Jump to content

Modificare E36 320i


B320TNY

Recommended Posts

  • 4 months later...

Pai el vrea sa-i ramana blocul pe care sa scrie 206s1(2-3), nu vreun 286s1. Se poate. Nu blocul e piesa care da extra puterea la un 2.5 sau 2.8

Pistoanele, bielele si arborele cotit daca le schimbi, te-ai scos.

 

 

Cat de grea este operatia asta?

Cu blocul motor de 2.0, pot sa am putere de 2.8, daca schimb cele enumerate mai sus?

La ce costuri sa ma astept?

Link to comment
Share on other sites

te va costa manopera mult ,la care se adauga piesele

 

iti va trebui si instalatie electrica si ecu pt 2,8 daca la asta te ai gandit

 

nu prea merita financiar vorbind,mai convenabil iesi cu schimbatul motorului

Link to comment
Share on other sites

Hai ca devine interesant, adica eu pot sa mi-l fac 2.5 inlocuind biele+arbore+pistoane? Ceva date sigure despre treaba asta?

 

LE: sly cred ca gresesti, este diferenta si la alezaj si la cursa intre 2.0 si 2.5 /2.8

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

la alezaj nu stiu daca e diferenta.posibil,de aia iti trebuie si pistoane :rolleyes:

 

am un prieten care a marit de la 2,5 la 2,8.nu cred ca a fost nevoie de alezat dar ma interesez daca vrei

Edited by Sly
Link to comment
Share on other sites

n ai nici o treaba cu blocul motor.sunt la fel.capacitatea cilindrica mai mare in cazul asta e data de cursa mai mare a pistonului

 

ai nevoie de biele,pistoane si vibrochen de 2,8

 

Nu se poate face acest lucru, e aproape imposibil sa maresti capacitatea de la 2.0 la 2.8. Vorbeai de cursa mai mare a pistonului,pai cine o da in cazul asta, nu cumva dimensiunile arborelui si/sau a bieletei? daca cursa e mai mare fata de ce-a de 2.0 n-o sa bata in capul pistonului facand aceste modificari?

Edited by ogar nestapanit
Link to comment
Share on other sites

ogar diametrul psitonului e acelasi si la 2.5 si la 2.8, despre aia se vorbea dry.gif , la 2.0 e mai mic deci trebuie alezat

 

 

Vaipere,din cate vad initiatorul acestui topic are un motor de 2.0 si vrea sa treaca la ceva mai mare adica un 2.5 eventual 2.8....cam despre asta era vorba, nu?:thumbsup:

 

 

edit: si ce legatura are diametrul pistonului,cand eu discutam despre cursa lui? la motorul de 2.0 pistonul are o cursa iar la cel de 2.8 are o alta cursa (evident mai mare) ceea ce conteaza enorm pentru o eventuala modificare in care blocul motor sa ramana acelasi adica cel de 2.0.

Edited by ogar nestapanit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.