Jump to content

Recommended Posts

Sa mai comandati de la bavauto si autodoc :)) Numai de probleme asemanatoare cu ale colegului am auzit. Si pentru ce? Pentru 2lei in minus...mai vin piesele si tocmai de la mama dracu.

Pe furtunile astea, la ce foamete e, nu-si mai permite nimeni sa vanda la mega pret...preturile sunt asemanatoare cam la toate magazinele mari de piese auto.

Multe piese originale le-am gasit mai ieftin inclusiv la bmw cobalcescu, de unde obisnuiesc sa cer mereu oferta cand e vorba de ceva original.

Edited by Alexandru'
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Legat de ambalaj:

Da, eu chiar cred ca daca se gandeau un pic la integritatea coletului in timpul trasportului si mai puneau un carton sau ceva la baza nu ajungea asa.

Discul a fost deteriorat doar in zona in care era complet descoprit. E vorba de un disc foarte greu ce se sprijinea cu intreaga greutate pe o zona fara niciun fel de intaritura pe un carton subtire in zona lui cea mai vulenrabila.

 

Legat de livrare, cateva mentiuni:

Esti obligat sa platesti in avans atat produsele cat si livrarea, si nu poti alege livrare cu verificare, ceea ce imi asum.

Problema este ca ramai complet expus la astfel de situatii. Curierul nici nu a vrut initial sa faca proces verbal. Iar eu am observat dauna de la baza doar dupa deschiderea coletului, moment in care curierul era deja plecat, pt ca fie refuzi direct receptia, fie iei coletul in brate, te uiti la el, il deschizi si verifici continutul, moment in care nu il mai poti da inapoi.

 

Cu toate astea, cel mai mult m-a deranjat atitudinea vanzatorului care imi reprosa faptul ca am facut programare la service cand i-am expus motivul pentru care vreau sa fac retur si sa nu astept inca o sapt pentru o alta piesa ce ar putea ajunge si ea deteriorata. Apoi, faptul ca mi s-a spus sa ambalez coletul bine-bine, sa nu ajunga ceva deteriorat la ei, ca nu mai primesc nimic, ca eu sunt 100% responsabl de transportul returului. De parca eu am prin casa numa cutii de diverse marimi, polistiren si folie cu bule, pentru ca e clar ca nu il puteam trimite inapoi in acelasi ambalaj. Da, pot sa fac un efort sa ambalez cat mai bine, dar modul de a spune acest lucru te face sa te gandesti ca s-ar putea sa nu vezi nimic inapoi, ca se vor lega de orice rahat la receptionare.

Conditiile de retur, cu plata returului pentru piese deteriorate, sunt doar cireasa de pe tort.

 

 

 

Ok, au ambalat gresit...sa zicem...desi discutie se poate lungi la nesfarsit pe tema asta...dar tot nu inteleg... am inteles ca vor sa schimbe produsul deteriorat...care este problema atunci?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok, au ambalat gresit...sa zicem...desi discutie se poate lungi la nesfarsit pe tema asta...dar tot nu inteleg... am inteles ca vor sa schimbe produsul deteriorat...care este problema atunci?

 

Nicio problema, au fost niste draguti.

 

Lasand glumea la o parte, am descris cu destule amanunte, zic eu, experienta mea. Fiecare intelege ce vrea.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Problema este modul de abordare. Vor sa l schimbe, cu plata transportului la cumpĂŁrĂŁtor deși este vina lor, chiar atât de tare de cap ești de nu ĂŽnțelegi sau le tii partea??

 

 

Nu tin partea nimanui...dar nimeni din Europa nu foloseste sistem ramburs....doar in Romania mai exista asa ceva....si mai e ceva ....tu ai importa piese la comanda si le-ai trimite in sistem ramburs? daca nu le ridica clientul ce faci? In plus la nici un magazin de piese nu iti comanda absolut nimic fara a incasa macar un avans.

 

 

Vorbiti ca sa va aflati in treaba....am avut experiente ok cu magazinul in cauza si m-ati facut curios sa aflu ce s-a intamplat...imi dau seama ca vorbiti total pe langa...

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

am comandat si eu de la ei de cateva ori, fara probleme; dar tocmai datorita costului mare de transport pt discuri de frana, am preferat sa le comand de la autokarma, tot pe original, cu ridicare din magazin (cost transport 0).

 

in cazul de fata, ei ar trebui sa suporte transportul tur-retur, pentru ca problema este cauzata de ei.

Link to comment
Share on other sites

Nu tin partea nimanui...dar nimeni din Europa nu foloseste sistem ramburs....doar in Romania mai exista asa ceva....si mai e ceva ....tu ai importa piese la comanda si le-ai trimite in sistem ramburs? daca nu le ridica clientul ce faci?

 

Vorbiti ca sa va aflati in treaba....am avut experiente ok cu magazinul in cauza si m-ati facut curios sa aflu ce s-a intamplat...imi dau seama ca vorbiti total pe langa...

Suntem pe langa?

Nu stiu care..

 

https://arenait.ro/greu-usor-este-returnezi-produs-14-zile/

 

https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html

 

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

 

Nu e problema clientului ca s-a razgandit.

Fie ca ridica bunul fie ca il returneaza, nu conteaza.

 

Nu toata lumea care comanda ceva si returneaza altfel sistemul ar fi facut si pentru situatiile alea, asa multe ..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca ai avut tu exp ok nu anuleaza exp colegului . Cu putina grija si respect pt client se evita totul daca tot ii pupi undeva atat . Oricum e deja prea mult tamtam . Retur anpc ,cum considera colegul

 

 

Tu chiar nu intelegi ca cei de la magazin i-au oferit doua variante: 1 sa ii schimbe piesa defecta si 2 sa returneze ce a cumparat......ce tot ii dai atata cu anpc-ul ....reclamatie pentru ce? ca nu a ambalat bine?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tu chiar nu intelegi ca cei de la magazin i-au oferit doua variante: 1 sa ii schimbe piesa defecta si 2 sa returneze ce a cumparat......ce tot ii dai atata cu anpc-ul ....reclamatie pentru ce? ca nu a ambalat bine?

Tre sa fie ceva intre tine si BAV; prea pui intrebarile care trebuie ..

 

In rest e in regula, :pardon: numai sa nu ti-o faca alti vanzatori online, sa iti indice doar asa, un drum ingust, foarte ingust prin care poti returna ceva... CAND TE GRABESTI MAI MULT. :console:

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

...dar nimeni din Europa nu foloseste sistem ramburs....doar in Romania mai exista asa ceva....

 

:pardon: eGzista ramburs... si la alte tari cu autostrazi.

 

produsele casante, gen bibelouri,... discuri de frana cand se ambaleaza in vederea expeditiei se vor lua masuri suplimentare pentru a ajunge in conditii bune la destinatar, indiferent de curier sau tara.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salutare, as dori sa achizitionez de la BAVAUTO un set de jante cu anvelope si senzori presiune, originale BMW, model 787M, pe 20", cost total aprox 17.000 lei, in afara de cateva exceptii lumea pare multumita de colaborarea cu ei. Daca comand de acolo, ar trebui sa-mi fac griji? 
Nu ma deranjeaza plata in avans ( ca oricum la valoarea asta nu prea e indicat ramburs la curier 🙂 si nici daca tremenul de livrare e mai lung 2-3sapt ) pentru mine e important sa primesc ce trebuie.

Am avut un schimb pe emailuri unde au confirmat ca totul e nou, janta, anvelopa, sensori presiune, ca rotile vin gata echilibrate si pregatite pentru montaj, ca DOT-ul anvelopelor este 2022+, cam tot ce m-ar interesa.

Link to comment
Share on other sites

@sskkaa Parerea mea, asa cum iti recomanda si Adrian, incearca si la dealerii BMW. Ca sa-ti dau un exemplu, nasul meu si-a cumparat sapt trecuta un 540ix, de undeva din Germania, nu stiu care dealer. Spun asta ca sa nu se inteleaga cum ca pretul primit in tara a fost cumva influentat de faptul ca ar fi cumparat masina de la dealer-ul de aici. Masina e oarecum noua, are 24k km. A venit cu roti de iarna si bineinteles ca s-a apucat sa caute roti pentru vara. A decis sa aleaga M double spoke 786M - 19" pentru care a inceput sa caute oferte. Pe BavAuto, pretul jantelor goale, fara nimic, este de aproximativ 13k RON. Pana la urma, a primit oferta pentru ele de la un dealer BMW de 12.800lei complet echipate (senzori, echilibrate, anvelope Michelin dot 2022). Normal ca le-a cumparat fara sa stea pe ganduri. Asa ca merita sa mai sapi putin.

P.S Si eu sunt multumit de BavAuto, chiar saptamana trecuta am cumparat un ornament cromat pentru bara spate de la ei si au fost super ok, m-au sunat sa-si ceara scuze pt ca vor mai intarzia putin cu livrarea deoarece primul colet ajuns la ei era avariat, s-au oferit sa-mi returneze banii si drop the deal daca vreau (normal ca nu am vrut) si mi l-au livrat pe urmatorul super bine ambalat.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Salut, colaborez cu BAVAUTO de ft multi ani si mereu am primit piese noi, originale si la termenul stabilit. Sunt ft seriosi! O singura data am facut retur o piese, respectiv un termostat lichid racire si in 2 zile am avut banii inapoi pe card. Sunt ft seriosi si foarte prompti! Numai in Romania cred ca mai exista chestia asta cu plata ramburs la curier. Eu personal platesc mereu in avans pt ca nu stau cu cateva mii de ron cash sau nu are curierul POS sau alte probleme. La BAVAUTO ultima comanda a fost in valoare de 5500 ron, discuri, placute, senzori si niste garnituri cu livrare in 7 zile dupa spusele lor. A ajuns comanda in 5 zile. Unele piese nu le aveau pe stoc si au venit din Polonia cred. Piesele de pe auto-doc tot din Polonia vin din ce stiu eu. Eu prefer sa cumpar de la BAVAUTO si sa dau banii romanilor nostri,  nu vreunei multinationale, sunt mai nationalist de fel si vreau sa faca ai nostri bani, nu altii din afara 😉 In concluzie, sunt ft multumit de BAVAUTO si ori de cate ori comand piese OE BMW, comand la ei. Spor la achizitii! 

Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de review-uri! 

Am sapat si local ( Romania ) dar un set similar este aprox 21.000lei fata de 17.000lei la BAVAUTO. Daca era o diferenta mica 500-1000lei nu-mi bateam capul, dar 4000lei este o suma destul de ... consistenta 🙂 Ia minim 2 anvelope de iarna pe 20 din diferenta.

Mai sap, si revin cu feedback.

MS!

Link to comment
Share on other sites

@ADRIAN HD @BMS921 pana la urma v-am urmat sfatul si am insistat/negociat o oferta foarte buna la BMW Oradea, si am scos setul in marja de pret acceptabila pentru mine. Asa nici nu mai imi bat capul cu stres, si eventuale ulterioare probleme de garantie.

@six in line m-am uitat, dar nu avea rost sa-mi bat capul ca diferenta de pret era mica, cu luat jante de pe ebay, anvelope de aici, mai trebuie senzori, montat, echilibrat, overall nu era mare diferenta. Ce am mai gasit pe afara jante cu anvelope cu tot, anvelopele aveau DOT foarte vechi, 2019-2020, unele chiar 2016!!! in plus unii nu vor sa livreze in Romania, de pe site-uri din Germania, nici cu plata in avans. Prea mare bataia de cap.

Va multumesc pentru feedback.

  • Like 2
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.