Jump to content

Debitmetru defect


Cristi SM

Recommended Posts

Acum cateva luni am pus masina pe tester si mi-a dat "eroare masa aer", mecanicul a spus ca e defect debitmetrul. Acum cateva zile am facut un test la debitmetru dupa specificatiile dintr-un Service Manual care zice cam asa:

" Deconectati debitmetrul doar de la filtrul de aer, nu si de la burduful de la admisie si lasati mufa conectata. Cu motorul la temperatura optima turati cel putin pana la 2500rpm dupa care opriti. Dupa aprox 4 secunde firul din debitmetru va deveni incandescent timp de 1 secunda (firul se incalzeste la 1000 grade Celsius timp de o secunda pt a arde eventualele impuritati). Daca firul a devenit incandescent inseamna ca debitemtrul functioneaza, daca nu, continuati testarea..."

Am facut testul si mi s-a "aprins" firul exact cum scrie in manual. Pe tester zicea eroare. Ce sa cred?

P.S. Debitmetrul este cu fir cald, E36 M50

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Of doamne cand aud de debitmetru incep amintiri neplacute pt mine,eu am avut probleme cu debitmetru la e30 motor 1.8 m40 mootorul care sa pus si pe pisica in primi ani,si nu m-am dus la tester la alte chesti,chestia este ca era un cosmar,cand era rece masina fara sa o acelerez se ducea timp de 5 minute de la 0 turatii la 3500 de turatii si dupa aceia revenea la normal dar parca vroiam sa moara motorul,am cautat pana am gasit alt debitmereu la second cu acelasi cod pe el,dar am cautat ceva.....,si l-am pus si motorul a inceput sa toarca normal.
Link to comment
Share on other sites

Ideie este ca daca motorul toarce normal nu trebuie sa a-si faca griji mari,deci el are pisica da?ok,pisica are si ea vreo10 ani 13 ani vechime si daca ne luam dupa testere le-am gasi de fiecare data cate o problema mica la ele,nu zik ca nu este bine sa nu se duca cu masina la testere si alte chesti computerizate,trebuie sa se astepte sa ai gaseasca diferite mici probleme la ea pentru ca au si ele o varsta,pai noi cei posesori de e30 daca ne-am duce la testere si alte chesti ar insemna ca tot timpul sa ne impacientam,concluzia este urmatoarea,daca motorul suna normal e ok,ca mai sunt si anumite pierderi acum ce pot sa spun.......sa nu uite ca sunt modele destul de vechiute,salut.
Link to comment
Share on other sites

Ideie este ca daca motorul toarce normal nu trebuie sa a-si faca griji mari,deci el are pisica da?ok,pisica are si ea vreo10 ani 13 ani vechime si daca ne luam dupa testere le-am gasi de fiecare data cate o problema mica la ele,nu zik ca nu este bine sa nu se duca cu masina la testere si alte chesti computerizate,trebuie sa se astepte sa ai gaseasca diferite mici probleme la ea pentru ca au si ele o varsta,pai noi cei posesori de e30 daca ne-am duce la testere si alte chesti ar insemna ca tot timpul sa ne impacientam,concluzia este urmatoarea,daca motorul suna normal e ok,ca mai sunt si anumite pierderi acum ce pot sa spun.......sa nu uite ca sunt modele destul de vechiute,salut.

164670[/snapback]

Problema e ca nu prea merge normal motorul. Am o oscilatie la relanti permanenta intre 500 si 1000, consuma mult si parca nici nu merege asa rotund cateodata plus ca porneste greu.

Link to comment
Share on other sites

Pana la debitmetru cred ca trebuie mai intai sa ai celalalte lucruri in regula. Incepand cu filtrele (de aer, benzina etc) si terminand cu bujiile si fisele. Nu stiu daca e36 are valva PCV (parca asa se numea) dar la e46 asta mai face figuri la cald, sa fluctueze relantiul (vezi ca e un DIY pe aici pentru e46).

 

Nu pot sa iti spun daca e debimetrul sau nu... dar daca nu ai schimb de mult astea...incepi cu filtrul de benzina si aer.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Pana la debitmetru cred ca trebuie mai intai sa ai celalalte lucruri in regula. Incepand cu filtrele (de aer, benzina etc) si terminand cu bujiile si fisele. Nu stiu daca e36 are valva PCV (parca asa se numea) dar la e46 asta mai face figuri la cald, sa fluctueze relantiul (vezi ca e un DIY pe aici pentru e46).

 

Nu pot sa iti spun daca e debimetrul sau nu... dar daca nu ai schimb de mult astea...incepi cu filtrul de benzina si aer.

 

Bafta

165376[/snapback]

Filtrele sunt schimbate, ma gandesc sa schimb prima data motorasul de relanti si abia apoi vad ce e cu debitmetru ca sunt tare scumpe chestiile astea sa le schimb pe toate.

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa schimbi bujiile si sa verifici daca nu cumva fisele sunt cumva intrerupte sau fara izolatie si dau scantei... uita-te noaptea sa vezi daca dau scantei fisele pe undeva... daca nu ... schimba bujiile... o sa le gasesti pline de ulei pe cele vechi... :blink:
Link to comment
Share on other sites

din cunostintele mele pe acel test iti da niste parametrii si anume niste valori ale aerului de admisie si nici de cum nu e vb de testul firului inrosit au ba .....deci dc testul a dat air flowmass error sau ceva de genu e clar !!!! pe langa cele ce trebuie schimbate poti trece si una bucata debitmetru
Link to comment
Share on other sites

de unde ai preturile astea?

din ce stiu eu pretul unui debitmetru pt 320I este de aprox 400 $. probabil la Bosch e chiar mai ieftin.

165785[/snapback]

Pretul de 1900 ron il am de la bosch service din Satu Mare dupa codul meu de debitmetru. La Augsburg in Cluj este 1800 ron si ceva. Unde stii tu debitmetru la 400$ ca tare ma intereseaza.

Link to comment
Share on other sites

Bai baieti de unde scoate-ti preturile astea,la mana a doua ce are sa al ia,eu am luat la urs pt. motor de 1.8 motor care sa pus si pe pisica in primi ani 150 de lei ma costat la mana a doua bosch,ce naiba acum,sa se duca la dezmembrari sa caute ca eu am cautat am rascolit internetul si pana la urma am gasit,daca vrei a-ti dau eu nr baiatului de la care l-am luat poate are si pt. motorul tau debitmetru man,m-am dus si eu la magazin am intrebat si nou era vreo 14 mil pai eram nebun sa dau atata cu bani aia imi facem ursul bmwu de bmwu sa fim seriosi,deci man daca pot sa te ajut cu ceva sa imi spui,salut.
Link to comment
Share on other sites

Bai baieti de unde scoate-ti preturile astea,la mana a doua ce are sa al ia,eu am luat la urs pt. motor de 1.8 motor care sa pus si pe pisica in primi ani 150 de lei ma costat la mana a doua bosch,ce naiba acum,sa se duca la dezmembrari sa caute ca eu am cautat am rascolit internetul si pana la urma am gasit,daca vrei a-ti dau eu nr baiatului de la care l-am luat poate are si pt. motorul tau debitmetru man,m-am dus si eu la magazin am intrebat si nou era vreo 14 mil pai eram nebun sa dau atata cu bani aia imi facem ursul bmwu de bmwu sa fim seriosi,deci man daca pot sa te ajut cu ceva sa imi spui,salut.

165826[/snapback]

M-am gandit si la debitmetru sh, am si cautat in dezmembrari dar nu am gasit. Oricum multi mi-au spus ca un debitmetru sh cum am eu cu fir cald nu prea e indicat sa iau ca se poate duce in orice moment si pana nu o pun pe tester sa vad daca intradevar e bun debitmetrul sh nu am de unde sti.

Link to comment
Share on other sites

da-mi codul si iti dau maine un pret

posibil sa ma insel, dar nu cred.

din ce an e masina ta ?

vad ca si pe RealOem pretul e de 400 si ceva de dolari.

165798[/snapback]

Masina e din '91 decembrie.

Cod BMW: 13627527525

Cod BOSCH: 0 280 212 025 sau mai este un cod cu piese la schimb mi se pare: 0 986 280 111

Sa-mi zici te rog daca poti un pret. 10x

Link to comment
Share on other sites

cel mai bine iti dau un nr de tel unde sa intrebi. e de la Bosch Bacau.

nu am timp sa ajung astazi la ei si la tel mi-au spus ca au nevoie de seria de sasiu etc.

 

deci, nr de tel e 0234/ 517487 sau mobil 0722/258235

 

 

vorbeste cu ei si daca te mai pot ajuta cu ceva, no prob. sper sa nu ma fi inselat cu pretul.

 

bafta!

Link to comment
Share on other sites

io insist sa cred ca sunt bujiile de vina... dar nah... daca tu vrei sa arunci banii pe debitmetru.... :blink:

166048[/snapback]

Am pus bujii noi BOSCH cu 2 electrozi dar masina mergea mai rau decat cu cele vechi(NGK tot cu 2 electrozi), dimineata nu meregea rotund, tremura toata masina pana se incalzea apa, mergea in 4-5 pistoane asa ca le-am pus pe cele vechi inapoi. As lua NGK cu 4 electrozi ca am inteles ca sunt mai bune. Ce ziceti, va fi vreo diferenta?

Link to comment
Share on other sites

ai vb cu cei de la Bosch?

166140[/snapback]

Am vorbit la BOSCH dar nu la Bacau, am sunat un prieten care s-a dus personal la BOSCH cu seria de pe debitmetrul meu si mi-a dat pe la 18 mil si ceva, la AB Cluj este 16mil si ceva in schimb a gasit un debitmetru SIEMENS la 12 mil. O fi bun?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.