Jump to content

Huruit spate


Fan4BMW

Recommended Posts

Buna ziua tuturor , din nou revin cu o problema care ma sacaie si nu i dau de cap nici decum .... am o problema de cand am cumparat masina in 2 ani de zile tot imi hurie ceva pe spate partea dreapta am fost la N servisuri din oras si toti au zis ca e rulmentul astazi am cumparat rulmentul lam montat la service si tot hurie , cine stie de la ce altceva ar putea fi acel huruit mentionez ca huruitul se aude tot pe dreapta nu pe centru...daca ma puteti ajuta cum at facut de fiecare data cu sfaturi sau rezolvari vi as ramane dator o viata multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Salut,vezi se intampla ca zgomotul sa provina din dreapta fata si doar sa ai senzatia ca provine din spate,incearca sa ridici masina pe un elevator si sa verifici fiecare roata in parte.

Am ridicato pe elevator si am invartit de fiecare roata nu se aude nici un huruit inainte se auzea la roata spate dreapta toti au zis ca e rulmentul am schimbat astazi rulmentul si degeaba tot face...si face din spate dreapta se aude si de la volan huruitul...numai in mers cu geamurile inchise cu geamurile deschise nu se mai aude ca e zgomot afara...am unflat si rotile ma gandeam sa fie si de la aia nu mai dau de cap de loc..

Link to comment
Share on other sites

mda... Vezi ca ai jantele strambe sau neechilibrate...

Alta varianta ar fi cardanul necentrat. Le-am avut pe amandoua...

 

Nu te magi ca ai echilibrat rotile acum nu stiu cat timp... De la 3 gropi iar poate sa apara problema daca ai jantele dintr-un aliaj mai slab...

Edited by adrian325i
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

buna cand se aude uruitul pe linie dreapta sau in viraje....

 

ca dac se aude in viraje atunti sar putea sa fie pe duca bucsile de la brate si iti freaca planetara in brat... cel putin asa a fost la mine si eu am schimbat rulmenti si de toate si tot asa sa auzit dar dupa ce am schimbat bucsile nu sa mai auzit.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

bagi un cric serios pe spate,nu pe elevator.ridici doar o roata pe spate ,pornesti bagi in trepte si vezi pe care parte huruie.bafta

 

si eu am avut aceiasi problema ,o suiam pe elevator ba este aia ba alta,pana am ajuns la un nene batran si mi a zis sa fac faza cu cricul

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor celor ce mi au raspuns va multumesc din suflet oameni cu suflet mare

 

pai sa va zic asa ce am realizat ciudatenie mare de tot

 

 

Ieri ma am pus pe o verificare ma amanuntita mai in detaliu am ridicat masina pe cric pe ambele parti de spate pe rand o data dreapta o data stanga

 

am inceput cu partea dreapta spate am scos masina din viteza am tras de roata nici un joc in rulment sau harait de rulment am realizat ca haraitul vine din spatele roti nu de pe la roata ca si cum ar fi de la planetara ceva de genul roata din dreapta spate o pot invarti cu mana foarte usor chiar cu degetul

 

am ridicat si partea stanga spate aici nu se aude nici un huruit la fel am tras de roata sa vad de jocuri nimic dar am realizat alta problema ca roata din spate stanga nu am putut so invart cu mana nici macar 1 cursa atat de infranta e roata din stanga si cand invart de ea se audce ca si cum ar freca pe 1 fier ceva , la fel cu frana de mana lasata

 

acum vine intrebarea? care din roti merge bine ? eu unul cred ca nici una :|

 

@huruitul se aude permanent si in linie dreapta si in viraje

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

cred ca aici deja ai o problema cu grupul, e posibil ca roata stanga sa fie blocata din grup ,gripata ceva si dreapta sa se invarta numai prin intermediul satelitilor ,de acolo si posibil huruitul, in mod normal orice roata indiferent ca e motoare sau nu trebuie sa se invarta la mana
Link to comment
Share on other sites

Sa nu iti fi ramas blocat tamburul de la frana de mana; poti scoate discul/tamburul de pe spate ai sa vezi exact. Ar trebui sa iti poti da seama de unde este infranata, vezi daca dupa ce invarti maxim de roata cat poti tu planetara mai are putin joc, daca are inseamna ca e infranata de pe la butuc, daca nu din grup ( sper sa intelegi la ce ma refer).
Link to comment
Share on other sites

roata din dreapta spate o pot invarti cu mana foarte usor chiar cu degetul

 

am ridicat si partea stanga spate aici nu se aude nici un huruit la fel am tras de roata sa vad de jocuri nimic dar am realizat alta problema ca roata din spate stanga nu am putut so invart cu mana nici macar 1 cursa atat de infranta e roata din stanga si cand invart de ea se audce ca si cum ar freca pe 1 fier ceva , la fel cu frana de mana lasata

 

 

roata din dreapta e ok. asa e normal, sa o poti invarti foarte usor.

verifica pe stanga daca nu cumva iti ramane etrierul blocat si astfel placuta de frana iti e in contact constant cu discul. sau mai pot fi tamburii de la frana de mana.

dupa ce faci un drum cu masina incearca sa tii mana langa janta din stanga. Daca iti merge infranata, ea va fi foarte calda.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu iti fi ramas blocat tamburul de la frana de mana; poti scoate discul/tamburul de pe spate ai sa vezi exact. Ar trebui sa iti poti da seama de unde este infranata, vezi daca dupa ce invarti maxim de roata cat poti tu planetara mai are putin joc, daca are inseamna ca e infranata de pe la butuc, daca nu din grup ( sper sa intelegi la ce ma refer).

Nu prea le am cu mecanica dar incerc sa inteleg ce spui tu..eu pe masina pe spate am tambur ca este din 1992 masina am inteles in mare ceea ce vrei tu sa spui dar nu exact iti multumesc pentru raspunsul prompt

 

@Rares_CJ asa am sa fac deci roata din dreapta unde am pus rulmentul merge ok dar problema e ca roata din dreapta merge foarte usor dar huruie iar roata din stanga spate merge infranat adica o invart greu dar nu huruie :| Rares_CJ iti multumesc pentru raspunsul promt , multumesc tuturor ca incercati sa ma ajutati cum ati facuto tot timpul multumesc din suflet

 

@sebilica 73 daca imi poti explica putin mai pe limba mea am notiuni de mecanica de incepator nu de avansat...

 

@atunci cand bag in viteza masina si invart de rotile spate stanga + dreapta nu se invart doar putin e absolut normal din cate am auzit

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Suspenzi roata stanga spate pe cric si invarti de ea pana se blocheaza ( ai spus ca nu poti sa faci o tura completa), apoi tinand de roata in aceeas pozitie cu mana cealalta misti de planetara, daca aceasta are ceva joc ( in ambele directii) inseamna ca este blocata roata de la tambur/rulment si nu din grup; daca ar fi blocata din grup planetara nu ar trebui sa aiba joc atat timp cat ea blocheaza roata.

Sper sa fie mai clar acum.

Link to comment
Share on other sites

Suspenzi roata stanga spate pe cric si invarti de ea pana se blocheaza ( ai spus ca nu poti sa faci o tura completa), apoi tinand de roata in aceeas pozitie cu mana cealalta misti de planetara, daca aceasta are ceva joc ( in ambele directii) inseamna ca este blocata roata de la tambur/rulment si nu din grup; daca ar fi blocata din grup planetara nu ar trebui sa aiba joc atat timp cat ea blocheaza roata.

Sper sa fie mai clar acum.

Inseamna ca ma am exprimat gresit pot sa invart roata stanga spate cand masina suspendata dar de abea o invart 1 tura complecta trag de roata cu ambele maini , iar la roata din dreapta am facut 10 ture rapide doar cu 1 deget ca sa intelegi diferenta...dar in dreapta problema e ca se aude un huruit si vine de prin zona grupului nu de la roata...ceva de genul

Link to comment
Share on other sites

Vezi totusi daca ai ulei in grup...

Daca vezi ca nu ai ulei in grup pune-i ulei provizoriu si cauta-ti alt grup... Daca a huruit multa vreme e cam terminat in interior...

Nu cred ca e de la frana de mana... Ar fi mirosit specific si de mult cred ca s-ar fi tocit ferodoul...

 

Oricum, mecanici de toata jena ca nu s-au prins de ce iti huruie...

Edited by adrian325i
Link to comment
Share on other sites

buna ia ridica masina de amandoua rotile din spate sus si invarte de o roata si vezi in ce sens se invarte cealalta si daca se invarte in acelasi sens cu cea pe care o invarti tu atunci cautati alt grup pt ca al tau e gata.. daca se invart in sensuri diferite ai noroc poa sa fie numai din cauza franei.... Edited by tripelx
Link to comment
Share on other sites

Vezi totusi daca ai ulei in grup...

Daca vezi ca nu ai ulei in grup pune-i ulei provizoriu si cauta-ti alt grup... Daca a huruit multa vreme e cam terminat in interior...

Nu cred ca e de la frana de mana... Ar fi mirosit specific si de mult cred ca s-ar fi tocit ferodoul...

 

Oricum, mecanici de toata jena ca nu s-au prins de ce iti huruie...

Huruitul este de 2 ani de cand am luat masina este un huruit constat doar pe partea dreapta si foarte gros huruie , iar de verificat ulei in grup o sa il verific maine pe lumina sa vad ce si cum

Sincer sa fiu doar 1 data am observat asta dupa ce am mers putin mai tare cam 120-140 o perioada mai lunga roata din spate stanga cam mirosea foarte tare a ars si lasa un praf negru...desi am tambur..

Ma am gandit si eu ca sar fi tocit demult...dar na nu imi dau seama

 

@tripelx asa am sa fac astazi pe lumina si revin cu un raspuns

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Da cred ca stiu... Iti atinge placuta pe disc. Vezi daca se incalzeste jantamai tare decat celelalte.

Praful ala negru e de la pacuta de frana...

Pe spate am tambur nu cred ca sunt placute de frana la tambur cred ca pare mi se i se spune ferodou daca nu ma insel , si astazi am mers super tare sa incalzesc franele puneam frane la greu si sau incalzit ambele roti dar foarte foarte putin si trebuia sa bag degetul prin janta pe tambur sa simt putina caldura , legat de ridicatul masini de spate nu am reusit sa o ridic in siguranta pe 2 cricuri asa ca am renuntat la idee o sa o duc din nou la altservice pentru o verificare mai amanuntita sa fac ceea ce mi ati spus voi sa verific va multumesc tuturor

Link to comment
Share on other sites

Deci pana la urma aveti dreptate mi sau blocat cred 99% saboti de pe spate la roata din stanga , pentru ca azi la un mers mai sportiv si frane dese roata din stanga spate fierbea sa incins maxim si un miros de sabot ars doamen dumnezeule trebuie so duc la servis..
Link to comment
Share on other sites

Ai grija cum circuli, sa nu incalzesti excesiv roata respectiva, deoarece risti griparea rulmentului si sa vezi apoi distractie maxima...

aolo bine ca mi ai zis la timp deci trebuie so duc de urgenta dumnezeule asta mai lipsea nu sa incalzit ieri janta doar tamburu fierbea pe roata din stanga

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.