca la masinile noi directia este mai moale,logic ca nu mai vibreaza la vit mici,logic ca motoarele nu se mai aud atat de tare,etc.

 

Ce tot ii trageti cu m3 e30,pe anumite cirucite este batut de 120d 163cp.

 

http://www.fastestlaps.com/comparisons/bmw_120d_2007-vs-bmw_m3_e30.html

 

poate gasesti niste timpi..

 

edit

 

http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e30.html

am comparat cu 123d

http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_123d.html

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ce tot ii trageti cu m3 e30,pe anumite cirucite este batut de 120d 163cp.

Te rog sa-mi arati si mie unde ai vazut tu asa ceva??

 

Am o revista BMW acasa din germania in care s-au facut comparatii si teste intre toate M-urile din istoria marcii BMW.

Cei care au facut testele comparative erau fosti piloti de curse, iar in urma clasamentului final pe primul loc in unanimitate de voturi!!!...a iesit E30 M3 EVO II....urmat de E46 CSL si abia pe locul 3 E92 M3.

E36 era pe undeva la coada clasamentului :D

Edited by ady_viteza
Link to comment
Share on other sites

Sunt pasionat de masini in general. Pentru Bmw e ceva aparte, dar nimic iesit din comun. :rolleyes:

 

B-490-RZV fara suparare dar cred ca emiti cam multe opinii pentu cineva care acum 1 luna intreba aici pe forum daca sa-si ia Audi sau BMW. De varsta ta nu mai zic nimic. Cu cate modele de BMW ai mers macar, nu zic sa le fi condus tu? Ma gandesc ca destule din moment ce poti face aprecieri atat de pertinente.

Link to comment
Share on other sites

Te rog sa-mi arati si mie unde ai vazut tu asa ceva??

 

Am o revista BMW acasa din germania in care s-au facut comparatii si teste intre toate M-urile din istoria marcii BMW.

Cei care au facut testele comparative erau fosti piloti de curse, iar in urma clasamentului final pe primul loc in unanimitate de voturi!!!...a iesit E30 M3 EVO II....urmat de E46 CSL si abia pe locul 3 E92 M3.

E36 era pe undeva la coada clasamentului :D

auto motor si sport parca era,a fost si in editia in limba romana parca

Link to comment
Share on other sites

Cateva spicuiri din Supercar noiembrie 2007 :D

 

 

"cum se poate ca un M3 e30 in 4 cilindri patratos si obosit sa tina pasul cu salbaticia bruta a CSL-ului,vitezei dezlantuite a M5-ului,supercar-ului cu motor central M1 si echilibrului fenomenal din M3 E92???

Chiar foarte usor...

M3 E30 e scandalos de reusit....mai la subiect este scandalos de reusit intr-un mod pe care cei de la divizia M ori l-au uitat ori au decis sa-l ignore.Ceva din esenta E30-ului e prezent in CSL si in M1-o senzatie de puritate de conectivitate si sinceritate mecanica-dar nu si in M3-ul E92.Pe cat de rapida aderenta si sensibila la acceleratii E92-ul pur si simplu nu are subtilitatea dinamica a lui E30 ,agilitatea necompromisa si acea intimitate!!!

Jean Alesi campionul mondial din F1 declara ca i-a placut atat de mult E30-ul incat a marturisit ca a fost una din cele mai placute si mai manevrabile masini de strada pe care le-a condus vreodata.Distributia maselor de 48/52 e un indiciu referitor la motivul pentru care masina se simte atat de echilibrata si atat de ravnita.Masina se contopeste cu soferul..nu se bazeaza pe ajutor electronic deci trebuie sa existe o incredere reciproca!!!

Experienta poate fi uneori ciudata,misterioasa.E ca si cum ar sti exact ceea ce vrei sa faci.Daca nu poti lega o prietenie cu E30 inseamna ca sunt sanse serioase sa nu ai prieteni deloc.Viteza cu care intra in curbe,senzatia pe care ti-o transmite,precizia si interactiunea pura dintre masina si sofer conteaza mult mai mult decat viteza in linia dreapta.

Din toate punctele de vedere e masina care a adus diviziei M reputatia de acum.

E30-ul ofera mult mai mult intr-un pachet mai mic si distruge ideea ca mai multa putere inseamna neaparat si mai multe satisfactii.Daca asa sta treaba atunci M3-ul E92 care pe hartie e cea mai buna solutie ar trebui sa reprezinte varful reusitelor diviziei M...dar sclipirea de geniu vine dintr-o alta era :D :D

Link to comment
Share on other sites

Denaturam discutia.

Ia un e30 de 170cp, si ia un e92 de 170cp, ambele in stare perfecta. Pai il mananca ursul, pe curbe, pe linie dreapta, peste tot. Raportul cp/tona, tine de fizica, oricat de pline de electronica si tehnica sunt masinile acum.

 

Revenind la ideea daca masinile noi mai sunt bmw, sigur ca sunt, e alt trend acum, insa bmw e tot bmw, mai ales 1m :)

 

Legat de faza ca numai cei fara bani conduc masini vechi, e adevarat dar partial. La venitul actual, mi-as putea permite un e60, e90 dotate in maxim un an,insa pur si simplu sunt multumit de ce am acum (chiar daca inca nu e pe strazi) si alte sunt prioritatile, nu depind de mama sau de tata. Posibil sa fiu eu mai retardat dar in cazul meu, asta e realitatea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lasa-i roco sa vorbeasca, ca tot la bani se ajunge.

 

Si daca mai vad pe cineva ca zice ca in germania nu-s masini vechi pe strada, ii dau cu ceva prin monitor :)

 

Fara cea mai mica minciuna, in germania cel putin, vezi masini vechi cate vrei pe strada, golf 1,2, opel astra, e36 tot ce vrei. Ce dracu, doar nu eram orb, pot sa afirm ca parcul lor are cel putin aceeasi vechime ca al nostru.

 

 

 

LE: Si va zic si de ce, nu ca nu au bani, dar nu pun pret atat de mare pe masini, nu sunt snobi ca noi, masina e un obiect necesar de uz zilnic si prefera sa-si bage banii intr-o calatorie sau altceva mai de valoare, nu in fiare.

Edited by increatul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

la nemti sunt si masini vechi pe strada, e adevarat, dar nu sunt cazute cum sunt la noi avand aceeasi varsta. aici saracia/ lipsa de intretinere adecvata si drumurile/ praful pun pe butuci intr-un an o masina de 10 ani vechime. acolo mai merge inca 10. cu snobismul, nu trebuie sa fim criticati prea aspru, e reflexul de copil sarac, n-am avut de nici unele, cand avem ocazia tindem sa facem exces. asa e la toti astia ca noi, scapati de comunism. sigur ca e de prost gust dar asta e.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cateva spicuiri din Supercar noiembrie 2007 :D

 

 

 

tu ca pilot raliuri ce sfat ai da unui sofer normal , care-si conduce masina zi de zi in drum spre servici , pleaca de 2 ori pe an in excursii cu ea , etc . Sa ia un E30 sau un E46 , E90 .

Link to comment
Share on other sites

Da,pe tema asta e ceva interesant aici

 

http://www.caranddriver.com/features/bmw-m3-buyers-guide

 

mai pe scurt

 

No Matter Which You Choose, You Can’t Lose

 

“It all depends on what you want,” Thongsai says. “One school of thought holds that newer is better. The E90 is certainly the fastest and most luxurious of the bunch, but it’s also the heaviest. The E46 is probably a little rough to live with every day, unless you don’t mind things like a firm ride and an engine that needs to be wound out. The E36 is now a fairly common vehicle, but it’s also the easiest to live with. Surprisingly enough, the E30 makes a great daily driver, but if you live where it snows a lot, you have to be okay with having it rust away underneath you.”

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.