Jump to content

BMW X5 xdrive 40d


ivorymarci

Recommended Posts

Revin si eu cu o rugĂŁminte, a venit vremea sa schimb pneurile de iarna. Pana acum am avut Dunlop Grandtrek ( echipare de fabrica ) si am fost relativ mulțumit de ele dar as vrea sa ĂŽncerc si altceva. Opțiunile ar fi urmĂŁtoarele :

1) Dunlop 4D

2) Bridgestone LM-80

3) Continental TS-850

4) Continental 4x4 Winter

5) Michelin Alpin LA2

6) Michelin Latitude Alpin Mo

7) Michelin Latitude Alpin HP.

Stiu ca lista este cam mare dar e bine sa am de unde alege. Voi ce pĂŁrere aveți? Pe care dintre cele de mai sus ați merge? Precizez ca vreau anvelope normale pentru sezonul rece, runflat-urile le rezerv pentru vara. Va mulțumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Pai am cĂŁutat pe autobon, tot de acolo le-am luat si pe cele de vara si am fost foarte mulțumit de servicii. Toate se ĂŽnvârt in intervalul 850-1100 RON ceea ce mi se pare mai mult decât decent. Ma gândeam inițial sa iau tot runflat dar am renunțat la idee, mai bine sa fie putin mai confortabila mașina pe timp de iarna, mai ales la stilul de deszĂŁpezire al autoritĂŁților romane.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
O intrebare am si eu, unde pot face un detailing interior/exterior ok in Constanta sau Bucuresti? Am tot cautat pe net si nu am gasit nimic concret, fiecare cu parerea lui. Va multumesc anticipat. Edited by ivorymarci
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M-am hotarat sa iau Continental pana la urma, maine le primesc. Din ce am citit pe diverse site-uri, sunt mai mult decat apreciate, ramane de vazut acum si realitatea.

Cu referire la detailing, inca astept sugestii daca aveti. Cu expert detailing am avut o experienta neplacuta acum cativa ani si m-am lecuit de ei...

@Redcap Multumesc mult. Cat despre M-ul tau..., cuvintele nu-si au rostul.

Edited by ivorymarci
Link to comment
Share on other sites

Am cautat pe google si pe site-ul lor apare ca fac doar polish, pe mine ma intereseaza si interiorul. Las masina o zi sau cat este nevoie si termin cu tot. Mai erau si baieti pe forum care se ocupau dar nu mai sunt actualizate topicurile de ceva timp.
Link to comment
Share on other sites

cu anvelopele ia runflat in special pt iarna. diferenta nu e notabila la confort insa o sa patesti ca mine, sa degeri pe langa masina schimband o roata in viscol. nici nu poti pune cricul cum trebuie in zapezi. iti ingheata mainile, masina nu sta, coarba nu intra pe suruburi. la astea te-ai gandit? nenorocirile nu se intampla niciodata singure.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

cu anvelopele ia runflat in special pt iarna. diferenta nu e notabila la confort insa o sa patesti ca mine, sa degeri pe langa masina schimband o roata in viscol. nici nu poti pune cricul cum trebuie in zapezi. iti ingheata mainile, masina nu sta, coarba nu intra pe suruburi. la astea te-ai gandit? nenorocirile nu se intampla niciodata singure.

Sustin cele exprimate de tine,iarna trecute am facut 2 pene,avand ROF,mi-am continuat drumul linistit :thumbsup:

 

Adevarat graiesti :) Cele runflat se pot repara sau se inlocuieste ? ( cand ajungi la o vulcanizare )

Se repara ca si cele non ROF,nu e problema.

Link to comment
Share on other sites

Am citit ce ati scris si am sunat sa schimb comanda, a fost totul ok mai ales ca inca nu le ridicase curierul. Am luat tot Continental, doar ca runflat. Spre rusinea mea nu ma gandisem la situatia expusa de tine, posibil si din cauza faptului ca nu am mai avut o pana de foarte mult timp si sper sa ramana asa. Edited by ivorymarci
Link to comment
Share on other sites

Probabil o schimbi pe toata daca mergi 150km pe pana. Eu am mers vreo 10km pe pana si s-a reparat fara probleme.

 

Eu am mers 30 km pe pana cu runflat cu 60 km/h maxim cu masina goala si pe interiorul anvelopei unde se imbina talonul cu calea de rulare se vedea mancat,

nu rau, dar erau semne de uzura - Dunlop winter 4D sau 3D

La o anvelopa normala non RFT era imperativa schimbarea anvelopei dar fiind RFT am zis ca nu ma expun ununi mare pericol daca merg asa cu ea

Link to comment
Share on other sites

la astea runflat problema cu schimbatu/reparatul e numai de la mersul pe pana, nimic altceva. calea de rulare inclin sa cred ca este aceeasi, doar flancul este armat. dupa ce ati mers pe pana o inspectie vizuala atenta este necesara inainte de reparatie, se vad urme unde a calcat janta. daca arata ok, problema este daca s-a rupt cordul si asta nu poti stii iar riscul e mare. de aceea se recomanda inlocuirea. o solutie de compromis ar fi sa bagi 3-3.5 in ele si sa le tarasti prin oras o vreme, daca cordul e rupt fac galme. daca dupa 1-2 sapt nu apar galme atunci sunt ok. eu am reparat dar am ajuns la inlocuit, a aparut o galma lunga de vreo 10 cm fix pe flanc. cred ca la suv nu prea merge cu reparatul dar repet, nu gaura de cui e problema ci uzura flancului din mersul pe pana. bridgestone rft la un e93 mi s-au umplut de galme fara sa am pana, le-am aruncat.
Link to comment
Share on other sites

Este butonul ptr Adaptive Drive, dupa cum ti-a raspuns deja colegul mai sus ( prezent si pe cel fara facelift tot in pozitia aia ). Cutia este aceeasi ZF8 indiferent de motorizare, singura exceptie fiind M-ul. Edited by ivorymarci
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.