Jump to content

Unde se afla siguranta sau releul de la pompa de motorina


Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Salutare am o problema shi nu ii dau de cap.

 

Nu imi mai ajunge curent pompa de motorina cea din rezervor,unde ar putea fi siguranta sau releu daca are??

 

 

 

la e38, in portbagaj, in locasul unde se afla acumulatorul sunt si sigurantele. acolo se afla si siguranta pentru pompa de motorina din rezervor.

 

ca idee, cateva poze cu "localizarea":

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1602392

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Salutare. Am și eu o problema la un e90 320. Dintr-o data nu a mai pornit și am dus-o la mecanic bineînțeles ca ma ținut cu ea 2 săptămâni fără sa facă nimic. Am schimbat eu releul de la pompa pentru ca aveam eroare pe el dar acum nu mai e eroarea dar curent la pompa nu ajunge și nu mai are nici o eroare.  

Care ar fi cauza de nu mai pornește?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Andreyandrei said:

Salutare. Am și eu o problema la un e90 320. Dintr-o data nu a mai pornit și am dus-o la mecanic bineînțeles ca ma ținut cu ea 2 săptămâni fără sa facă nimic. Am schimbat eu releul de la pompa pentru ca aveam eroare pe el dar acum nu mai e eroarea dar curent la pompa nu ajunge și nu mai are nici o eroare.  

Care ar fi cauza de nu mai pornește?

Probabil e in modul protejat.. ai sters toate erorile?

Varianta 2:

Daca tot nu ajunge curent la releu trebuie vazut pe ce fir se duce tensiune spre pompa si ce fir intrerupe releul ala tensiunea. Releul poate fi pe firul de minus sau pe firul de plus.

Verificat tensiune fata de masa cu contactul pus la bornele pompei si vazut care si ce..

  • Like 1
  • De acord! 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Am verificat. 

Îmi ajunge curent pana în modulul de la pompa, intra curent 12,34 în el dar din el spre pompa nu este. Îmi merge din modul spre pompa doar  1,7 când e releul pus și dacă îl scot afară am același amperaj peste tot.  Și fără releu merge pompa în continu dar când bag releul înapoi nu mai merge. 

Edited by Andreyandrei
Link to comment
Share on other sites

Problema ta trebuie investigata mai amanuntit. Nu e deloc simplu de la distanta.

Mai jos sunt scheme din "jurul" releului si al modului EKPS.

Mi se pare ca la E46 au pus relul sa nu porneasca motorul fara confirmare din partea CAS. Iar la E90 au pus modul pentru pompa la fel, sa comande pompa doar cand modul primeste confirmare prin circuitul PT-CAN H si PT-CAN L.. 

Releul il poti vedea in prima schema a panoului de sigurante - e acela marcat K96. Dar dupa cum vezi, tot acolo sigurantele F35 (sunt doua, in functie de model pe schema.. dar doar una instalata) la N46 e pe confirmare armatura atrasa iar la e90 e pe direct.. deci trebuia vazut mai exact ce face releul.

Pe borna A6000 trebuie sa vina confirmarea de la DDE ca sa poata fi alimentat releul care dupa aceea alimenteaza siguranta F35 care este protectie fie pentru modul EKPS, fie pentru pompa M2.

image.thumb.jpeg.de23a1a2796c255fdf1463909575616c.jpeg2080454042_FuelPumpSchematicswithEKPSmodulesmall.thumb.jpg.289ce3ea0acd3abdd8e2083487a9e966.jpg

Vezi ce vine pe PT-CAN (EKPS)...  pe acolo intra si iese semnal de nivel mic (impulsuri) sa pornesca pompa.

 

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Pana ajungi la electrician poti sa mai faci tu insuti cateva lucruri/verificari.

Ce aparat de masura folosesti? Fa-i o poza si pune-o aici. Arata in poza si varfurile probelor/cablurilor aparatului.sau pune link cu poza aparatului. Dar tot trebuie sa vad cat de subtiri sunt varfurile probelor de masura..

Apoi verifica daca este tensiune pe siguranta 35 cand pui contactul. Ai cardul masinii cu pozitia sigurantelor in panoul de sigurante?

Acces la modul de control ai, stii unde e. Pe firul rosu cu negru care este pozitia numarul 1 din schema pusa mai sus, ai verificat daca acolo e tensiune cand pui contactul.

Normal, releul trebuie sa fie in panou. (Nu mai scoate releul ca orice masuratoare faci nu are sens daca nu stii exact ce sa iti confirmi cu releul scos.)

De acum inainte tu verifici tensiune nu curent. Asa pui in exprimare. Verifici si confirmi (sau infirmi) ca este tensiune unde te intreb.

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

-offtopic-

Cu topicul asta voi schimba modul de abordare al acestui forum.

Tot ce voi uploada aici in materie de scheme va fi sters la scurt timp indeosebi daca comunicarea cu, cel care are problema discutata LASA DE DORIT. 

Exista cel putin un motiv suficient de convingator; lipsa de spatiu de stocare, dar si faptul ca in general oamenii subt prea putin dispusi sa isi rezolve problema o data ce trebuie urmarita si analizata.

 

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.