Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Masina a luat o razna?


Recommended Posts

Sa va fac anamneza:

E39- 2002, benzina.

 

Intr o zi dau sa plec din fara blocului, cam acum 1 luna si am ramas fara bateria... m a ajutat cineva de mi a dat baterie... dupa ce am pornit o, astept 1-2 min si au inceput sa se aprinda becurile abs. dsc, farana de mana pe galben si airbag.....Am zis ca din cauza bateriei ca era moarta s au aprins toate... am plecat fix atunci la drum lung si in 5 km s au stins toate becurile...De atunci a pornit la cheie si la -20 grade, dar in ultimele 1-2 saptamani inainte sa i dau cheie si in timp ce mergeam se tot aprindea becul de la baterie . Am zis ca din cauza frigului poate si bateria e pe duca, e normal. Am mers asa cu ea cam 1 luna ... se aprindea din cand in cand doar bateria... nu si ceilalti martori.

 

Mai recent fix acum 2 zile...ma plimbam intr o seara si in timp ce mergeam cu masina iar s a aprins martorul de baterie...si in timp ce mergeam a inceput sa se aprinda si martori... am inchis luminile ca stateam pe loc, cu motorul pornit( am zis sa nu consume in timp ce stau pe loc) si cand dau sa plec din parcare in timp ce masina era pornita am dat sa aprind farurile...nici ele nu mai mergeau deloc. Am ajuns in fata blocului fara lumini si cu martori aprinsi...am oprit o si i am dat cheie sa vad dak o mai ia...si bineinteles ca nu a mers. Am zis ca o fi tot de la baterie... urmatoarea zi trebuia sa plec iar la drum lung.

 

A II a zi... nu a pornit, nu avea baterie... am dat de la alta masina... a luat o din prima...si dau sa plec la drum ( martorul la baterie era deja aprins)... am mers cam 500m si incep sa se aprinda si martorii (abs, dsc, frana, airbag) ... Am zis sa incep sa merg la drum lung ca se incarca in timp ce merg si isi revine la normal cum am facut prima oara cand a avut aceleasi simptome.... dar de unde? La semafor asteptand au cazut si ceasurile de pe bord, si indicator de apa, benzina, tutrmotru, tot... nu mai mergea nimic pe instalatie...dar masina mergea... mi am dat seama ca e ceva mai grav decat o simpla baterie care oricum la drum ea se incarca, si am dat sa ma intorc acasa. in drum spre casa incepea si masina sa mearga foarte ciudat, din ce in ce mai ciudat, parca mergea in 2 pistoane, aceeeasi senzatie ca si cum ai ramane fara benzina si abia puteam sa o tin sa nu se opreasca si sa ma lase in drum.

 

Cam asta e poveste... am mai citit niste topicuri si lumea zicea de carbunii din alternator... era normal ca daca bateria e moarta... in timp ce merg sa se incarce de la alternator si sa am "vii" celalte componente... probabil in timp ce mergeam si era pe moarte, totul a fost sustinut de baterie.

 

Ce pareri aveti si cu ce sa incep? Ce poate avea?

Link to comment
Share on other sites

Salut...am avut aceeasi problema acum vreo doi ani si care a aparut din cauza alternatorului, mai exact carbunii. Calculatorul masinii iti intrerupe orice consumator din moment ce bateria nu mai are ciclul de incarcare.

 

Salut...am avut aceeasi problema acum vreo doi ani si care a aparut din cauza alternatorului, mai exact carbunii. Calculatorul masinii iti intrerupe orice consumator din moment ce bateria nu mai are ciclul de incarcare.

Link to comment
Share on other sites

Am omis sa spun ca daca scot excitatia de la alternator (deci daca alternatorul nu mai este in sarcina, nu mai functioneaza ci doar se invarte aiurea), atunci nu mai fluiera absolut de loc

 

Fluieratul nu se schimba odata cu aprinderea farurilor (sau a altor consumatori).

Parca nu mai este atat de puternic la turatii mari (sa zicem peste 3.000 ture).

 

asa pateam si eu si nu stiam ce tot se aude...dar zgomotul parea sa fie de sub masina... mai exact pe centrul masinii... postul l am luat de aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/66604-fluierat-alternator-e39/ ... cred ca este o corelatie intre fluierat, alternator si baterie....

 

Verifica incarcarea sa fii sigur . Treuie sa fie peste 14 la baterie .

 

chiar de bateria e moarta...sa zicem... ceea ce nu cred dar trebuie verificata... nu trebuia in timp ce mergeam sa se incarce si sa nu mi se aprinda toati martorii? adica alternatorul trebuia sa o incarce...si macar cat mergea masina totul sa fie in regula..

Link to comment
Share on other sites

aveti o schema unde s ar afla si ce anume ar trebui sa demontez..?

ceva legat si de scule..de ce as avea nevoie, pasii, o poza.

m am uitat si pe youtube dar nu am gasit cam ce trebuia...si pe real oem nu stiu unde sa caut o poza de ansamblu cu situatia lui

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.