Jump to content

BMW 3.18i E46 vs. BMW 3.20d E46!


Cristian21

3.18 E46 sau 3.20d E46?  

120 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Va salut! As dori sa stiu care model de BMW este mai bun, din mai multe aspecte, dar in special in ceea ce priveste fiabilitatea! Daca ar fi sa optati, voi ce a-ti alege: 3.18 benzinar sau 3.20 diesel? Eu as vrea sa optez pentru diesel, dar nu sunt sigur, am nevoie de putin ajutor.

 

Care credeti ca e mai buna?

 

Va multumesc!

Edited by Cristian21
Link to comment
Share on other sites

Va salut! As dori sa stiu care model de BMW este mai bun, din mai multe aspecte, dar in special in ceea ce priveste fiabilitatea! Daca ar fi sa optati, voi ce a-ti alege: 3.18 benzinar sau 3.20 diesel? Eu as vrea sa optez pentru diesel, dar nu sunt sigur, am nevoie de putin ajutor.

 

Care credeti ca e mai buna?

 

Va multumesc!

 

Benzina, oricand! :rolleyes:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut 318i 143cp, l-am luat pe la 70.000km, l-am dat pe la 120.000 Nu s-a investit nimic in masina aia, la vanzare avea 0 erori. Doar ulei si filtre.

Si mergea frumos, acceleratie electronica etc.

Mi-au trecut si cateva 320d pe mana... e mai galagios, mai putin fiabil, insa daca ai noroc si vrei diesel, poate prinzi o masina ingrijita.

Link to comment
Share on other sites

Da, 3.18-le de 143, iar 3.20-ul de 150!

eu am un de un 318ti de 143cp 2002 si sunt super multumit de el, nu imi trebuie veci diesel

consumul mixt l-am avut in vara la 8 si acum iarna nu a scazut sub 7....verificat pe rezervor....nu e mult...parerea mea

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu si N42 (143 CP) are multe probleme de fiabilitate. Mai bine ia-ti specialitatea BMW 6 cilindrii - 320 I

E adevarat ca unii semnaleaza probleme, nici pe departe la fel de multe ca 320d, e plin forumul de ele si de problemele lor, incepand de la flexibil pana la pompe de injectie, turbine, clapete...

 

Dar vezi tu Alexxx, 320i FL are motorul de 2.2 care urca cu cateva ''meleoane'' impozitul anual :)

Daca trece cu vederea impozitul, e clar cea mai buna alegere :)

 

Insa asta e un forum pe care din 10 topicuri noi, 1-2 sunt neaparat despre consum. Si ciudat, topicurile astea nu prea sunt facute de catre cei cu motoare mari, mai ales pe benzina, in general cei cu 318d, 320d sunt autorii. :blink: :wacko:

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu si N42 (143 CP) are multe probleme de fiabilitate. Mai bine ia-ti specialitatea BMW 6 cilindrii - 320 I

 

Legat de specialitatea celor 6 cilindri, de ce din 2007 (daca nu ma insel), pe e60, 320i s-a pus motor de 2.0 in 4 cilindri?

Nu pot sa inteleg mutarea asta.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Insa asta e un forum pe care din 10 topicuri noi, 1-2 sunt neaparat despre consum. Si ciudat, topicurile astea nu prea sunt facute de catre cei cu motoare mari, mai ales pe benzina, in general cei cu 318d, 320d sunt autorii. :blink: :wacko:

Cei care au bani pentru taxe la motoare de 2, 3 sau chiar 4 L au bani si de benzina si nu cred ca ii intereseaza consumul. Ma indoiesc ca cineva care detine un M3 de exemplu, se mai uita la consum! :)

 

Trebuie sa ma interesez cat e taxa la un motor de peste 2.0, daca nu e cu mult mai mare, as putea opta pentru un 3.20 pe benzina in final in defavoarea unui 3.18, singura problema ar fi consumul, insa daca nu e prea mare, e OK. Motivul pentru care eu ma gandeam la 3.20d este pentru consumul mai scazut si puterea mai mare (comparativ cu un 3.18), in special la turatii mai mici, fiind diesel. Dar daca e plin de probleme de exemplu, nu cred ca l-as alege.

 

Oricum va multumesc mult pentru raspunsuri tuturor si astept cat mai multe!

Link to comment
Share on other sites

320d e masina foarte buna , fiabila si putere ok. Ca sunt pe la noi diesel-uri cu peste 300k km normal ca mai cade una alta pe la ele , doar ca unul intretinut nu costa cat un 318i.

La o suma egala as alege 318i.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

320d e masina foarte buna , fiabila si putere ok. Ca sunt pe la noi diesel-uri cu peste 300k km normal ca mai cade una alta pe la ele , doar ca unul intretinut nu costa cat un 318i.

La o suma egala as alege 318i.

interpretabila problema daca masinile sunt la aceasi stare tehnica si optica nu prea vad cum ar fi diferente de pret ,eventual poate intre fani dedicati

Link to comment
Share on other sites

interpretabila problema daca masinile sunt la aceasi stare tehnica si optica nu prea vad cum ar fi diferente de pret ,eventual poate intre fani dedicati

 

difera cu 1000 euro pretul dintre un benzinar si un diesel in aceasi stare ... lumea cauta diesel ca nah consuma putin .... , dupa ce m-am lamurit carei treaba acum imi pare rau ca nu am luat benzina si am luat diesel la care am schimbat aproape tot ce se poate mai putin discurile si placutele in mai putin de 1 an de cand il am pe cand la un benzinar poate schimbam doar bujiile si pompa de benzina

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

Benzinar daca faci km putini

Diesel daca umbli mult

Majoritatea aruncati vina pe dieseluri ca se strica la tot coltul.Sa nu exageram si sa sustinem cum zicea colegu mai sus ca daca avea benzina schimba poate doar bujiile pentru ca mi se pare aberant

Eu am diesel si am avut inainte benzina si pot sa spun ca fie vorba de unu sau altul conteaza cel mai mult in ca stare e masina cand o achizitionezi.Personal am facut destui km cu 320d-ul meu si pana acuma inafara de ulei si placute nam schimbat nimika, si mai cunosc destui prieteni care au 320d respectiv 520d si unii din ei au si 470000km si motorul inca merge exemplar si nu au schimbat ''toate pesele inafara de discuri si frane'' :wink:

Cum zicem totul tine de cum a fost intretinuta masina care o cumperi.Intr-adevar dieselu are un minus cand e vorba de costul pieselor insa fiecare are avantaje si dezavantaje.

Benzina consuma mai mult piesele sunt mai ieftine pe cand dieselu consuma mult mai putin avand ca si cost de intretinere mai mare piesele.

O masina diesel e facuta pentru a circula mult a face km,normal ca nu e sanatos sa iti iei diesel si sa te plimbi doar prin oras duminika mai ales nici la motor in sinne nu e ok ca si exploatare.

Un motor diesel e mult mai fiabil daca face km nu daca sta pe cand la benzina nu conteaza asa mult.

 

Si nici nu cred ca e vorba aici de cine nare bani isi ia diesel!!E strict legat de necesitate si de gusturi

Motoare diesel sunt si pe X6 si cine are nu inseamna ca nare bani de benzina si si-a luat diesel

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu si N42 (143 CP) are multe probleme de fiabilitate. Mai bine ia-ti specialitatea BMW 6 cilindrii - 320 I

 

Sper ca nu recomanzi acel motor de 2.0 de 150 de cai in 6 cil. cu acel record de consum (sa nu mai vb daca e si automat) :pirate:

 

Dar vezi tu Alexxx, 320i FL are motorul de 2.2 care urca cu cateva ''meleoane'' impozitul anual :)

Daca trece cu vederea impozitul, e clar cea mai buna alegere :)

 

 

+1

:goodjob: :goodjob: :goodjob:

Edited by bogdy_jr
Link to comment
Share on other sites

pyu,

 

cred ca e legat si de consum, noxe, taxe etc, probabil si costuri productie, considerente d'astea economico-financiare-ecologiste gen.

 

 

pyu esti off topic, dar daca tot e sa vorbim cel mai tare benzinar de la bmw este noul 1995c turbo cu 240 de caluti si 4 cilindri :frantics: un altfel de gti in piele bmw cu RWD

 

gelule,

 

S14B20 320is e30 an 1989, 192 CP, 1990 cc, L4, normal aspirat. cel de 2.3 sau 2.5 nu mai zic... :thumbsup: the real real GTI L4 RWD.

 

ON

 

318i.

 

f*** diesel :Devil:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.