Jump to content

BMW 3.18i E46 vs. BMW 3.20d E46!


Cristian21

3.18 E46 sau 3.20d E46?  

120 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sincer nu iti recomand 318i facelift, motorul de 143 cp, n42b20! Din 10 insi care au masina asta 6 spun ca au probleme! Ba simeringuri, ba segmenti, consum ulei! Valvetronicul este un motor pretentios insa Bmw a facut testarea pe piaata cu acest motor! Am avut si eu si crede- ma ca nu mi - as mai lua! Sunt si altii care regreta ca au motorul asta! Sincer motorul de 150 cp fie benzina fie diesel sunt ok! Acum depinde cat mergi cu masina si ceea ce- ti doresti!
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu iti recomand 318i facelift, motorul de 143 cp, n42b20! Din 10 insi care au masina asta 6 spun ca au probleme! Ba simeringuri, ba segmenti, consum ulei! Valvetronicul este un motor pretentios insa Bmw a facut testarea pe piaata cu acest motor! Am avut si eu si crede- ma ca nu mi - as mai lua! Sunt si altii care regreta ca au motorul asta! Sincer motorul de 150 cp fie benzina fie diesel sunt ok! Acum depinde cat mergi cu masina si ceea ce- ti doresti!

Nu e asa eu spre exemplu il recomand ,daca il intreti corespunzator motorul respectiv e un motor mai mult decat bun,acelasi lucru pot sa il spuna si ceilalti 4 care au mai ramas din cei 10 :rolleyes: ;acum serios nu degeaba a fost premiat valvetronicul e drept ca nu n42b20 dar principiul e acelasi

 

Un topic care se lungeste aiurea pentru ca vor fi fani dedicati benzina si vor aprecia in cazul de fata 318i si vor fi fani motorina si vor recomanda 320d

Link to comment
Share on other sites

diesel for life....putere fiabilitate consum redus toate intrun singur cuvant 320 D 150 cai

Ahahahaha

In sprijinul afirmatiei tale vin zecile de topicuri de la ''Probleme tehnice si rezolvari''. 320d e un rege fara discutii la numarul de topicuri deschise. :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Pai si unu la unu

 

un m52, m54 il duci fara nicio investitie la 150.000-200.000km

un diesel nu ajunge acolo...

Mai ales cand la noi toate 320d de pe piata au sute de mii de km, asta ar fi prima idee pentru care eu n-as lua e46 diesel din Romania niciodata.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Ahahahaha

In sprijinul afirmatiei tale vin zecile de topicuri de la ''Probleme tehnice si rezolvari''. 320d e un rege fara discutii la numarul de topicuri deschise. :pardon:

 

 

trebuie avut in vedere si faptu ca dieselurile au mult mai multi km ca si benzinarele,....deci e relativ faptul ca dieselurile au mai multe topicuri cu probleme de fiabilitate deschise!

Link to comment
Share on other sites

Masina mea pana pe la 150 de mii nu a cheltuit mai nimic..decat placute ulei , filtre..si niste brate + amortizoare...dupa care a venit perioada cu ambreiaj , fulie ,role, discuri ..si acu e cuminte..nu mi se pare ca masina n-ar fi fiabila
Link to comment
Share on other sites

Nu ma asteptam la atat de multe raspunsuri, va multumesc mult (si inca mai astept desigur)! Masina o voi achizitiona la vara, prin august si indiferent pentru care as opta, vreau sa o aduc din Germania.

 

Ceea ce vroiam/vreau sa stiu eu este daca au probleme serioase, oricare din cele doua modele; acuma daca mai pica una alta, e normal, nici nu ma astept sa mearga perfect, as fi absurd! Iar si faptul ca mai trebuie schimbat una sau alta il inteleg.:)

Edited by Cristian21
Link to comment
Share on other sites

ia-ti 318i, indiferent de tipul motorului. eu am avut d-ala puturos, si era super ok. si la consum, si la fiabilitate. azi am fost c-un diesel, si am bagat motorina-n el. am avut grija sa-mi infasor mainile in hartie de buda d-aia de la peco, sa nu ma murdaresc, am fost mega atent... m-am dus la casa, am platit, si cand m-am intors la masina, mana stanga imi era plina de motorina...si acuma imi miroase dupa 100 de sapunuri si creme.
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu iti recomand 318i facelift, motorul de 143 cp, n42b20! Din 10 insi care au masina asta 6 spun ca au probleme! Ba simeringuri, ba segmenti, consum ulei! Valvetronicul este un motor pretentios insa Bmw a facut testarea pe piaata cu acest motor! Am avut si eu si crede- ma ca nu mi - as mai lua! Sunt si altii care regreta ca au motorul asta! Sincer motorul de 150 cp fie benzina fie diesel sunt ok! Acum depinde cat mergi cu masina si ceea ce- ti doresti!

 

Eu am 318i din 06/2002(e la vanzare :rolleyes:) si in afara de clasica problema cu patina originala de la distributie, niciun moft nu mi-a facut. In momentul in care am aflat de problemele vechiului kit, am schimbat distributia, am pus noul kit pe ea si totul e ok. Plus ca nu stiu de unde atatia insi cu 318i de poti face statistica. Eu cand m-am interesat de acest model pe forum, daca mi-au raspuns cativa.

 

Insa am si 318d, cu acelasi motor M47N de pe 320d si nu am avut probleme deloc. Insa 318i aduce mai mult rafinament prin prisma zgomotului si a vibratiilor, fiind desigur mai silentios decat dieselul.

 

Cat despre consum, nu stiu de unde 14 pe 318i. Eu il conduc in conditii de trafic(dimineata catre birou) si nu imi sare de 11.5, 11.8 maxim(consum la pompa, cu 11.1 in bord). In aceleasi conditii 318d-ul sta pe la un 8.5-9.5 in functie de anotimp(mai mult iarna).

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Masina mea pana pe la 150 de mii nu a cheltuit mai nimic..decat placute ulei , filtre..si niste brate + amortizoare...dupa care a venit perioada cu ambreiaj , fulie ,role, discuri ..si acu e cuminte..nu mi se pare ca masina n-ar fi fiabila

 

deci 200 milioane inseamna nimic...interesant, ai omis injectoarele, turbina si ce mai e in lista :D

 

injectoare 3 la numar 33mil

turbo 46 mil..

directia 10mil bascule

bilete directie 1,5 mil

capete 1.5mil

amortizoare 18mil

cauciucuri 17 mil

senzor ax came 4mil

electrovalve 2 la numar 3mil x 2

egr 2 la numar 5milx2

debitmetru 15mil masina este euro 4

catalizator de mijloc (schimbat din prostia mea) 20mil...

numai pun banii de infrumusetare...furturi :blink:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/28345-bmw-320d/page__p__370718__fromsearch__1#entry370718

 

Si acum sa vina replica "da baros da dupa 40 mii km mi-am schimbat parerea, nu a inghitit bani mai deloc, e cea mai buna la ora actuala" !!! :D

Edited by Lucenzo
Link to comment
Share on other sites

da ma , sunt mare barosan , imi permit masina , am bagat 200 de mil in ea , n-am salariu de 15 mil rolleyes.gif..ce sa zic m-ati prins..

 

p.s. am toate piesele vechi , intre care si injectoare bune bune euro 4 , egr :) ..catalizator si altele, schimbate din cauza a diversi ,mecanici , problema era ca se balbaia la 2000 insa erau clapetele din admisie + un senzor de presiune din admisie..in fine, v-am mintit pe toti =)) eu de fapt nici n-am masina

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

318i clar recomand de când il am in afara de o bobina de inductie nu mi-a picat nimic la el

Numai sa stii ca ii trebe ulei foarte subtire si de calitate 0w30/0w40 maxim 5w ca vâscozitate daca nu,risti sa ai probleme pe viitor

Link to comment
Share on other sites

Sa presupunem ca ambele modele au 0 km si fix aceleasi dotari. Habar nu avem de "eventualele probleme specifice fiecarui model". Eu asa alege 318i.

Acum fiind vorba de SH totul depinde de starea masinii, sa fii nebun sa iti iei un 318i aproape mort in detrimentul unui 320d bunicel sau viceversa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.