Jump to content

BMW 3.18i E46 vs. BMW 3.20d E46!


Cristian21

3.18 E46 sau 3.20d E46?  

120 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mi se pare curios cum nimeni cu 318i nu mentioneaza de patina si kitul orginial la distributie care era defect din fabricatie...fapt recunoscut de producator si reprezentante. Patina crapa extrem de usor. M-am documentat bine pe acest subiect dar vad ca nimeni nu a mai intalnit problema desi pe PM am avut ceva requesturi de explicatii :rolleyes:!

 

Oricum, referitor la acest motor de pe 318i, odata inlocuit kitul cu cel nou(patina reproiectata, alt lant, etc...kitul initial nu se mai comercializeaza) nu vad sa mai faca probleme. Si vorba lui BeRnEk, pentru un 2.0 benzina, suna bine. Din partea mea il recomand mai mult decat M47N datorita rafinamentului tipic benzinarelor, consumul fiind(cel putin la mine) cu cam 2-3(maxim) litri peste 318d. Imi imaginez ca pe 320d diferenta de consum se mai micsoreaza datorita faptului ca are alta turbina.

 

Cat despre M47N si fiabilitatea lui, al meu(318d) are 174k km si turbina a iesit ok la teste, injectoarele pufaie in parametri, si nu am avut probleme cu ambreiajul sau ceva de genul. O am de la 124k km. Ca si fiabilitate, din partea mea primeste ok. Nu e nici foarte zgomotos pentru un diesel din generatia lui dar are niste trepidatii(la oprit pornit) care puteau fi diminuate din proiectare :p.

 

Lasa gelule, zi mai bine de turbo, ca acolo ai mintit, a picat sau nu? Ca ai dat aproape 1500eur. Nici ca ma conteaza, dar te rog eu, nu ma lauda motorul asta.

Din punctul meu de vedere motorul este foarte ok. Raporteaza cati au avut probleme cu el la numarul de 320d-uri pe piata(si chiar pe forum) si ai sa vezi ca situatia e mai roz decat se crede. La fel era candva panica nationala cu acea galerie de admisie si flapsurile din ea. Au fost ceva cazuri si gata, M47N era ca si mort in ochii tuturor. Dar am vorbit la reprezentanta(dus de valul forumului) si numarul de cazuri raportate la numarul de masini era in limita bunului simt. Unde mai pui ca pe 318d, M47N nu are flapsuri in galeria de admisie :frantics:!

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

@ ViBogdan Asta am scris mai demult, singurul M47 ok a fost de pe 318d.

 

Si nu ai cum sa raportezi, nu vezi ca mint la greu, ca de fapt motorul a mers impecabil si nu au schimbat decat uleiul si filtre.

Nici nu mai imi pasa, sincer.

 

Sunt aproape 100% de acord. Pe E46 318d a fost destul de ok.

 

Dar fii sigur, ca nici urmatoarele motoare nu le-au prea iesit. Vezi ce zice Bala.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Sunt cam stricacioase e46 in general multe probleme la ele am vazut si am auzit,daca stai sa le pui pe hârtie cu siguranta lista va fi lunga,pentru ca in plus de problemele motoarelor fie ele pe benzina fie diesel mai apar problemele specifice e46:articulatia fata foarte proasta,macaralele la fel de proaste,pica regulatorul de viteza al ventilatorului(piesa cu tepi) sunt mai multe dar nu mai stau sa imi storc creierii dar unde am vrut sa ajung?

Nu stiu daca pe forumul audi sunt atâtea probleme cu A4 ca nu stau pe forum audi atata vreme cat am e46,dar cu siguranta nu cred ca sunt atâtea probleme câte intâlnim la e46

Link to comment
Share on other sites

Sunt cam stricacioase e46 in general multe probleme la ele am vazut si am auzit,daca stai sa le pui pe hârtie cu siguranta lista va fi lunga,pentru ca in plus de problemele motoarelor fie ele pe benzina fie diesel mai apar problemele specifice e46:articulatia fata foarte proasta,macaralele la fel de proaste,pica regulatorul de viteza al ventilatorului(piesa cu tepi) sunt mai multe dar nu mai stau sa imi storc creierii dar unde am vrut sa ajung?

Nu stiu daca pe forumul audi sunt atâtea probleme cu A4 ca nu stau pe forum audi atata vreme cat am e46,dar cu siguranta nu cred ca sunt atâtea probleme câte intâlnim la e46

La B6 sant la fel de multe...am fost ofertat cu un schimb si desi foarte tentat, dupa putina documentatie m-am lamurit. E aceeasi treaba. Cam aceleasi probleme survin si la motoarele lor. Turbinele pica la orice marca(impresionant cum pica la Merc la modelele mai noi).

Link to comment
Share on other sites

Am acordat vot nul. Pentru ca, pentru a face o comparatie intre cele doua motorizari este necesar sa stii in ce conditii o sa le folosesti. In functie de conditiile de utilizare una se poate dovedi mai "buna" ca cealalta...

 

Exemplu: la 12000km/an, 80% oras, as alege benzina; la 40000km/an, 40% oras, as alege diesel.

Link to comment
Share on other sites

Problema sta in faptul ca ambele masini sunt second.

Si cum nu gasesti 320d sub 300.000 km reali, iti dai seama ce probleme va ascunde.

La benzinar, daca a trecut de faza cu bobinele, si cu patina, nu mai are ce sa pice la motorul ala, care oricum nu il gasesti cu atatia km reali.

Link to comment
Share on other sites

Problema sta in faptul ca ambele masini sunt second.

Si cum nu gasesti 320d sub 300.000 km reali, iti dai seama ce probleme va ascunde.

La benzinar, daca a trecut de faza cu bobinele, si cu patina, nu mai are ce sa pice la motorul ala, care oricum nu il gasesti cu atatia km reali.

:blink: Sa inteleg ca tot, dar absolut tot ce e sub 300k pe piata, e fake?

Link to comment
Share on other sites

:blink: Sa inteleg ca tot, dar absolut tot ce e sub 300k pe piata, e fake?

Nu tot, doar 95%.

 

Bine, noi am fost obisnuiti sa achizitionam 320d la 80-90 de mii, sa arate bine in bord, asta dupa 4-6 ani de Germania, unde miraculos, chiar fac masinile 35-45 de mii pe an!

 

Exemplu: Un 320d din 2002, adus in tara in 2008, la achizitie, nu prea avea cum sa aibe sub 230-250.000, insa românasul l-a luat la 110.000 mândru ca a gasit masina buna cu km putini, carte service, de la un batran etc. Si oricum ar fi mers masina aia, din 2008 pana acum, tot a facut diferenta aia de km pana la 300k.

Link to comment
Share on other sites

Despre confort la Seria 3 ce imi puteti spune?

 

Si apropo, ma gandeam sa iau unul cu piele la interior, se merita sau mai bine nu?

 

confortul la seria 3 cam lasa de dorit cel putin mie nu imi place cum stau in e46 deloc,daca ai M paket cu scaune din piele stai mult mai bine,sau varianta e46 coupe iarasi e ok.

 

in A4 B6 confortul e net superior fata de seria 3 parere personala

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.