Jump to content

eroare tester, ajutor!


Recommended Posts

Clapeta de aer are rolul principal de a se inchide la oprirea motorului. Astfel se opreste mai lin. Si alt rol este de a diminua volumul de aer atunci cand se face regenerare la filtrul de particule pentru a creste temperatura gazelor arse.

Fa o proba in felul urmator: cu mufa scoasa trebuie sa poti misca liber clapeta, are o chestie rotunda cu resort de care poti misca. Cand ii pui mufa nu o mai poti misca, deoarece o controleaza DDE-ul si tu nu o mai poti misca.

Ti-am selectat in poza ce trebuie sa rotesti.

Nu cred ca s-a blocat de la mizerie. Oricum problema e electrica pentru ca spune „open circuit”, deci circuit deschis. Verifica bine mufa si eventual da-i cu un spray de contacte si pe mufa si pe pinii clapetei.

Thumbnail.jpg

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa verific clapeta de aer, am scos mufa sa vad daca era pusa bine, dar era la locul ei.Dupa ca am pus mufa la loc, am pornit masina dar arcul de la clapeta tot se misca daca invarteam de el. Acum ca stiu ca de acolo e problema ce ar trebui sa fac?Se schimba cu totul piesa sau se poate repara?

 

Am observat ca interiorul la mufa arata asa, fara un pin in dreapta, e normal?

post-48712-0-16843900-1329136839_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mufa e normal sa arate asa, cu un fir pentru un pin lipsa. Iti atasez si poza facuta de la masina mea, E60 525d. Dar nu e normal sa poti misca de clapeta in timp ce motorul e pornit, am probat si la mine si nu o pot misca. E o problema undeva, ori pe fire, ori la mufa, ori in clapeta. Trebuie masurat de catre cineva care se pricepe.

 

 

Photo0405.jpg

Link to comment
Share on other sites

Este langa oala amortizorului dreapta fata (pe partea pasagerului). Este o cutie de plastic de culoare alb-galbuie. Ti-am atasat poze cu pasii ca sa ajungi la ea: desfaci suportul filtrului de polen, desfaci cele 2 capace (unul adaposteste recipientul pentru lichidul de frana, celalalt e simetric), desfaci din cleme suportul bornei +, desfaci suportul mare pe care se prind anterioarele si bara de rigidizare dintre amortizoare. Ordinea pozelor e: 0.1; 1; 2; 3; 4; 5; 6.

0.1.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Am inteles. maine merge la mecanic, iar daca nu am tensiune in mufa am sa desfac calculatorul sa verific siguranta.Te tin la curent. Mersi:)

In cutia aia se afla si calculatorul (DDE-ul) dar si alte sigurante si relee. Majoritatea cablurilor din compartimentul motor duc acolo. Sper sa rezolvi maine si sunt curios care e cauza.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat azi la service mufa si am curent in ea. Am mai vorbit cu cineva si spunea ca ar putea sa fie si senzorul de la clapeta daca exista asa ceva(undeva pe evacuare parca).Cica deobicei se arde si clapeta de aer de la mers mai subturat ca ar primi semnale proaste de la sonda lambda.Acum daca e sa existe senzor la clapeta, daca nu mai mult ca sigur e defecta clapeta.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.