Jump to content

Recommended Posts

salut

am si eu o problema si anume:

acum ceva timp mergeam eu linistit si la un moment dat o calc pana la fund...schimbam pe la 6000 ture...totul functiona perfect..pana cand ajung la un semafor si observ ca are fluctuatii de relanti..adica se duce cam in 1500rpm, dupa scade iar la 900..dar destul de repede de parca i-as da eu "sprituri" ..si face treaba asta vreo cateva minute...

deci daca merg normal si schimb vitezele la 2000-3000rpm totul e ok..dar daca schimb la 6000-6500 aici se intampla...deci are fluctuatii de relanti dupa aia vreo 5min dupa care isi revine...am schimbat valva de relanti..degeaba...lafel...filtru de aer e nou nout...

vreo idee?

Link to comment
Share on other sites

ai demontat cotul de cauciuc dintre debitmetru si clapeta de acceleratie sa nu fie fisurat si sa traga aer fals?

da..l-am demontat, sters pe ici pe colo..l-am strans bine inapoi...lafel

multumesc de raspuns

 

de abia astept caldura sa desfac motorul complet...schimbate garnituri, furtunase..tot ce trebuie...mai nou am impresia ca garnitura de _chiulasa_ e fisurata pe undeva :no:..adica am ceva cam mult abur pe evacuare...antigelul parca scade, iar la busonul de la ulei si joja am gasit o substanta ca laptele..clar e garnitura _chiulasa_..adica asa cred eu....

 

apropo..are cineva vreun tutorial la schimbare de garnitura _chiulasa_? nu trebuie neaparat sa dau motorul jos nu? :no:

Edited by gabu_alex
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

am revenit dupa alte schimburi printre care:

-sonda lambda

-intinzator lant distributie

-lant distributie

-cateva garnituri

-antigel

-ulei motor

-ulei servo

-ulei cutie viteze

-cotul de cauciuc dintre debitmetru si admisie

-si alte agareturi mici

 

..dar ..m-am izbit de o problema la sonda lambda....eu am schimbat-o ca am masurat-o pe cea veche si imi dadea undeva la 15ohmi intre polii diodei..cea noua imi masoara cam 3 ohmi...bun pana aici..dar tot nu functioneaza cum trebuie (consumul aproape lafel cat si mirosul de benzina nearsa mi-a dat de gandit)

asa ca astazi m-am bagat frumusel sub masina si am luat la masurat alimentarea la "preheater"... si din cate citisem prin manual trebuia sa am 12V, adica tensiunea bateriei cu motorul pornit

ghiciti ce: voltaj lipsa total..bun..umblu la panou de sigurante/relee , masor releul OK, toate sig OK, alimetarea pe releu OK pana la urma am schimbat releul cu unul care stiam 110% ca e bun...nici asa nu mi-a dat voltaj pe preheater..atunci am pus un strap in loc de releu..degeaba

deci alimentare pe releu am, releu ok, cabluri bune...nu am curent pe preheater

aveti vreo idee?

ca eu am ramas in pana de tot :frantics:

Link to comment
Share on other sites

as vrea sa-mi scot catalizatorul de tot

ar fi vreo problema la amestecul motorului?

lambda am doar inaintea catalizatorului

 

inca ceva...am o rugaminte mare pt cineva din Galati daca ma poate ajuta..

vreau sa incerc sa pun alt debitmetru de aer pe a mea cat sa fac o proba...ca am impresia ca nu e "in toate mintile" cel pe care il am acum

si as vrea sa stiu sigur inainte de a cumpara altul

platesc deranjul evident

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.