Jump to content

schimbare motor


Fido

Recommended Posts

buna! am o intrebare pt cei care sunteti mai cunoscuti cu asa ceva. as dori sami schimb motorul la masina mea un E36 de 1.6, cu un motor de 2.0. se potrivesc piesele care trebuie schimbate de la una combi sau coupe, ca mias gasi una la un pret bun? multumesc!
Link to comment
Share on other sites

buna! am o intrebare pt cei care sunteti mai cunoscuti cu asa ceva. as dori sami schimb motorul la masina mea un E36 de 1.6, cu un motor de 2.0. se potrivesc piesele care trebuie schimbate de la una combi sau coupe, ca mias gasi una la un pret bun? multumesc!

 

salutare, de ce nu discuti cu feri? baietii din mures spun ca e cel mai bun in mecanica bmw.

Link to comment
Share on other sites

buna! am o intrebare pt cei care sunteti mai cunoscuti cu asa ceva. as dori sami schimb motorul la masina mea un E36 de 1.6, cu un motor de 2.0. se potrivesc piesele care trebuie schimbate de la una combi sau coupe, ca mias gasi una la un pret bun? multumesc!

Daca te referi strict la motor se potriveste

Link to comment
Share on other sites

Daca te referi strict la motor se potriveste

 

pai ma gandeam ca trebuie schimbat shi grupu sau cum i se zice .... deci daca se portivesc e numa bne.mersi

 

salutare, de ce nu discuti cu feri? baietii din mures spun ca e cel mai bun in mecanica bmw.

 

salut. eu nu sunt chiar din oras, si feri e cel de la gara?

Link to comment
Share on other sites

pai ma gandeam ca trebuie schimbat shi grupu sau cum i se zice .... deci daca se portivesc e numa bne.mersi

 

 

de aceea spuneam ca daca te referi strict la motor se potriveste,daca cresti mai mult capacitatea e nevoie si de grup in unele cazuri chiar si de cutie

Edited by batory
Link to comment
Share on other sites

buna! am o intrebare pt cei care sunteti mai cunoscuti cu asa ceva. as dori sami schimb motorul la masina mea un E36 de 1.6, cu un motor de 2.0. se potrivesc piesele care trebuie schimbate de la una combi sau coupe, ca mias gasi una la un pret bun? multumesc!

Daca nu vrei sa il omologhezi, nu pune 2.0...

cel putin 2.5 sau 2.8 = placerea de a conduce.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu vrei sa il omologhezi, nu pune 2.0...

cel putin 2.5 sau 2.8 = placerea de a conduce.

Nu-i de joaca cu omologarea...... cunosc pe cineva care a muscat-o destul de rau in Italia. Acuma nu stiu cum o fi in Rromania cu asa ceva..... n-o fi asa grav.

Link to comment
Share on other sites

In ce sens a muscat-o ?

Simplu, l-a oprit politia in Italia, au vazut ca scrie nedescifrabil in talon la seria motorului, l-au condus pe loc cu masina de politie in fata si in spatele lui pana la un service autorizat in care au vazut ca motorul era altul de 328i, in talon masina era 316i. Ce s-a intamplat mai departe? 1000 euro amenda, dupa care ii zice ca are sa se prezinte la proces, bla bla, si inca 3000 euro l-a costat avocatul + drumurile IT-RO. Deci 4000 euro toata afacerea. :turned:

Link to comment
Share on other sites

Simplu, l-a oprit politia in Italia, au vazut ca scrie nedescifrabil in talon la seria motorului, l-au condus pe loc cu masina de politie in fata si in spatele lui pana la un service autorizat in care au vazut ca motorul era altul de 328i, in talon masina era 316i. Ce s-a intamplat mai departe? 1000 euro amenda, dupa care ii zice ca are sa se prezinte la proces, bla bla, si inca 3000 euro l-a costat avocatul + drumurile IT-RO. Deci 4000 euro toata afacerea. :turned:

 

4000 de euro e enorm,mai bine isi lua e46 nfl de banii aia :)))

Link to comment
Share on other sites

Simplu, l-a oprit politia in Italia, au vazut ca scrie nedescifrabil in talon la seria motorului, l-au condus pe loc cu masina de politie in fata si in spatele lui pana la un service autorizat in care au vazut ca motorul era altul de 328i, in talon masina era 316i. Ce s-a intamplat mai departe? 1000 euro amenda, dupa care ii zice ca are sa se prezinte la proces, bla bla, si inca 3000 euro l-a costat avocatul + drumurile IT-RO. Deci 4000 euro toata afacerea. :turned:

Tu ma pui pe ganduri. Totusi e o diferenta mare intre 1.6 si 2.8 poate de alea l-au sanctionat asa rau.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Tu ma pui pe ganduri. Totusi e o diferenta mare intre 1.6 si 2.8 poate de alea l-au sanctionat asa rau.

Si la noi sunt probleme de genu ,doar ca difera amenda,in plus iti retine si talonul pana faci dovada ca l-ai omologat,sau ca l-ai schimbat inapoi /amenda data oricum o platesti,iar de omologat 1,6 la 2,5 nu se poate :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Tu ma pui pe ganduri. Totusi e o diferenta mare intre 1.6 si 2.8 poate de alea l-au sanctionat asa rau.

 

 

daca nu dai de banuit (cum a facut tipul din italia cu seria motor dubioasa in talon, etc) nu sta garda sa se uite sub capota.

 

poate doar RAR-ul, daca ai "bulanul" sa prinzi un filtru ca Dan_316i. Pana la urma si cel mai prost gabor si-ar da seama, daca ar deschide capota, ca sunt 6 cil in loc de 4.

 

La noi de cate ori v-a oprit militia si v-a cerut sa deschideti capota? Nope. Dar cu RAR-ul pe strazi la control e alta treaba, desi eu n-am avut "onoarea" sa prind vreun filtru d'asta, si nici nu i-am vazut pe undeva.

 

batory,

 

mi se pare ca poate omologa un 1.8is intai, iar apoi daca mai doreste, poate omologa si un 2.5/2.8. 105 cp -> 140 -> 192/3 (desigur, va costa....)

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Pe mine, da :)

Si pe mine m-a oprit anul trecut in Pitesti erau 2civili si 1militian ,au verificat nu era nimic in neregula si m-au lasat sa plec

 

DEST--daca diferenta de putere depaseste parca 40% nici nu ai sa poti ,deci mare grija sfatul meu daca te intereseaza

Edited by batory
Link to comment
Share on other sites

Verificarea droserelor xenonului. Bine, nu s-au uitat la motor, nu au vazut nimic ciudat acolo.

Cei 40% se refera la valoarea in kw, nu cp, altfel nu ai putea omologa nici un 2.0.

 

2.0 de la 1.6 nu merge omologat, sare de 40% si la KW si CP. 1.8is ar merge. dar odata cu alt motor trebuie si franele spate schimbate etc, ptr omologare (la 1.6).

 

http://www.rarom.ro/RO/article--Ce_trebuie_sa_fac_daca_doresc_sa_schimb_motorul_vehiculului_--195.html

 

 

Plus ca i-ar trebui neaparat adeverinta de la service-ul autorizat care "i-a facut" transplantul.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.