Jump to content

Sfat achizitie Bmw X6 3.0d


flr28

Recommended Posts

Si daca dai avans 50% la un x6 mai chel,rata+casco vor sari sigur de 1000e/luna (pe 4 ani).Acum,o pers care poate plati o rata atata de mare in mod normal nu ar trebui sa duca grija zilei de maine si nici sa-si puna pb de impozit,de fapt viata acestei persoane ar trebui sa fie la fel de premium precum masina/rata :)
Link to comment
Share on other sites

ionut_marius-sunt total de acord cu ce spui u,dar poate peste 1 an veniturile se reduc si trebuie sa pui la socoteala si o viitoare problema a masinii.Nu e vorba de viata premium,pentru ca daca ar fi toata lumea cu X5,X6,Cayenne magnati nu ar mai exista muncitori.

Nu imi fac problema de rata pentru ca stiu cum sta treaba,am intrebat de consum si impzoit sa stiu daca imi pot permite sau nu,atata tot.

msclemike- nu mi-am facut o parere proasta,doar ca nu ii inteleg pe unii oameni,intrebarile le am in primul post,am flat raspunsurile deci de ce atata dat cu parerea ca trebuie sa fi nu stiu cum sa ai asa ceva si etc.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa iti rasp la intreb.

X6 4.0d cons mixt prin Buc 13-14%,dimineata in bara la bara 17,17 si ceva,recordul a fost de 22-23% in zilele cu cod portocaliu.In weekend poate cobora si sub 11%,doar nopatea,dupa ora 23 se poate scoate consumul din carte.

 

Ex urban,depinde de talpa,la stilul meu de mers in jur de 9.5-10% si nu dorm pe drum,maxim am resuit 14 si ceva

 

Impozit 2160ron,Rca nu stiu,Casco 3800e,in primul an am platit 4200e.

 

Un schimb de placute 16-1700ron parca,o revizie tot cam atat,o anvelopa RFT 315/35r20 cam 1900ron.

 

Despre fiabilitate nu iti pot spune mare lucru masina are 46k km,insa din acte am inteles de pe net pot aparea pb cu cutia.

 

Nu e vorba de viata premium,pentru ca daca ar fi toata lumea cu X5,X6,Cayenne magnati nu ar mai exista muncitori.

 

 

Nu este vb de a fi neaparat magant,insa ar fi de bun simt ca un posesor de orice masina scumpa sa duca o viata buna,pe mine intrteinerea ma costa in jur de 4000ron pe luna,nu am rate iar masina este in garantie si beneficiaza de revizii cu costuri zero.

Link to comment
Share on other sites

un obiect e bun cand nu stii de el. la fel si un salariat. cand iti provoaca temeri, angoase, orice problema de orice fel nu mai e bun. la fel si la masini. nu merita de luat o masina scumpa, facute mari sacrificii, si apoi stat cu grija ei, daca se intampla aia, daca se intampla aialalta. am mai vazut o discutie pe aici, parerea mea e ca nu trebuie dat mai mult de venitul pe un an pe o masina. cu cheltuielile lunare e la noroc, in afara de combustibil dar in principiu cu cat e masina mai scumpa (mai noua) cu atat cheltuielile sunt mai mici. eu bag intr-un berlingo la munca mai mult ca in bmw-urile noi in care nu bag nimic (pt ca nu au probleme nu pt ca sunt in garantie).

impozitul il iei din orice tabel, e cca 20 mil, probleme tehnice cunoscute nu sunt la x6, motorul e vechi, cunoscut si fiabil. harta e praf, cutia automata nu schimba cand trebuie, moare la deal. eu am avut un powerbox, cu ala mergea exceptional. cred ca il mai am daca il vrea cineva (pt x6 3.0d).

Link to comment
Share on other sites

fbdcnt-am inteles perfect mesajul.Probabil voi mai astepta ceva timp sa vad cu veniturile cum sta treaba.Ai mare dreptate cu luatul unei masini scumpe si statul cu grija,insa imi doresc nespus de mult X6 (mers la munte,comfort,aspect,doatari,comfort si de ce nu si imagine).

Topicul s-ar putea inchide caci daca reusesc sa il cumpar cu siguranta ii fac prezentare aici.Va multumesc tuturor pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ce anume te costa ca si intretinere 4000 ron/luna?

 

fa calculul : casco+carburant+spalari/curatari+anvelope(ia costul unui set de roti si imparti 60k km la km rulati lunar)

 

casco : 1200-1500 ron

combustibil la 2500 km cu 14% : 2000 ron

 

acolo plus minus, iti dai tu seama, poate ca nu e corect denumit intretinere, dar s-ar putea sa fie chiar mai mult de 4000 ron

Link to comment
Share on other sites

Nu ma potabtine....: Ma distreaza enorm replici de genul "daca vrei X6 la ce te mai uiti la consum si taxe?" Oare cand va disparea cocalaria din tara asta in genul "castig bine, am bani, ma doare-n p$#@, dau cu banii in lautari si sparg miile de euroi pe fufe... De ce? Pt. ca am si castig bine"

 

Mi se pare ceva normal sa intrebe omul aceste aspecte. De ce? Pai simplu: pentru ca vrea un lucru scump, un lucur la care poate a visat de cand lumea, dar isi face niste calcule rationale inainte sa vada daca merita comparand pret/calitate/aspect, etc...

 

Hai sa va pun o mica intrebare la cei care ganditi ca in exemplul din prima fraza: Aveti un castig de 2500 lei pe luna sa zicem (am dat un exemplu) si intr-un magazin vezi un tricou super la "doar 600 lei" (da am scris bine - 6 mil - si asta e exemplu). Il cumperi? Nu? De ce ? Ca doar iti permiti din 2500 pe luna. Poate pentru ca nu merita?

 

Scuzati off topicu. Cred ca ati inteles unde bat...

Edited by m_3512
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@cortez11 deduc ca nu stii sa faci diferenta intre a da bani pentru un lucru pentru ca merita acel lucru si a da bani pe un lucru pentru ca ai de unde. Din pacate in tara asta foarte multi cheltuie banii doar pentru ca ii au si vor sa arate asta. Acest fel de gandire si de a fi este unul din multele motive pentru care suntem unde suntem.

 

Si daca e sa fim mai atenti la subiectul topicului, vedem ca omul intreaba in general la ce cheltuieli l-ar duce o astfel de masina, inclusiv impozit si carburant. Pentru ca , hai sa o zicem pe aia dreapta - multi si-ar permite masini mai puternice, mai scumpe, dar se feresc de costurile de intretinere (unde intra si impozitul si carburantul).

Edited by m_3512
Link to comment
Share on other sites

Iuliane, exista modificari si la X6. Nu stiu daca le putem numi facelift sau lci ca oficial nu a fost denumit in niciun fel dar modificari au fost facute.

Modificarile de care zici tu se fac la toate modelele, de exemplu se imbunatatesc software-urile din module, se introduc noi optiuni in ele, apar noi optiuni disponibile, dar astea nu le putem numi modificari de facelift.

Una e sa compari X5 din anii 11/2006-5/2010 si X5 LCI dupa 5/2010. Se vad de la o posta modificarile, care sunt atat de design, cat si de motorizari si altele. Dar la X6 nu e cazul.

Link to comment
Share on other sites

@cortez11 deduc ca nu stii sa faci diferenta intre a da bani pentru un lucru pentru ca merita acel lucru si a da bani pe un lucru pentru ca ai de unde. Din pacate in tara asta foarte multi cheltuie banii doar pentru ca ii au si vor sa arate asta. Acest fel de gandire si de a fi este unul din multele motive pentru care suntem unde suntem.

 

Si daca e sa fim mai atenti la subiectul topicului, vedem ca omul intreaba in general la ce cheltuieli l-ar duce o astfel de masina, inclusiv impozit si carburant. Pentru ca , hai sa o zicem pe aia dreapta - multi si-ar permite masini mai puternice, mai scumpe, dar se feresc de costurile de intretinere (unde intra si impozitul si carburantul).

o pers care se gandeste sa-si ia o masina de aproximativ 60 k euro sh (pret estimativ) ar trebui sa aibe si in conturi de vreo 3,4 ori suma asta deci nu mai conteaza un impozit de 500 1000 euro si alte cheltuieli...punct!

 

Daca nu ar conta impozitul si consumul si-ar lua toti X6 5.0i si X6M .. si nu prea e cazul.

da sunt multi care au masini scumpe si stau in 4m patrati

Edited by cortez11
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cum adica are lumea cap? deci daca ai cap iti cumperi 3.0d si nu 5.0??

 

pai conform teoriei tale la o masina peste 60k ti se rupe de orice, deci ce conteza ca nu consuma 15 si consuma 30?

 

La masini de peste 60k noi, consumul e secundar, carburantul costa mai putin ca intretinerea.

Din experienta proprie, intretinerea unei masini de genul asta e in jur de 5% pe an din pretul de nou. La un X6 de 100.000 euro , cam 5000 euro te costa intretinerea la o masina fara prea multe probleme tehnice (gen revizii, cauciucuri si nimicuri). Fara impozit si asigurare.

De 5000 euro mergi 20.000 km cu benzina la 1.7 euro si consum mediu de 15 l/100km.

Deci 1-2000 euro cat ar fi diferenta intre benzina si motorina nu prea inseamna o avere in comparatie cu 5000 intretinerea +3000 impozit si asigurare=8000 euro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.