Jump to content

Recommended Posts

Personal, am avut experienta foarte proasta cu cei de la bavauto.

 

1. Am comandat doar pentru ca pretul de pe site era sub cel oferit de dealer la un kit de frane unde era specificat exact modelul masinii mele si codul motorului. Dupa cateva ore am primit un telefon in care mi se spunea ca produsul a fost pus gresit pe site si ca trebuie sa modifice pretul care e cu aprox 450 lei mai mare pentru motorizarea mea, alternatva fiind sa anuleze intreaga comanda deja platita in avans. Am ales sa platesc diferenta.

 

2. Comanda a fost pusa luni dimineata, peste exact 1 sapt am primit coletul prin curier, constatand ca unul din dscurile de frana era ciobit serios in mai multe locuri. Fusese ambalat execrabil, discul se sprijinea direct pe fundul cutiei de carton de 3-4 mm grosime, fix in locul unde cartonul era simplu, nici macar dublu cum este de obicei. Am facut poze si am solicitat proces verbal de la curier care a mentionat "ambalaj deteriorat si ambalaj necorespunzator", spunand ca vina apartine exclusiv expeditorului, cum de fapt era evident. Desi de obicei curierii sunt de vina pt manipulare, in acest caz chiar nu am avut obiectii.

 

Cei de la bavauto mi-au oferit varianta trimiterii piesei inapoi, urmand ca numai dupa ce aceasta ajunge la ei, sa imi trimita un nou disc, insemnand sa astept inca 3-4 zile, daca nu mai mult. Am intrebat daca pot returna ambele discuri, mi s-a spus ca nu, doar discul deteriorat sau kitul intreg. Dupa ce am spus ca am programare la service si ca trebuie sa plec in concediu, motiv pentru care as prefera sa returnez ambele discuri si sa iau altele de la dealer, ei mi-au zis "nu e vina noastra ca aveti programare la service". Deci eu era vinovat, desi nu le reprosasem nimic in acel punct.

Mi s-a propus varianta sa returnez discul deteriorat, urmand sa primesc unul nou in loc. Insa daca voiam sa primesc banii inapoi mi-au spus ca fie returnez kitul intreg, fir discul deteriorat (de parca imi faceau un mega-favor), ambele variante pe cheltuiala mea. La un colet de 30kg (pe persoana fizica, fara contract la compania de curierat) costul transportului nu e chiar neglijabil.

 

Am intrebat si ce se intampla daca decid sa pastrez piesa deterioarata pentru a nu mai astepta dupa una noua, dat fiind ca am nevoie de masina si mecanicul mi-a zis ca se poate monta dupa pilirea suprafetelor deteriorate, desi nu era nici pe departe ideal, produsul fiind cumparat de nou (kit frane fata - 2337 lei). Raspunsul a fost ca primesc 5% din valoarea discului deteriorate, desi daca una din piese patea ceva la transportul retur eu suportam 50%, deci de 10 ori mai mult, pe langa costul transportului platit de 2 ori.

Si au mai si insistat ca eu sunt 100% raspunzator de retur si sa il ambalez bine, desi ei si-au batut joc.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut probleme cu ei. Tot timpul pachetele au fost foarte bine ambalate. Iar legat de retur am dat inapoi fara comentarii atat piese de 100lei cat si de sute de lei. De la mine au un plus.

 

Mie nu mi se pare normal sa suport eu transportul returului pentru niste piese deteriorate, mai ales ca tot eu am platit si transportul initial.

De asemenea, mi se pare de prost gust sa mi se spuna ceva de genul "vezi cum ambalezi coletul daca vrei sa returnezi si alte piese, ca daca ajunge ceva deteriorat, tu esti responsabil" mai ales in contextul dat.

Pe langa asta, nu ai optiunea de verificare colet, si nici nu o poti alege, desi te obliga sa plĂŁtești in avans.

Link to comment
Share on other sites

Personal, am avut experienta foarte proasta cu cei de la bavauto.

 

1. Am comandat doar pentru ca pretul de pe site era sub cel oferit de dealer la un kit de frane unde era specificat exact modelul masinii mele si codul motorului. Dupa cateva ore am primit un telefon in care mi se spunea ca produsul a fost pus gresit pe site si ca trebuie sa modifice pretul care e cu aprox 450 lei mai mare pentru motorizarea mea, alternatva fiind sa anuleze intreaga comanda deja platita in avans. Am ales sa platesc diferenta.

 

2. Comanda a fost pusa luni dimineata, peste exact 1 sapt am primit coletul prin curier, constatand ca unul din dscurile de frana era ciobit serios in mai multe locuri. Fusese ambalat execrabil, discul se sprijinea direct pe fundul cutiei de carton de 3-4 mm grosime, fix in locul unde cartonul era simplu, nici macar dublu cum este de obicei. Am facut poze si am solicitat proces verbal de la curier care a mentionat "ambalaj deteriorat si ambalaj necorespunzator", spunand ca vina apartine exclusiv expeditorului, cum de fapt era evident. Desi de obicei curierii sunt de vina pt manipulare, in acest caz chiar nu am avut obiectii.

 

Cei de la bavauto mi-au oferit varianta trimiterii piesei inapoi, urmand ca numai dupa ce aceasta ajunge la ei, sa imi trimita un nou disc, insemnand sa astept inca 3-4 zile, daca nu mai mult. Am intrebat daca pot returna ambele discuri, mi s-a spus ca nu, doar discul deteriorat sau kitul intreg. Dupa ce am spus ca am programare la service si ca trebuie sa plec in concediu, motiv pentru care as prefera sa returnez ambele discuri si sa iau altele de la dealer, ei mi-au zis "nu e vina noastra ca aveti programare la service". Deci eu era vinovat, desi nu le reprosasem nimic in acel punct.

Mi s-a propus varianta sa returnez discul deteriorat, urmand sa primesc unul nou in loc. Insa daca voiam sa primesc banii inapoi mi-au spus ca fie returnez kitul intreg, fir discul deteriorat (de parca imi faceau un mega-favor), ambele variante pe cheltuiala mea. La un colet de 30kg (pe persoana fizica, fara contract la compania de curierat) costul transportului nu e chiar neglijabil.

 

Am intrebat si ce se intampla daca decid sa pastrez piesa deterioarata pentru a nu mai astepta dupa una noua, dat fiind ca am nevoie de masina si mecanicul mi-a zis ca se poate monta dupa pilirea suprafetelor deteriorate, desi nu era nici pe departe ideal, produsul fiind cumparat de nou (kit frane fata - 2337 lei). Raspunsul a fost ca primesc 5% din valoarea discului deteriorate, desi daca una din piese patea ceva la transportul retur eu suportam 50%, deci de 10 ori mai mult, pe langa costul transportului platit de 2 ori.

Si au mai si insistat ca eu sunt 100% raspunzator de retur si sa il ambalez bine, desi ei si-au batut joc.

 

 

ii pui cu boticul pe labe imediat cu o reclamatie ANPC https://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx

o completezi online in fiecare zi pana in ora 16 fct . Descrii situatia atasezi fact , dovada curier si mentionezi ce pretentii ai . trimite inapoi , rezolva situatia si faci reclamatia anpc in care soliciti returnarea costurilor de transport . Abuzuri de genul asta trebuie reclamate , de asta abuzeaza , nu ezita , nu e mare lucru si iti ia cateva minute sa faci o reclamatie online . In general ei stiu ca lumea nu isi cunoaste drepturile , eu am rezolvat multe situatii cu ANPC.

Edited by Myx
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat de multe ori de la bavauto, am avut comenzi destul de mari ...de fiecare data am primit comanda f bine ambalata in cutie de carton groasa...

 

Pana la urma nu am inteles care a fost problema ...inteleg ca ai avut ghinionul sa ai un colet deteriorat si dansii s-au oferit sa schimbe produsul, nu?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat de multe ori de la bavauto, am avut comenzi destul de mari ...de fiecare data am primit comanda f bine ambalata in cutie de carton groasa...

 

Pana la urma nu am inteles care a fost problema ...inteleg ca ai avut ghinionul sa ai un colet deteriorat si dansii s-au oferit sa schimbe produsul, nu?

 

a descris omul f clar , l-au pus sa plateasca returul produsului in conditiile in care ambalarea a fost jalnica pt un produs de gen . Un scurt rezumat .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ii pui cu boticul pe labe imediat cu o reclamatie ANPC https://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx

o completezi online in fiecare zi pana in ora 16 fct . Descrii situatia atasezi fact , dovada curier si mentionezi ce pretentii ai . trimite inapoi , rezolva situatia si faci reclamatia anpc in care soliciti returnarea costurilor de transport . Abuzuri de genul asta trebuie reclamate , de asta abuzeaza , nu ezita , nu e mare lucru si iti ia cateva minute sa faci o reclamatie online . In general ei stiu ca lumea nu isi cunoaste drepturile , eu am rezolvat multe situatii cu ANPC.

ABSOLUT.

:thumbsup: :thumbsup:

 

Si nu e vorba doar de compania asta. De toate companiile care comercializeaza online.

Nu esti profesionist si la dispozitia clientului fata de care te-ai obligat sa oferi serviciu, vanzarea??

 

ANPC si toate "organele" ti le pun in cap si le si mentionez, nu ca sa te infricosez ci ca iti aduc aminte.. ca trebuie sa oferi ce ai spus ca oferi.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

a descris omul f clar , l-au pus sa plateasca returul produsului in conditiile in care ambalarea a fost jalnica pt un produs de gen . Un scurt rezumat .

Situatia a fost nasola pentru colegul nostru, iar ei aveau obligatia sa se asigure ca produsele sunt ambalate bine. dar sa clarificam...

 

Discul colegului nostru facea parte dintru set de reparatie(discuri, placute...), cei de la Bav s-au oferit sa inlocuiasca discul afectat(dar in 3-4 zile pe costul lor, asa se intelege), dar colegul a vrut sa faca retur la tot kitul de reparatie si sa cumpere local ce are nevoie pentru ca avea programare la service, iar in aceasta situatie cu retur la tot setul cei de la BAV au considerat cerere retur fara sa tina cont de problema discului.

 

Cei de la Bav puteau sa inteleaga situatia, doar ca au gandit-o doar din pozitia vanzare si cumparare fara serviciu de after sales sau fidelizare client.

Link to comment
Share on other sites

Situatia a fost nasola pentru colegul nostru, iar ei aveau obligatia sa se asigure ca produsele sunt ambalate bine. dar sa clarificam...

 

Discul colegului nostru facea parte dintru set de reparatie(discuri, placute...), cei de la Bav s-au oferit sa inlocuiasca discul afectat(dar in 3-4 zile pe costul lor, asa se intelege), dar colegul a vrut sa faca retur la tot kitul de reparatie si sa cumpere local ce are nevoie pentru ca avea programare la service, iar in aceasta situatie cu retur la tot setul cei de la BAV au considerat cerere retur fara sa tina cont de problema discului.

 

Cei de la Bav puteau sa inteleaga situatia, doar ca au gandit-o doar din pozitia vanzare si cumparare fara serviciu de after sales sau fidelizare client.

 

 

Exact....este responsabilitatea ta ca si client expedierea produselor in cazul in care doresti retur fara motiv. Ai ceva poze ambalajul ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ANPC chiar functioneaza, am pus de curand cu botul pe labe UNICREDIT Bank foarte simplu....

 

ce frumos e cand te suna asa cu o alta voce si te roaga frumos si civilizat pe un ton mieros sa le trimiti un email in care consideri situatia incheiata pt a avea un raspuns catre ANPC . Nici un client n-ar trebui calcat in picioare si expus unor abuzuri doar pt ca un comerciant nu doreste sa ii respecte drepturile .

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce frumos e cand te suna asa cu o alta voce si te roaga frumos si civilizat pe un ton mieros sa le trimiti un email in care consideri situatia incheiata pt a avea un raspuns catre ANPC . Nici un client n-ar trebui calcat in picioare si expus unor abuzuri doar pt ca un comerciant nu doreste sa ii respecte drepturile .

 

 

Asa este, dar din cate vad nu prea au gresit legal...poate doar moral dar asta e discutabil...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exact....este responsabilitatea ta ca si client expedierea produselor in cazul in care doresti retur fara motiv. Ai ceva poze ambalajul ?

 

IMG-20200824-134944.jpgIMG-20200824-134159.jpgIMG-20200824-134046.jpgIMG-20200824-134941.jpg

 

"FRAGIL" au pus doar pe piesele din interiorul cutiei, nu si pe exterior. Nu cred ca ar fi contact oricum.

 

Motivul returului: produs deteriorat, durata mult prea mare de livrare a unui noi produs.

In plus, ce garantie am ca noile piese nu vor ajunge la fel dupa ce voi astepta probabil inca o saptamana?

Si nici nu poti verifica coletul in prezenta curierului, nu au optiunea asta. A trebuit sa fug dupa el dupa ce am deschis cutia.

 

L.E.: Mie imi cereau sa il ambalez cat mai bine pt retur, ca returul e "100% responsabilitatea mea".

Oare cum ar ajunnge inapoi in cutia lor, ambalat la fel? Doar ca ei ar putea zice ca nu imi dau niciun leu inapoi. Asa scrie in conditiile de retur ce mi le-au trimis: https://www.bavauto.ro/retur

Edited by duxdeorum
Link to comment
Share on other sites

cel mai probabil a fost scapat de curieri dar asta nu e problema ta , cum ajunge produsul la tine e raspunderea comerciantului , retruneaza kitul , ia banii pe el si prin anpc obtii si returnarea transportului . Game over

 

 

Exact, dar discutia cu anpc ul este toatal pe langa...vad ca au fost ambalate corespunzator...imi imaginam altceva din descrierea ta initala. Problema a fost de la manipulare necorespunzatoare de catre curier....

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Exact, dar discutia cu anpc ul este toatal pe langa...vad ca au fost ambalate corespunzator...imi imaginam altceva din descrierea ta initala. Problema a fost de la manipulare necorespunzatoare de catre curier....

Ei au pus un disc de aproape 20kg in picioare, direct pe cartonul ala subtire, fara niciun fel de protectie.

Nu stiu cum ar fi putut ajunge intreg.

Link to comment
Share on other sites

Ei au pus un disc de aproape 20kg in picioare, direct pe cartonul ala subtire, fara niciun fel de protectie.

Nu stiu cum ar fi putut ajunge intreg.

 

 

Dar nici curierii nu au dreptul sa arunce cutiile in depozit de la 1 metru pe ciment...crezi ca daca mai punea un carton sau altceva rezista la cum a fost aruncat coletul ala de a ajuns discul asa?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca problema a fost alta.

Cred ca aia de la coletarie, sau depozit trebuiau sa lipeasca pe cutie un mesaj de genu', produs greu, "cutie mica, dar grea!" Bla-bla.

 

Clientul plateste doar produsul si eventual transportul daca asa s-a stabilit prin comtractul de vanzare-cumparare. Punct.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

NU spune nimeni ca e de vina colegul nostru, efectiv situatia a fost de kkt.

Oamenii s-au oferit sa schimbe piesa in X zile... colegul avea programare in service si nu a vrut sa astepte. Returul la cerere pentru tot setul/pachetul de revizie se face pe barba cumparatorului, doar ca la fel trebuie sa astepti dupa aprobare si bani.

Pe bune acum... wtf incercati sa fiti neutri fara sa o dam in sentimente. Am avut si eu o situati de genul cu ei, nu mi-au venit niste garnituri la timp, am facut programarea la service la limita, mi-am asumat si am facut retur, am platiti transport, am ambalat foarte bine sa fiu sigur ca imi iau banii si am asteptat cuminte notificarea de retur bani.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dar nici curierii nu au dreptul sa arunce cutiile in depozit de la 1 metru pe ciment...crezi ca daca mai punea un carton sau altceva rezista la cum a fost aruncat coletul ala de a ajuns discul asa?

 

Legat de ambalaj:

Da, eu chiar cred ca daca se gandeau un pic la integritatea coletului in timpul trasportului si mai puneau un carton sau ceva la baza nu ajungea asa.

Discul a fost deteriorat doar in zona in care era complet descoprit. E vorba de un disc foarte greu ce se sprijinea cu intreaga greutate pe o zona fara niciun fel de intaritura pe un carton subtire in zona lui cea mai vulenrabila.

 

Legat de livrare, cateva mentiuni:

Esti obligat sa platesti in avans atat produsele cat si livrarea, si nu poti alege livrare cu verificare, ceea ce imi asum.

Problema este ca ramai complet expus la astfel de situatii. Curierul nici nu a vrut initial sa faca proces verbal. Iar eu am observat dauna de la baza doar dupa deschiderea coletului, moment in care curierul era deja plecat, pt ca fie refuzi direct receptia, fie iei coletul in brate, te uiti la el, il deschizi si verifici continutul, moment in care nu il mai poti da inapoi.

 

Cu toate astea, cel mai mult m-a deranjat atitudinea vanzatorului care imi reprosa faptul ca am facut programare la service cand i-am expus motivul pentru care vreau sa fac retur si sa nu astept inca o sapt pentru o alta piesa ce ar putea ajunge si ea deteriorata. Apoi, faptul ca mi s-a spus sa ambalez coletul bine-bine, sa nu ajunga ceva deteriorat la ei, ca nu mai primesc nimic, ca eu sunt 100% responsabl de transportul returului. De parca eu am prin casa numa cutii de diverse marimi, polistiren si folie cu bule, pentru ca e clar ca nu il puteam trimite inapoi in acelasi ambalaj. Da, pot sa fac un efort sa ambalez cat mai bine, dar modul de a spune acest lucru te face sa te gandesti ca s-ar putea sa nu vezi nimic inapoi, ca se vor lega de orice rahat la receptionare.

Conditiile de retur, cu plata returului pentru piese deteriorate, sunt doar cireasa de pe tort.

Link to comment
Share on other sites

Tratament de :censored: ! Vina total a celui care trimite.. chiar daca abuzează de colete si pun inclusiv motoare pe niste colete cat palma in care pot sa fie telefoane.

Si mie mi-au distrus vreo 4-5 colete pana acum, la modul ca efectiv nu am putut sa înțeleg ce au putut sa pună peste. Mi am asumat, asta e, a fost vina mea, nu m am certat cu cel la care am trimis. I am zis sa păstreze sau sa arunce ceea ce sa stricat si i am trimis din nou altceva cumparatorului plătind eu transportul a doua oara.

 

Niste rahati ăștia de la Bavauto, imi ajunge sa aud un caz de asta ca sa mi dau seama de niste jeguri de oameni cu firma lor de rahat.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.