Jump to content

Facelift e46 Coupe montat pe sedan


Floryan2006

Recommended Posts

Salut, revin cu o intrebare care ma intereseaza in mod direct.

 

Se poate monta pe sedan un facelift(tot botul) de coupe ca cel din poza atasata?

 

Stiu ca teoretic trebuie schimbate aripi, capota, faruri, bara....dar ma intereseaza daca s-ar potrivi pe caroseria de sedan si daca are un alt tip de prindere.

 

Sunt interesat de acest facelift si de aceea vreau sa stiu cat mai multe pareri si/sau daca a incercat cineva?

post-52224-0-20289500-1330954201_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai ai nevoie de tot ce ai zis tu acolo, dar cam toate trebuie modificate. Aripile de coupe sunt mai lungi samd.

Asta ma intereseaza sa vad care sunt diferentele intre ele si cat pot fi adaptate. Daca nu se va ajunge la sume foarte mari voi incerca conversia, insa pana acolo vreau sa aflu cat mai multe , de aceea am deschis topicul acesta. Oricum ms pt informatie

Link to comment
Share on other sites

Botul de coupe facelift e cel mai frumos din seria E46. Sunt si putin subiectiv cand spun asta, dar cam asta e adevarul.. :rolleyes:

tin sa-ti dau dreptate atat la fl cat si la nfl

 

tziganie...nu mai bine iti pui un pachet M?

Nu e vb de pachet M...am pachet m pe ea, mai putin bara de fata(asa am luat-o)...pe mine ma atrage agresivitatea de la coupe fl dar si nfl

Link to comment
Share on other sites

Se pot modifica

masina din poza aratata de tine este un m3 sedan facut dintr-un sedan 318i si un m3

am vazut filmul cum a fost facuta masina asta si aripile fata a u fost facute din 2 bucati pentru ca era mai lunga aripa de m au mai taiat din ea si ca sa iasa bine au pus o alta bucata de la sedan ca sa iasa frumos

Link to comment
Share on other sites

masina din poza aratata de tine este un m3 sedan facut dintr-un sedan 318i si un m3

am vazut filmul cum a fost facuta masina asta si aripile fata a u fost facute din 2 bucati pentru ca era mai lunga aripa de m au mai taiat din ea si ca sa iasa bine au pus o alta bucata de la sedan ca sa iasa frumos

Exact ce am spus, se poate adapta. Daca nu va fi foarte scump s-ar putea sa incerc aceasta conversie anul asta

Link to comment
Share on other sites

Se pot modifica

 

arata bine de tot modificarea fata de la sedan la coupe nfl , sincer sa-ti spun mie nu-mi place deloc coupe FL e mai frumos cel NFL acum gusturile nu se discuta ... faci cum iti place.

 

trebuie sa te mai gandesti si la faptul ca aripile s-ar putea sa mai fii nevoit sa le schimbi iar asigurarea nu cred ca iti acopera astfel de modificari + ca trebuie sa mai faci un set identic de aripi sa le ai de rezerve ... "just in case" si trebuie sa iese perfect aceleasi dimensiuni ... cam greu dar nu e imposibil.

Link to comment
Share on other sites

arata bine de tot modificarea fata de la sedan la coupe nfl , sincer sa-ti spun mie nu-mi place deloc coupe FL e mai frumos cel NFL acum gusturile nu se discuta ... faci cum iti place.

 

trebuie sa te mai gandesti si la faptul ca aripile s-ar putea sa mai fii nevoit sa le schimbi iar asigurarea nu cred ca iti acopera astfel de modificari + ca trebuie sa mai faci un set identic de aripi sa le ai de rezerve ... "just in case" si trebuie sa iese perfect aceleasi dimensiuni ... cam greu dar nu e imposibil.

Asta stiu, insa mai intai trebuie sa vad cam cat ma duce toata treaba.

Link to comment
Share on other sites

Asta stiu, insa mai intai trebuie sa vad cam cat ma duce toata treaba.

 

pai ... 8 aripi x 2 milioane bucata + bara fata 12 mil + faruri 12 mil + altele treci de 1000 euro si mai recuperezi 20 din ce dai tu jos de pe a ta dar tot iti trebuie un buget de 2000 euro

Link to comment
Share on other sites

pai ... 8 aripi x 2 milioane bucata + bara fata 12 mil + faruri 12 mil + altele treci de 1000 euro si mai recuperezi 20 din ce dai tu jos de pe a ta dar tot iti trebuie un buget de 2000 euro

pey de ce 8 aripi? pe mine ma intereseaza sa modific doar partea fata, nu si aripile spate.

Edited by Floryan2006
Link to comment
Share on other sites

pey de ce 8 aripi? pe mine ma intereseaza sa modific doar partea fata, nu si aripile spate.

 

pai ca sa iti faci 1 set pt masina si 1 set de rezerve cred ca trebuie sa tai jumatea dinspre far din cea de coupe si sa o sudezi la cea de sedan ... asta nu o poti face dupa ochi iti trebuie masuri exacte si un tinichigiu bun altfel nu ti se mai imbina in veci cum trebuie

 

cauta pe cineva cu coupe iati un metru si apucate si fa masuratori apoi iti dai seama daca e posibil sau nu

nu cred ca stie cineva pe forum sa-ti zica din moment ce majorittatea sunt old school cu masinile stock si nici prin gand nu le trec astfel de modificari :p

 

eu vroiam sa dau gauri in aripi sa pun aerisire tip m5 dar m-am razgandit dupa ce m-am gandit mai bine .

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

pai ca sa iti faci 1 set pt masina si 1 set de rezerve cred ca trebuie sa tai jumatea dinspre far din cea de coupe si sa o sudezi la cea de sedan ... asta nu o poti face dupa ochi iti trebuie masuri exacte si un tinichigiu bun altfel nu ti se mai imbina in veci cum trebuie

 

cauta pe cineva cu coupe iati un metru si apucate si fa masuratori apoi iti dai seama daca e posibil sau nu

nu cred ca stie cineva pe forum sa-ti zica din moment ce majorittatea sunt old school cu masinile stock si nici prin gand nu le trec astfel de modificari :p

 

eu vroiam sa dau gauri in aripi sa pun aerisire tip m5 dar m-am razgandit dupa ce m-am gandit mai bine .

am mai vazut aerisiri de m3 pe sedan prin buc, de m5 am vazut pe un 530 e60

Edited by Floryan2006
Link to comment
Share on other sites

am mai vazut aerisiri de m3 pe sedan prin buc, de m5 nu

 

asta pt ca nu vine prea bine sigla de m5 pe un seria 3 ... :p arata cocalaresc deci trebuie schimbata si sigla de pe aerisirile de m5 cu unele m3 , deci trebe 2 , posibil sa nu se potriveasca prea bine la dimensiuni si sa arate mai urat decat cea stock ...

 

imaginandumi zic ca iese ceva frumos dar cum nu am vazut nici o poza nu mas apuca de asa cva ... mai e un dezzavantaj m3 nu are semnalizarile de pe aripa sau nu sunt pozitionate exact sub aerisire ....

 

deci e cu dus intors treaba mai bine stock decat sa stric treaba si sa frec banii

Link to comment
Share on other sites

sa presupunem ca aripile le pot face, capota ca dimensiune se potriveste sau si ea trebuie adaptata?

 

nu stiu sa-ti spun exact decat sa zic prostii mai bine zic ca nu stiu ... din poze as zice ca sunt identice dar la dimensiuni .... si 5 milimetri conteaza tot cu metrul + 1 marker afli sigur tot ce vrei sa stii

 

asa ca ... cauta un coupe si apucate de masuratori :)) murdarestei masina omului :p dar afli raspunsurile

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

nu stiu sa-ti spun exact decat sa zic prostii mai bine zic ca nu stiu ... din poze as zice ca sunt identice dar la dimensiuni .... si 5 milimetri conteaza tot cu metrul + 1 marker afli sigur tot ce vrei sa stii

 

asa ca ... cauta un coupe si apucate de masuratori :)) murdarestei masina omului :p dar afli raspunsurile

Daca voi avea timp merg la un parc de dezmembrari unde are un coupe si sa vedem care sunt diferentele si cam cat ar costa tot botul uneia aduse din afara, am vazut foarte multe din anglia impecabile.

Link to comment
Share on other sites

Daca voi avea timp merg la un parc de dezmembrari unde are un coupe si sa vedem care sunt diferentele si cam cat ar costa tot botul uneia aduse din afara, am vazut foarte multe din anglia impecabile.

 

si pe mine ma bate gandul sa aduc un sedan 320d 136 cp sa iau ECU si pompa injectie dp el sa pun pe a mea , lam gasit la 1500 lire , are volan sport cu airbag , jante 15 , interior piele se valorifica usor si ies chiar pe +cu banii dar nu dispun de atatia bani e nevoie de 2000 lire in total sa vin cu ea in tara

 

 

btw ai un link pe pm te va ajuta la ce vrei tu sa faci

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

si pe mine ma bate gandul sa aduc un sedan 320d 136 cp sa iau ECU si pompa injectie dp el sa pun pe a mea , lam gasit la 1500 lire , are volan sport cu airbag , jante 15 , interior piele se valorifica usor si ies chiar pe +cu banii dar nu dispun de atatia bani e nevoie de 2000 lire in total sa vin cu ea in tara

 

 

btw ai un link pe pm te va ajuta la ce vrei tu sa faci

e cea mai eficienta metoda pentru ca daca stai si te gandesti ai da 1000 euro pe cutie daca ar fi sa trebuiasca schimbata asa la pana in 2000 iei o masina intreaga de pe care poti lua piesele...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.