Jump to content

Probleme abs


Recommended Posts

E39 520i sedan 1998 nu imi indica viteza si consumul instant,am schimbat senzorul stanga spate s-a stins,am pornit la drum iar s-a aprins si nu functioneaza kilometrajul,consumul instant,nici abs nu functioneaza...ce sa verific??am un tester dar nu am program poate ma puteti ajuta cu un program pt tester.multumesc! Edited by Bmw 530d
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
525tds cu 520i garantat nu are acelasi cod la calc. de ABS ! nu am inteles ce treaba au conductele, ai scos si pompa de abs cu totul ? Teoretic trebuia sa se stinga dar exista posibilitatea ca eroarea sa se stearga imediat ce pleci cu masina de pe loc, banuiesc ca ai pus decat contactul si nu ai pornit motorul fara conductele atasate. Oricum trebuie schimbat doar modulul, cauta pe cineva cu un tester si iti va spune exact ce problema ai, exista posibilitatea sa fie un senzor abs de la roata intrerupt Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa pui tot modul... daca modulul si in special partea electronica are acelasi cod pe spate este compatibil daca nu nu si nu are rost... vezi ca e scris pe o foitza alba ( pe spatele carcasei negre de plastic) atunci schimbi doar partea electronica. aceea parte electronica este prinsa in 6 suruburi . cand o dai jos vei vedea multi cilindri inauntru . schimbi doar parte in care intra mufa ( cea de plastic in care intra mufa mama). daca senzorul abs e bun pe partea stanga se va stinge din bord abs ul dar va ramane asc sau dsc ce are masina ta pentru ca trebuie reprogramat dupa calculatorul tau de masina. dar vezi ca eu am patimit rau din cauza unui senzor de abs contrafacut si nou dupa ce am pus siemens original probleme au disparut. daca e bun si unu si altu verifica cablajele sa nu cumva sa faca contact imperfect pe undeva. inarmeazate cu rabdare si un aparat de masura vezi ca fiecare cablu are o culoare aparte masoarale din roata pana in mufa mama. stima

 

eu acum am vazut ca nu ai pus tester. pune tester si vezi ce erroare da poate mai ai vreun senzor bulit, de obicei inainte sa cada de tot asa face cand atingi 40 km h se aprinde in bord din cauza ca unul din senzori nu citeste bine. uneori merge sa ii cureti dar doar uneori. merita incercat ii scoti pe toti ii stergi bine stergi bine gaura din fuzeta si vezi rezultat. stima

Link to comment
Share on other sites

eu nu iti recomand sa ii scoti pe toti si sa ii cureti pt ca risti sa ii deteriorezi.

ai zis ca ai schimbat senzorul de la roata stanga spate...ma gandesc ca ai avut eroare la acea roata.daca nu ai eroare si la alte roti eu zic sa nu te muncesti degeaba.cablajul e putin probabil sa fie cu probleme.calculatorul e de cele mai multe ori buba.

daca iei din dezmembrari ai toate sansele sa iei unul deja defect asa ca ai grija pe ce dai banii.poti sai iei unu care sa tina cativa ani sau unu care sa tina cateva zile...e loterie pt ca e o problema generala la aceste calculatoare din cauza amplasarii lor proaste.e pozitionat deasupra la galeria de evacuare si turbina si e afectat de caldura degajata de acestea.eu chiar m-am gandit ca pe asta nouce l-am pus sa il protejez de caldura cu o izolatie made in RO

:blush:

Edited by lica
Link to comment
Share on other sites

asta cu deteorioratul este cel putin ciudata. ei daca sunt stricati sunt stricati. intr adevar se mai pot bloca in fuzeta si atunci sa vezi munca dar daca e stricat nu ajuta cu nimic daca il lasi stricat acolo tot o sa trebuiasca sa il scoti de acolo. pune tester vezi ce zice. umbla unde e problema... scoatel curatal daca nu merge oricum ar trebui sa il scoti ca sa il schimbi. daca tot nu merge atunci masoara cablajul nu costa nimic 0 banutzi. daca e bun si cablajul atunci e calculatorul . se poate repara de obicei se desprind niste firicele f subtiri in unitatea electronic. pot fii lipede de un bun electronist. exista pe youtube si un documentar cum se repara. daca esti interesat iti arat. eu am reparat la niste 001 din alea. eu am un e 38 si mereu cand a fost eroare de senzor a fost un senzor stricat niciodata calculatorul. dar pentru multi e ca o obsesie mereu e calculatorul clar cade de la caldura de la frig. daca chiar e cazut e mai bine sa il repari decat sa iei unul cu aceasi vechime de la dezmembrari care poate sa inceapa sa faca acelasi figuri
Link to comment
Share on other sites

el a schimbat deja senzorul cu problema ”stanga spate”.acuma ar trebui sa faca un test sa vada ce erori ii mai da.daca da eroare tot pe acea roata e cablajul sau modulul.

in legatura cu reparatul credeme ca e ff complicat.eu l-am reparat la un user de pe forum si a tinut cam 6 luni.si nu sunt singurul care a patit asa.is niste contacte microscopice greu de refacut manual.uite cum ar trebui reparat defapt

doar ca te costa aproape cat unul nou
Link to comment
Share on other sites

da ai dreptate ca nu e usor si da ai dreptate exista riscul sa se rupa iar dar si pretul unuia nou este destul de mare si se merita incercat oricum e stricat deja. exact ce ai vazut acolo trebuie facut doar ca incerci cu penseta vezi care desprins dupa refaci circuitul in intaresti dupa il astupi cu gel. te rogi sa tina. clar nu se merita sa dai sute de euro pentru asta. noroc ca la e38 au pus niste unitati mai rezistente. rar am auzit sa cada si am multi prieteni care au e38 730d la noi codul e diferit si nu se termina in 001. la e38 in schimb chiar cad senzori stanga spate pe bune intr o bucurie
Link to comment
Share on other sites

eu l-am luat de pe ebay cu 400e.in tara pe la vanzatori e 2700ron.

pe cel vechi l-am lasat la un service de telefoane sa incerce sa il repare si au zsi baietii ca au reusit,insa nu l-am ridicat ca vor 100e pe reparatie si nu am ce face acum cu el.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.