Jump to content

BMW 320D NFL schimb cu VW Pasat 2.5 TDI 4motion


LEOZRX

Recommended Posts

cum au zis si altii, daca era 1.9TDI ieseai mai bine, cu 2.5TDI insa in timp vei iesi mai scump, e un motor a carui intretinere e mai scumpa comparativ cu E46, ai distributie de facut la ea, consumabilele in general la motorizarea asta sunt mai scumpe, impozitul mai mare, suspensia e mai complicata la Passat avand multilink cu 4 brate pe fata, nu-i asa lejer ca la E46, pe de alta parte insa motorul de 2.5 are un cuplu bun si un sound mai placut fata de 4L, Passat-ul e o masina mai confortabila nefiind inclinata spre sportivitate ca E46, deci in final tine de gusturi si....buzunar :)
Link to comment
Share on other sites

Am in curte un 320d 136 cai si un passat din 2004 de 1.9 131 de cai si si din cele doua prefer bmw-ul. Vw e destul de slab din punct de vedere al calitatii.. ambele au cam acelasi numar de km dar bmw e mai confortabil, mai silentios si mai economic.
Link to comment
Share on other sites

... suspensia e mai complicata la Passat avand multilink cu 4 brate pe fata, nu-i asa lejer ca la E46, pe de alta parte insa motorul de 2.5 are un cuplu bun si un sound mai placut fata de 4L...

Suspensia e tot aia multilink la toate Passat-urile 1997-2005, indiferent de motorizare (4 brate/roata). O adevarata bucurie cand tre' sa scoti 3000-4000 de lei pentru toate bratele (ca altfel nu prea scapi de batai).

Motorul de 2.5tdi are cuplu mai bun, dar e foarte greoi, avand ~ 1650 de kg. Papa mult si nu-i foarte vioi. Un consum mixt pentru el e cam 9%. E46-le 2.0d nu cred ca trece de 6 in acelasi regim.

Si eu am un Passat in curte si da, e simtitoare diferenta.

 

Dar oricum decizia a fost luata. :)

Link to comment
Share on other sites

Passatul in sine e frumos si dotat. Daca merita sau nu schimbul, din punctul de vedere al aspectului tine de gusturile tale.

Insa din punct de vedere tehnic, asa cum a mentionat si Calin mai sus motorul asta V6 de la VAG e cu probleme la axele cu came. In jur de 200.000 de km ai toate sansele sa-ti trebuiasca alte axe cu came (eventual si chiulase si culbutori). Nu e prea placut. :)

 

eu pe linga bmw am si un a6 2.5 tdi automat si nu am probleme cu axele cu came....au probleme astea daca nu folosesti ulei bun. Eu sunt mecanic si cand am auzit de treba cu axele iam dat un capac jos sa vad ce are....ale mele par noi nici macar zgariate...asa ca cel mai bine ar fi daca iar vedea cartea de service si asa poate sa se gandeasca mai bine. Adevaru e ca e cam ff greu de ales.....de aceea eu mi le-am luat pe amindoua :D

Edited by kryss
Link to comment
Share on other sites

Nu cumva ai culbutorii cu role?

 

Cel de care spuneam eu a folosit numai ulei Castrol adus din Germania, masina menajata, service-uri la timp, pretentii. Si tot degeaba.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.