Jump to content

vreau sa colantez pisica


Iinniesta

Recommended Posts

salut baieti, am niste zgarieturi pe capota si pe aripa,...si m-am gandit ca inloc sa vopsesc aceste elemente, mai bine o colantez toata

oricum aveam in plan ca la vara sa inlocuiesc grila care e putin lovita, si evident so vopsesc, si sa polishez toata masina,

si vreau o parere,despre proiectul meu, culoarea masini mele este un albastru montreal bleu, si ma gandeam sa pun tot albastru pe masina,

ce ziceti cum sa fac? ori colantez toata masina ori vopsesc capota,aripa si grila ce-a noua? sunt putin in dilema, daca vopsesc elementele o sa trebuiasca neaparat o polishare totala,,,,spune-ti mi si mie ce nuante de colant exista, cat m-ar costa, si daca iar sta bine, cu colant? sau colant doar pe capota negru,carbon

astept pareri si poze daca se poate va rog frumos,

sincer nu prea ma incadrez in buget, am o anume suma de bani, pe care vreau sa-i investesc in masina, ca sa-i aduc unele modificari de tuning

si de asta sunt in dilema, pana la urma eu cred ca e mai ieftin cu autocolant total decat sa vopsesc 2-3 elemente plus ca se va observa ca este vopsita

Link to comment
Share on other sites

Fiecare face ce vreau cu masina lui.

 

Parerea mea proprie si personala este sa vopsesti elementele care necesita si dupa aia un polish profesional la o vopsitorie care se respecta si nu se vor vedea diferente. Sincer, folia aia mi se pare tiganeala. Un fel de "matur mizeria sub pres". Fie ea negru mat sau carbon sau cum o fi... In plus e greu sa gasesti pe cineva care sa puna folia pe masina astfel incat sa nu se observe defecte la mai putin de 2 metri de masina.

Link to comment
Share on other sites

ai perfecta dreptate, si pana la urma, un negru mat nu mi se pare atragator cel putin la un e36, dar ma gandeam ca poate exista si un albastru asemanator ca al meu

dar pana la urma ce e ieftin nu e bun, ms mult de sfat,...pana la urma nu vreau sa ma incurc cu toate nebuniile, o sa vopsesc elementele

 

ps: imi place culoarea masini mele la maxim,

daca mai doreste cineva sa adauge pareri,sunt bine venite

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut probleme cu capota, grila si bara!

Imi place culoarea masinii mele (CosmosSchwartz) asa ca am optat pentru folie transparenta.

Eu circul foarte mult in afara orasului si pietrele aruncate de tiruri imi ciuruiesc toata fata masinii.

Acum, orice element al masinii il vopsesc, il duc imediat la colantat... inainte sa ii aplic toate piesele pe el (embleme, chedere, manere, bandouri etc).

Sa nu ii uitam si pe nesimtitii care nu stiu sa parcheze o masina corect, iar daca este si de firma nu au nicio jena sa o zgarie pe a ta cu portiera lor!

 

Pantru capota, iti recomand ca folia sa fie cat mai groasa. Pentru restul masinii foloseste o folie mai subtire ca sa nu se dezlipeasca pe la cute si indoituri.

Folia groasa e mai rigida, iar capota nu are asa multe ondulatii.

 

Si eu mi-as dori sa nu fiu nevoit sa folosesc folie, dar totusi e mai ieftina decat polish-atul (de vopsit nu mai spun!) si te scuteste de nervi cand il vezi pe unul ca a parcat aproape de portiera ta din dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Mai intai de toate,inainte sa aplici folie pe masina,trebuiesc curatate,reparate si tratate absolut toate imperfectiunile,rugina sau ce o mai fi existand pe caroserie(ceea ce nu este deloc ieftin)si mai apoi aplicata folia.Gandeste logic:manopera procesului de pregatire+aplicarea foliei(care din cate stiu cel mai ieftin este 1200 lei si aici ma refer la o folie de calitate) te duce aproape de o noua vopsea care esta altceva fata de o banala folie....
Link to comment
Share on other sites

Vopseste piesele deteriorate, pune niste bani la saltea cum te sfatuia un coleg mai sus si faci un lucru cum trebuie.

Daca esti mai perfectionst de fel o sa te deranjeze folia aplicata pe masina.

Nimeni nu o poate aplica perfect, deci , vor exista imperfectiuni iar in timp , nu cred ca se va comporta la fel de bine ca vopseaua.

 

Off- oare cum ar arata o pisica colantata ;))

Link to comment
Share on other sites

se pare ca voi nu ati vazut de aproape masini colantate (profi) :thumbsup:

 

 

eu as apela oricand la colantare (300e) decat vopsire (1000e), dar cum spunea si colegul mai sus, doar dupa ce repari tpata imperfectiunile, punctele de rugina, infundaturi etc.

 

 

cauta pe guagal dcm design, sau orice alta firma de colantari si vezi poze/tarife etc.

Link to comment
Share on other sites

O colantare profi costa doar 300 de euro ?

 

Adica un pretentios nu ar avea nimic de obiectat ?

 

DAca da , atunci e o afacere , daca`ti mai da si garantie se vor desfinta vopsitoriile :p

 

 

O colantare cu o folie simpla negru mat cam atata costa si ai si garantie.Daca vrei o colantare cu ceva mai pretentios costa in jur de 700e.Mie mi s-a cerut suma de 2500 lei pt o colantare cu folie rosu carbon 3d.

Link to comment
Share on other sites

adica la o firma "profi" :thumbsup: acum depinde si ce material/folie se utilizeaza, mai depinde si de marimea masinii (mica, medie, mare) etc.

 

ps: schimba frate titlul, imi imaginez doar o pisica/motan, invelit in banda adeziva :laugh: :hyper:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Eu tot la DCM mi-am colantat masina.

 

Daca e sa fim carcotasi, nici vopsitul nu se face profi la noi!

Sincer, eu sunt multumit de colantul transparent pe care il am pe masina.

Colantul fiind transparent imi pastreaza si culoarea masinii si am si garantia ca vopseaua se pastreaza intacta.

Pentru cei care opteaza pentru un colant colorat (mat), am inteles ca nici nu mai trebuie vopsita masina.

Trebuie doar reparate zonele cu probleme si apoi aplicat "nu stiu ce" care e mai ieftin decat vopsitul. Apoi masina se poate colanta.

Link to comment
Share on other sites

Eu tot la DCM mi-am colantat masina.

 

Daca e sa fim carcotasi, nici vopsitul nu se face profi la noi!

Sincer, eu sunt multumit de colantul transparent pe care il am pe masina.

Colantul fiind transparent imi pastreaza si culoarea masinii si am si garantia ca vopseaua se pastreaza intacta.

Pentru cei care opteaza pentru un colant colorat (mat), am inteles ca nici nu mai trebuie vopsita masina.

Trebuie doar reparate zonele cu probleme si apoi aplicat "nu stiu ce" care e mai ieftin decat vopsitul. Apoi masina se poate colanta.

 

si eu mi-o voi colanta in primavara asta, dupa ce ii fac niste retusuri la caroserie. inca sunt in dubii daca rosu lucios sau mat (acum e hellrot).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.