Jump to content

Problema bmw 530d e60 2004 automat


Recommended Posts

Salut, am si eu o problema! un bmw 530d e60 2004 cutie automata, imi apare o eroare Transmission Fault, cand schimb din P in R sau D face cam urat...un clancanit si o trepidatie ca sa zic asa, masina intra in safe cu eroarea si are o acceleratie grea si nu mai schimba vitezele. ce ar putea fi? am schimbat uleiul la cutie acum 1 an am facut cam 40 mii km de atunci. A mai avut cineva problema asta? Mersi!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut, am si eu o problema! un bmw 530d e60 2004 cutie automata, imi apare o eroare Transmission Fault, cand schimb din P in R sau D face cam urat...un clancanit si o trepidatie ca sa zic asa, masina intra in safe cu eroarea si are o acceleratie grea si nu mai schimba vitezele. ce ar putea fi? am schimbat uleiul la cutie acum 1 an am facut cam 40 mii km de atunci. A mai avut cineva problema asta? Mersi!

de unde esti ? dute la cineva cu tester bmw dis si sterge eroarea si reprogrameaza modulul . poate ti-a dat eroarea din cauza la baterie . eu am last masina in garaj vreo 5 luni si cand am pornito era plina de erori printre care si asta cu transmisia.

daca ai avut variati de tensiune poate sa iti dea multe erori.

Link to comment
Share on other sites

de unde esti ? dute la cineva cu tester bmw dis si sterge eroarea si reprogrameaza modulul . poate ti-a dat eroarea din cauza la baterie . eu am last masina in garaj vreo 5 luni si cand am pornito era plina de erori printre care si asta cu transmisia.

daca ai avut variati de tensiune poate sa iti dea multe erori.

 

Din Galati. sa stii ca imi apare cateodata Battery Discharge, nu stiu ce sa zic ar putea fi si asta o varianta. Dar cand o las un timp nepornita, dispare eroarea si merge ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic si reapare iar dupa cativa km ... am impresia cand se incalzeste revine eroarea!

Edited by mghax
Link to comment
Share on other sites

Pai du-te la un tester, si ce ti-a spus dariusel mai sus, poate fi adevarat.. si eu am patit sa am eroarea asta, si altele, din cauza bateriei.. Acuma nu stiu la tine ce sa spun, doar dupa ce ii faci un test poti sti exact..bafta.

 

mda... saptamana care vine am programare la service, oricum mersi !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mda...am revenit dupa un tester la bmw...si mi-au zis sa schimb cutia! cica ar fi o parte electronica un modul ceva. Nu stiu ce draci sa fac! am facut testul in Italia la bmw si dupa cum am vazut nu prea stiau ce sa-mi zica! broscari idioti! x_X

Daca are cineva vreo idee vreo parere pls ... un sfat ceva!

Edited by mghax
Link to comment
Share on other sites

Macar de as sti sigur ca trebuie schimbata cutia, nu as vrea sa o schimb si dupa sa aflu ca era ceva minor la cutie !!!

 

Cauta pe cineva in GL cu tester.

Puneti sa-ti stearga erorile si adaptarile facute de cutie.(chiar daca in manual scrie ca acestea se sterg doar dupa ce s-a intervenit fizic in cutie)

Daca tot la fel face, va trebui sa gasesti pe cineva sa-ti verifice nivelul de ulei in cutie si/sau daca ai pierderi pe acolo. N-ar fi de mirare sa nimerit una bucata gheata mai zdravaga anul asta si de acolo niste pierderi de ulei.

Daca e sub nivel completeaza doar cu ulei special pt cutia ta. Cumpara-l doar de la BMW nu te risca cu alte prostii.

 

 

 

Tot din tester se pot vedea si alte erori nitel mai precise.

 

 

Intrebari:

1) Cand ai schimbat uleiul ai schimbat si baia(care vine cu tot cu filtru) sau doar uleiul ?

2) Cand mai exact iti apare "transmission fault" ? Cand pornesti masina sau in mers ?

 

PPS: daca ai avut probleme cu bateria e posibil sa scapi doar cu sters de "orori" si adaptari, desi ....

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Cauta pe cineva in GL cu tester.

Puneti sa-ti stearga erorile si adaptarile facute de cutie.(chiar daca in manual scrie ca acestea se sterg doar dupa ce s-a intervenit fizic in cutie)

Daca tot la fel face, va trebui sa gasesti pe cineva sa-ti verifice nivelul de ulei in cutie si/sau daca ai pierderi pe acolo. N-ar fi de mirare sa nimerit una bucata gheata mai zdravaga anul asta si de acolo niste pierderi de ulei.

Daca e sub nivel completeaza doar cu ulei special pt cutia ta. Cumpara-l doar de la BMW nu te risca cu alte prostii.

 

 

 

Tot din tester se pot vedea si alte erori nitel mai precise.

 

 

Intrebari:

1) Cand ai schimbat uleiul ai schimbat si baia(care vine cu tot cu filtru) sau doar uleiul ?

2) Cand mai exact iti apare "transmission fault" ? Cand pornesti masina sau in mers ?

 

PPS: daca ai avut probleme cu bateria e posibil sa scapi doar cu sters de "orori" si adaptari, desi ....

 

Mersi mult pentru sfat!

 

1) am schimbat tot ce trebuia la cutie : ulei,filtru, garnituri etc. *am schimbat la bmw uleiul de la cutie*

2) cand pornesc masina nu am nici o problema, totul merge perfect! dar dupa un anumit timp imi apare eroarea "Transmission Fault" , sa zicem cand ar fi motorul cald sau dupa cativa km! daca opresc masina si o las 30m - 1h dispare eroarea si merge iar un timp pana reapare!

 

 

Dupa ce am fost la service BMW si am facut un control la cutie si baterie, mi-au zis ca bateria ar trebuii completata sau schimbata (imi apare cateodata *Baterry Discharge* ceva de genul) si mi-au zis ca alternatorul variaza! acum nu stiu cu care sa incep!

Azi mi-a mai dat o eroare " PDC (Park Distance Control Fault)" asta cand pornesc prima data masina si dau R ... dupa care isi revine!

Incep sa cred ca nu ar fi problema de la cutie...in schimb ar fi bateria sau alternatorul ca variaza!

Astept o parere! Mersi Mult!

Edited by mghax
Link to comment
Share on other sites

K, daca a inceput si cu PDC e clar. Urmeaza erorile de DSC. ;) Cam astea sunt simptomele clasice ale unei baterii slabe.

 

Test de alternator(adica dat jos si vazut in ce conditii sunt carbunii si un electrician sa vada daca diodele/releul sunt ok) si schimbata bateria.

Link to comment
Share on other sites

K, daca a inceput si cu PDC e clar. Urmeaza erorile de DSC. ;) Cam astea sunt simptomele clasice ale unei baterii slabe.

 

Test de alternator(adica dat jos si vazut in ce conditii sunt carbunii si un electrician sa vada daca diodele/releul sunt ok) si schimbata bateria.

 

Mersi mult, mi-ai mai dat sperante! astia din Italia habar nu au de ei! ma duc maine dupa baterie si restul.... vad cum se comporta si revin!

O seara buna!!

Link to comment
Share on other sites

A mea este un E60 525d automat din 2006.

Cand am luat-o, bateria era atat de descarcata, incat daca tinem vreo usa deschisa vreo 2 minute, imi aparea imediat in bord semnul de "Baterie descarcata". Bateria era "uscata" de cat de consumata era.

In schimb, pot sa va spun ca nu am avut nicio problema cu cutia : nicio smucitura, mers greoi , etc.

Link to comment
Share on other sites

pare a fi o problema electrica mai degraba, decat ceva la cutie.

nu strica sa verifici si nivelul totusi, e foarte simplu.

 

Cu cutia calda, desfaci busonul de umplere, daca desfaci usor si incepe sa se prelinga ulei pe acolo, e ok, e la nivel.

daca zici ca ai schimbat recent, e posibil sa iti fi stricat aia unul din busoane, sunt dintr-un aliaj foarte moale, si nu prea rezista..

Link to comment
Share on other sites

pare a fi o problema electrica mai degraba, decat ceva la cutie.

nu strica sa verifici si nivelul totusi, e foarte simplu.

 

Cu cutia calda, desfaci busonul de umplere, daca desfaci usor si incepe sa se prelinga ulei pe acolo, e ok, e la nivel.

daca zici ca ai schimbat recent, e posibil sa iti fi stricat aia unul din busoane, sunt dintr-un aliaj foarte moale, si nu prea rezista..

 

L-am schimbat acum 1 an si cateva luni nu mai stiu exact. Daca ar fi unul din busoane...ce anume ar trebuii sa se intample mai exact?

 

Am revenit, am schimbat bateria si nu e nici o schimbare din pacate :( ar fi fost prea frumos sa fie adevarat. Am fost la un service unde repara cutii le-am explicat problema, au bagat-o pe tester, au sters eroarea dar nimic..revine! le-am zis de verificat nivelul de ulei si au zis ca nu este asta, pentru ca normal apare la rece eroarea pentru nivel si nu la cald *(cand masina e rece merge totul perfect fara nici o eroare! cand e la cald imi apare eroarea si cand schimb din P in R sau D are o smacitura ca sa zic asa)*. Mi-au zis ca ca ar putea fi centralina de la cutie si ca ma ajunge in jur de 2000E, dar exista riscul sa nu se rezolve problema si ar fi niste bani aruncati! iar sa revizionez cutia toata peste 3000E

Un sfat ceva? :frantics:

Edited by mghax
Link to comment
Share on other sites

Nivelul se face la cald intodeauna la cutii automate.

Scrie clar si in manualul bmw, si in TIS si inc e documentatii vrei tu, cred ca ai nimerit la un service de idioti..

Smucitura din D in R poate fi si de la tampoane, nu neaparat din cutie.

 

 

 

 

Mananca kkat aia, nici nu se pricep si vor sa te si jupoaie,daca e blocul hidraulic e cel mult 700 de euro cu tot cu manopera, ca sa nu mai zic ca e cam 1100-1200 iei cutie reconditionata complet cu garantie un 1an si 50k km.

Si nu vorbesc de Romania aici, ci de vestul europei, o iei de pe e-bay..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nivelul se face la cald intodeauna la cutii automate.

Scrie clar si in manualul bmw, si in TIS si inc e documentatii vrei tu, cred ca ai nimerit la un service de idioti..

Smucitura din D in R poate fi si de la tampoane, nu neaparat din cutie.

 

 

 

 

Mananca kkat aia, nici nu se pricep si vor sa te si jupoaie,daca e blocul hidraulic e cel mult 700 de euro cu tot cu manopera, ca sa nu mai zic ca e cam 1100-1200 iei cutie reconditionata complet cu garantie un 1an si 50k km.

Si nu vorbesc de Romania aici, ci de vestul europei, o iei de pe e-bay..

 

Am inteles ideea, problema este ca sunt in Italia si asta imi mananca zilele... idioti putin spus!

Am sa ma duc sa-i fac nivelul, dar ce nu reusesc sa-mi dau seama... smucitura din D in R apare doar cand este eroarea... ar putea fi, ca sa pune in Safe mode odata cu eroarea? ar putea fi si din cauza ca nu e facut nivelul de ulei, smucitura?

*( tin sa precizez cand e rece nu are nici o smucitura )*

Mersi pentru indrumari!

Edited by mghax
Link to comment
Share on other sites

pai cand ai eroare, masina iti sta in a 3 de regula depinde de programul ei si ce motor ai, si e relativ normal sa smuceasca ca dracul cand sari din R in a 3-a direct, nu isi mai executa programul normal..

Daca esti in itali nu e nici o preoblema, o cumperi din DE si iti vine in italia,

Procedura e cam asa, tu platesti pretul cutiei reconditionate +o garantie, vine cutia reconditionata, o dai jos pe a ta, o pui pe asta noua, si trimiti cutia veche la ei si iti dau garantia inapoi..

Si ai cutie practic noua cu garantie, si daca ai de cand sa tii masina ceva anisori, merita, ca nu vezi ca te seaca astia de bani..

te mai duci la o testare, mai dai un 100 de euro, mai o freaca, mai dai un 600 si tot asa, o sa ajungi sa lasi o groaza de bani..

Daca te poti tarai pana la ei in DE in service, gasesti unul mai aproape, ti-o schimba aia pe loc, e treab de 1-2h maxim. cat faci 600 de km pe autostrada din italia, mai ales daca esti mai prin Nord..

daca vrei te pot ajuta sa gasesti o firma mai aproape de tine care face reconditionari adevarate nu frecangeala aia din italia..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am revenit! Nu mai gaseam unde am postat...am crezut ca a fost sters o_0 . Am asteptat pe cineva sa-mi dea un raspuns pentru o cutie si pana la urma nu mai vrea sa o dea!

Ieri am pornit masina am fost stanga dreapta...nu mi-a mai dat nici o eroare nimic am facut cam 60-70km ieri fara nici o problema care deobicei cand se incalzea motorul imi aparea eroarea etc. Azi am luat masina iar ca sa vad daca apare eroarea...am mers s-a incalzit motorul nici o problema! la un momentdat apare eroarea...am lasat`o 10-15 min...am pornito si totul perfect...nu stiu ce sa mai cred e dusa cutia nu e dusa ori am vreun contact imperfect undeva?

*( am facut schimbul de ulei,filtru etc. am facut o spalare la cutie inauntru )*

Mai are cineva vreo idee ce poate fi? Cand merge..cand nu merge...acum vad ca da semne mai bune fata de inainte ...e dupa ea!

Edited by mghax
Link to comment
Share on other sites

suna asemanator cu problemele pe care le aveau SMG-urile de pe M3 E46, in special cele din zonele cu clima calda, cutia avea un senzor care era influentat de temperatura si cand citea o temperatura prea mare intra in limp mode, multi au rezolvat-o mutand senzorul mai departe de motor, dupa descriere ta e tot o problema de electrica/electronica doar ca trebuie sa gasesti un mecanic specializat in asa ceva si care sa piarda ceva vreme cu ea....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.